Gohquote:Op maandag 4 november 2013 15:13 schreef Amelie-xxx het volgende:omdat ik nu graag weer ongestelt een keer wil worden
Maar hoezo kan dit dan? Het voelt zo eng, aangezien ik dan niet de pil slikquote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef Tally het volgende:
Als je voor de rest netjes slikt dan kan je tijdens je stopweek seks hebben hoor
De pil is niet zo maar uit je lichaam. Nou ja de hormonen die in de pil zitten.quote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef Amelie-xxx het volgende:
[..]
Maar hoezo kan dit dan? Het voelt zo eng, aangezien ik dan niet de pil slik
Dit en anders als je het eng vind:quote:Op maandag 4 november 2013 15:18 schreef Tally het volgende:
[..]
De pil is niet zo maar uit je lichaam. Nou ja de hormonen die in de pil zitten.
quote:
Geen geld voor? Condooms kosten geen drol.. en je kunt ze op sommige websites gratis aanvragen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef Amelie-xxx het volgende:
[..]
Daar hebben we allebei op dit moment geen geld voor
Voor een paar euro heb je al condooms. Sowieso wel zo fris denk ik als je elk moment ongesteld kan worden en seks wilt hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef Amelie-xxx het volgende:
[..]
Ja...quote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Dacht je serieus dat de pil alleen beschermt tijdens de slikdagen?
Ik blijf me verbazen over het gebrek aan kennis.
Niet dat i kme kan herinneren eigenlijkquote:Op maandag 4 november 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft de dokter je geen uitleg gegeven over de pil?
Dat doen dokters maar weinig vind ik. Maar een bijsluiter kan je lezenquote:Op maandag 4 november 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft de dokter je geen uitleg gegeven over de pil?
quote:Op maandag 4 november 2013 15:27 schreef Copycat het volgende:
in jouw geval lijkt me een extra beveiliging in de vorm van condooms zeer wenselijk.
Mijn dokter heeft me in het begin alles verteld over de pil.. en toen ik veranderde van pil (inmiddels aantal keer gedaan in die 10 jaar) kreeg ik weer een uitleg. Zou elke dokter moeten doen. Bijsluiter lezen is iets wat je in ieder geval kan (moet) doen iddquote:Op maandag 4 november 2013 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat doen dokters maar weinig vind ik. Maar een bijsluiter kan je lezen
Ja idd zou elke dokter moeten doen maar vaak krijg je alleen te hoten hoe je het moet gebruiken. Dus 1 maals dags 1 tablet. En dan heb je al geluk.quote:Op maandag 4 november 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft me in het begin alles verteld over de pil.. en toen ik veranderde van pil (inmiddels aantal keer gedaan in die 10 jaar) kreeg ik weer een uitleg. Zou elke dokter moeten doen
Heel verstandigquote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef Amelie-xxx het volgende:
En toch lijkt het me wel slim als TS zich nog eens gaat inlezen over de pilquote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef Tally het volgende:
Kom op. Ze vraagt advies. Misschien is ze wel jong. En ja dan moet je geen seks hebben als je het niet weet. Maar met een beetje hulp voorkomen we in ieder geval dat er een baby geboren word.
Ja en?quote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef Tally het volgende:
Kom op. Ze vraagt advies. Misschien is ze wel jong. En ja dan moet je geen seks hebben als je het niet weet. Maar met een beetje hulp voorkomen we in ieder geval dat er een baby geboren word.
Nee dat doe je niet. Maar dat antwoord helpt dr ook niet. Misschien lust ze het niet eens!quote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en?
Zeg ik dat ze geen seks moet hebben? Ik wijs op prioriteiten, voor twee euro negendertig.
Wat een bullshit. Maar ik trek mijn zijden handschoentjes wel aan.quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef Tally het volgende:
Nee dat doe je niet. Maar dat antwoord helpt dr ook niet. Misschien lust ze het niet eens!
En idd inlezen kan zeker geen kwaad.
Je moet wel helse pijnen doorstaan bij het zetten heb ik vernomen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
Ga aan het Mirena spiraaltje. Wordt tot je 23e vergoed (helemaal gratis), blijft 5 jaar zitten en je hoeft je 5 jaar lang nergens meer druk over te maken.
Net zo veilig als pil+condoom, en je wordt 5 jaar lang niet/nauwelijks ongesteld
Als je 'm eruit wil hebben laat je 'm eruit halen en kun je diezelfde week weer zwanger worden.
Doe dat maarquote:Op maandag 4 november 2013 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Maar ik trek mijn zijden handschoentjes wel aan.
Valt mee, het is even 10 seconden op je tanden bijten en dan voelt het nog een half uurtje alsof je behoorlijk ruige seks hebt gehad van binnenquote:Op maandag 4 november 2013 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet wel helse pijnen doorstaan bij het zetten heb ik vernomen.
Of internet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |