SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Die goldcup, stond net 10-0 voor na 45 minuten tegen iemand die doorspeelde. Daarna ging hij eigen doelpunten maken (28-0). Volgende potje 6-1 met rust en potje daarna na 20 minuten 3-0 voor en ragequit. Wat een drama niveau
Movember ding ook in een keertje gewonnen, 1 lastig potje
Toch niet zo snel ds2![]()
![]()
Ik ga volgens mij voor het eerste in vele jaren geen COD kopen
Heb GTA en Fifa vind dat wel best. Ga bovendien liever FM14 doen dan COD![]()
Ik wist geen TT. Dat jij dan weer zo moet doen is jammer. Bovendien is de titel dubbelop.quote:Op maandag 4 november 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
Die goldcup, stond net 10-0 voor na 45 minuten tegen iemand die doorspeelde. Daarna ging hij eigen doelpunten maken (28-0). Volgende potje 6-1 met rust en potje daarna na 20 minuten 3-0 voor en ragequit. Wat een drama niveau
Toch niet zo snel ds2![]()
je bent zelf een Choco princequote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
Choco prince is goddelijk icm koffie
ik wil meerAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:![]()
nergens voor nodig ditSandro >>>>quote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dus![]()
Sandro.quote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yaya Touréquote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dus![]()
In niet willekeurige volgordequote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dus
Diaby
Paulinho
Dembele
Sissoko
Fer![]()
Leivaquote:Op maandag 4 november 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand een goed alternatief voor Fellaini? BPL dusBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
geen ideequote:Op maandag 4 november 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
He Tim ga je weer voor arsenal woensdag?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
en terechtquote:Op maandag 4 november 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tfoodrestaurant.html
loool![]()
Zag hem net.quote:Op maandag 4 november 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
looolWel terecht voor dat wijf.
![]()
lolquote:Op maandag 4 november 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
looolFeyenoord Rotterdam![]()
![]()
Flink geklommen
Maar wiesiboos ga ik niet meer inhalen denk ik
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat is dat? Banksaldo?quote:Op maandag 4 november 2013 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Flink geklommen
Maar wiesiboos ga ik niet meer inhalen denk ik![]()
Lol is dat nog gaande? Heb daar al een tijd niet meer gekekenquote:Op maandag 4 november 2013 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Flink geklommen
![]()
Nee FOK!voetbalmanagerquote:Ja natuurlijk is dat gaande, ze stoppen toch niet zomaar ineens in het midden van het seizoenquote:Op maandag 4 november 2013 15:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol is dat nog gaande? Heb daar al een tijd niet meer gekeken
echte omnin dom die jongequote:Op maandag 4 november 2013 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee FOK!voetbalmanager
[..]
Ja natuurlijk is dat gaande, ze stoppen toch niet zomaar ineens in het midden van het seizoen![]()
ja bedoel dat er nog mensen actief zijnquote:Op maandag 4 november 2013 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee FOK!voetbalmanager
[..]
Ja natuurlijk is dat gaande, ze stoppen toch niet zomaar ineens in het midden van het seizoenik zie wat je doet daar ^^quote:![]()
hahah ik hou dit niet eens meer bijquote:Op maandag 4 november 2013 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Flink geklommen
Maar wiesiboos ga ik niet meer inhalen denk ik
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat ik Fer zomaar vergeetquote:Op maandag 4 november 2013 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
In niet willekeurige volgorde
Diaby
Paulinho
Dembele
Sissoko
FerPrima speler.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
O dat weet ik niet, maar ik zelf wel dus dan vind ik t wel leuk om zo hoog mogelijk te eindigen in de subleagues waar ik in zit.quote:Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja bedoel dat er nog mensen actief zijnBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
zou ik ook zeggen als ik niet in de top 10 stondquote:Op maandag 4 november 2013 15:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahah ik hou dit niet eens meer bij![]()
![]()
samequote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga denk ik ook geen COD halen heb ze tot nu toe nog allemaal'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja dat wel maar de afgelopen paar hebben ze het imo te ver doorgevoerd. Kleinere mappen en nog sneller dood. Het skillvoordeel dat je nog kon hebben is veel minder geworden, veel meer noob friendly.quote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind gewoon dat Arcade achtige bij cod leuker dan bij BF dat is meer realistisch
Dus dan maar helemaal proberen te switchen naar BFWel wennen omdat het zoveel trager is ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ga je hem voor de PS3 halen?quote:Op maandag 4 november 2013 15:23 schreef poker4lifee het volgende:
ja dat wel maar de afgelopen paar hebben ze het imo te ver doorgevoerd. Kleinere mappen en nog sneller dood. Het skillvoordeel dat je nog kon hebben is veel minder geworden, veel meer noob friendly.
Dus dan maar helemaal proberen te switchen naar BF Wel wennen omdat het zoveel trager is ja
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja klopt, battefield is wel 1000x meer realistisch. net zoals je nu bij 150 kogels over wilt reloaden ben je wel je 150 kogels kwijt die er nog in zaten.quote:Op maandag 4 november 2013 15:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat wel maar de afgelopen paar hebben ze het imo te ver doorgevoerd. Kleinere mappen en nog sneller dood. Het skillvoordeel dat je nog kon hebben is veel minder geworden, veel meer noob friendly.
Dus dan maar helemaal proberen te switchen naar BFWel wennen omdat het zoveel trager is ja
maar ik wil gewoon snel snel schieten![]()
Same here, ik kan ook niet tegen dat realistische. Daar komt nog bij dat ik de enige "gamer" ben van mijn vriendengroep en dan is COD toch wat toegankelijker voor als ze een avondje komen gamen dan BF.quote:Op maandag 4 november 2013 15:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja klopt, battefield is wel 1000x meer realistisch. net zoals je nu bij 150 kogels over wilt reloaden ben je wel je 150 kogels kwijt die er nog in zaten.
maar ik wil gewoon snel snel schietenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ja klopt. en het vliegtuig besturen kon ik toch al niet. dus laat mij maar mooi wat attack dogs loslatenquote:Op maandag 4 november 2013 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Same here, ik kan ook niet tegen dat realistische. Daar komt nog bij dat ik de enige "gamer" ben van mijn vriendengroep en dan is COD toch wat toegankelijker voor als ze een avondje komen gamen dan BF.![]()
hmm weet het nog niet, moet eigenlijk weten wanneer ik een ps4 haalquote:Als dat over 3 weken is, is het zonde om 'm voor de ps3 te halen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ik heb net weer wat updates gedaan, maar inderdaad, ik ben altijd heel slecht in dat soort dingen...quote:Op maandag 4 november 2013 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik niet in de top 10 stond
ik gok ook nooit op wedstrijden, omdat ik altijd faal
ik had ooit eens zo'n toto gedaan en had alle wedstrijden goed, maar in de 92e minuut ofzo maakte Iniesta een kk gruwelijk doelpunt, waardoor ze 1-1 speelden tegen Chelsea (paar jaar geleden). Daardoor verloor ik mijn bet en liep een winst van meer dan 10x mijn inleg mis
kon ik in bf3 ook nooitquote:Op maandag 4 november 2013 15:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja klopt. en het vliegtuig besturen kon ik toch al niet. dus laat mij maar mooi wat attack dogs loslatenwel jammer want wel tof. MAar elke keer als ik het probeerde vloog ik weer uit de map.
volgens mij ben je de enige die daar nog naar kijktquote:Op maandag 4 november 2013 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Flink geklommen
![]()
werd altijd neergeschoten door die geeks die alleen maar vliegtuigen doenquote:Op maandag 4 november 2013 15:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kon ik in bf3 ook nooitwel jammer want wel tof. MAar elke keer als ik het probeerde vloog ik weer uit de map.
![]()
Die Co-Op missies vond ik altijd mooi in bf3. Helaas kwam ik er pas vrij laat achter dat je een parachute kon openenquote:Op maandag 4 november 2013 15:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kon ik in bf3 ook nooitwel jammer want wel tof. MAar elke keer als ik het probeerde vloog ik weer uit de map.
![]()
![]()
Kom keer BF3 danquote:Op maandag 4 november 2013 15:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha skkltjequote:Op maandag 4 november 2013 15:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
werd altijd neergeschoten door die geeks die alleen maar vliegtuigen doen![]()
Ik heb BF3 ook op de PS3, lijkt me wel geinig om een keer online te spelen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
hahah kunnen we in 4 wel doenecht al heeeeel lang niet gespeeldquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
BF op consoles is een beetje als vrouwenvoetbal. Het idee is leuk maar het is toch lang niet the real thing.![]()
Ik ook al meer dan een half jaar niet ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef poker4lifee het volgende:
hahah kunnen we in 4 wel doen
[..]
echt al heeeeel lang niet gespeeld
Doet Hoogstaande ook mee
quote:Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
BF op consoles is een beetje als vrouwenvoetbal. Het idee is leuk maar het is toch lang niet the real thing.![]()
![]()
Uiteindelijk haal ik hem toch wel weer om even te no lifen tot max prestigequote:
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Zolang er tieten zijn is het primaquote:Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
BF op consoles is een beetje als vrouwenvoetbal. Het idee is leuk maar het is toch lang niet the real thing.Feyenoord Rotterdam![]()
jbgsquote:Op maandag 4 november 2013 15:32 schreef Zhano het volgende:
BF op consoles is een beetje als vrouwenvoetbal. Het idee is leuk maar het is toch lang niet the real thing.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ben vanaf morgen de hele week vrij dus ik hoor het wel.quote:Op maandag 4 november 2013 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ook al meer dan een half jaar niet ofzo.
Doet Hoogstaande ook meeBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heb ook nog blackops 2 liggen die ik welgeteld 3x heb gespeeld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Operation Metroquote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben vanaf morgen de hele week vrij dus ik hoor het wel.
Ik ook.quote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb ook nog blackops 2 liggen die ik welgeteld 3x heb gespeeld.Feyenoord Rotterdam![]()
Een keer dat Battlefield gedaan bij een vriend. Voor m'n gevoel een uur lang lopen zoeken naar poppetjes om dood te schieten en toen ik er eindelijk eentje zag werd ik van 800 kilometer afstand doodgemaakt door zo'n sniper. Kut spel
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb ook nog blackops 2 liggen die ik welgeteld 3x heb gespeeld.Ik ook.
Feyenoord Rotterdam![]()
jbgsquote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een keer dat Battlefield gedaan bij een vriend. Voor m'n gevoel een uur lang lopen zoeken naar poppetjes om dood te schieten en toen ik er eindelijk eentje zag werd ik van 800 kilometer afstand doodgemaakt door zo'n sniper. Kut spel![]()
je kan ook op de radar kijkenquote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een keer dat Battlefield gedaan bij een vriend. Voor m'n gevoel een uur lang lopen zoeken naar poppetjes om dood te schieten en toen ik er eindelijk eentje zag werd ik van 800 kilometer afstand doodgemaakt door zo'n sniper. Kut spel
als is zonder radar leuker![]()
![]()
Vroeger battlefield 1942quote:Op maandag 4 november 2013 15:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
je kan ook op de radar kijken
als is zonder radar leuker
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vind 4v4 met Battlefield dan toch een stuk tofferquote:Op maandag 4 november 2013 15:38 schreef Djeetje het volgende:
COD is gewoon rushen en zo veel killen als je kan![]()
![]()
Haters gonna hatequote:Op maandag 4 november 2013 15:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Shooters op console zijn als FUT op PC. Deal with it
Nog nooit battlefield gedaan, maar wat ik heb gezien bevalt mij niet echt.quote:Op maandag 4 november 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind 4v4 met Battlefield dan toch een stuk toffer
Ik begin me te irriteren als iets lang duurt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
waar heb je het nu over? mathijs/vdm?quote:Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ziet er wel dik uit maar na 5x spelen ben ik er wel klaar mee.![]()
Baas die kerelquote:Op maandag 4 november 2013 15:10 schreef ThadCastle het volgende:
loool![]()
![]()
Houd je bek dikke, ik kom wel potje fifa.quote:Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
waar heb je het nu over? mathijs/vdm?![]()
Waar blijft je nieuwe video?quote:Op maandag 4 november 2013 15:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog nooit battlefield gedaan, maar wat ik heb gezien bevalt mij niet echt.
Ik begin me te irriteren als iets lang duurt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom daarna coopquote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Houd je bek dikke, ik kom wel potje fifa.![]()
Allemaal mensen die ik makkelijk kom verslaan en dan moet ik net weer tegen die ene fokker die wel FIFA kanquote:Op maandag 4 november 2013 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Houd je bek dikke, ik kom wel potje fifa.![]()
![]()
Ik irriteer me, omdat het te lang duurt.quote:
Deze maand ofzo nog denk ikIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Die wel FIFA kan... je kunt gerust stellen dat ik de beste op de xbox ben.quote:Op maandag 4 november 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Allemaal mensen die ik makkelijk kom verslaan en dan moet ik net weer tegen die ene fokker die wel FIFA kan
#DS2praatjes![]()
Speel je ook met backs op de lm en rm?quote:Op maandag 4 november 2013 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die wel FIFA kan... je kunt gerust stellen dat ik de beste op de xbox ben.
#DS2praatjes![]()
Nee met CDM's op CB is de shit nuquote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Speel je ook met backs op de lm en rm?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
#GoedkoopScoren #LeavePS2alonequote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Speel je ook met backs op de lm en rm?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb je weer lang over nagedacht zekerquote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Allicht. Mijn nieuwe team testen![]()
Wat heb je voor team?quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Allicht. Mijn nieuwe team testen![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk is hij nu Monster energy aan het kopen.SMLENO'en in de supermarkt.
Dan denk ik toch aan zakkenrollersquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 15:58 schreef Kamikazie het volgende:
En natuurlijk kopt Ronaldinho in de 45ste minuut een bal binnen
Dat FUT is zo gek he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Begint een beetje op dat "haha-een-handschoen-op-keeper" gedoe te lijken. Elke week dezelfde DS2 grappen![]()
![]()
Laatste keer dat ik echt moest grinniken hier was Tim met zijn bohhh schitterend toen dogstep-boy hier was.quote:Op maandag 4 november 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
Begint een beetje op dat "haha-een-handschoen-op-keeper" gedoe te lijken. Elke week dezelfde DS2 grappen![]()
Die rebounds van mijquote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
wat een kut kools
Kwam er ook niet doorheen bij jou, lijkt wel een Chelsea team.![]()
![]()
Ja merk wel dat een 433 (4) tegen goede spelers wat te aanvallend is. Met divisie 2 heb ik dat probleem ook, in cups is het wel makkelijk want daar win je toch alles met 5 goals verschilquote:![]()
![]()
Toevallig wel ja.quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk is hij nu Monster energy aan het kopen.
Vorige week was ik bij de C1000 en ik kocht iets wat in de aanbieding was. Toen kreeg ik geen korting dus ik werd genaaid. Ik durfde er alleen niks van te zeggen. Deze keer kreeg ik wel de korting.![]()
Je vroeg niet of je het kassameisje even terug mocht naaien?quote:Op maandag 4 november 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Vorige week was ik bij de C1000 en ik kocht iets wat in de aanbieding was. Toen kreeg ik geen korting dus ik werd genaaid. Ik durfde er alleen niks van te zeggen. Deze keer kreeg ik wel de korting.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
bohhh dis ook een mooi dingetje he. Schitterend
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
bohhh mooi beessie zeg. Schitterendquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom zou je het wel doen?![]()
Je loopt echt voor lul in brabant hoor met zon ding.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:10 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kom ik je tegen trap ik die kankerstep in elkaarIk ga nog steeds stuk als ik dit leesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je moeder is verstandelijk beperkt. je hoort in een gesticht met je kanker stepjes![]()
![]()
![]()
Dat probleem had ik ook ja. Met 433(3) was het een stuk beter qua balans (met exact dezelfde spelers).quote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja merk wel dat een 433 (4) tegen goede spelers wat te aanvallend is. Met divisie 2 heb ik dat probleem ook, in cups is het wel makkelijk want daar win je toch alles met 5 goals verschilAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had eigenlijk moeten zeggen dat als ik genaaid word ik eerst wil zoenen. Gemiste kans dus.quote:Op maandag 4 november 2013 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je vroeg niet of je het kassameisje even terug mocht naaien?![]()
Jij ouwe regelaar, koning.quote:Op maandag 4 november 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zeggen dat als ik genaaid word ik eerst wil zoenen. Gemiste kans dus.![]()
Je naaide jezelf door je bek niet open te trekken.quote:Op maandag 4 november 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
Vorige week was ik bij de C1000 en ik kocht iets wat in de aanbieding was. Toen kreeg ik geen korting dus ik werd genaaid. Ik durfde er alleen niks van te zeggen. Deze keer kreeg ik wel de korting.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ik liet me gewoon even gaan. had ook een chat ban daarna voor 2 dagenquote:Op maandag 4 november 2013 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ga nog steeds stuk als ik dit lees![]()
![]()
Het mooiste vind ik altijd van die mensen die meteen zo boos reageren als ze denken dat ze genaaid worden. En dat dan blijkt dat het wél klopte![]()
![]()
Ja dit is mijn andere team ook, maar daar heb ik ook Dembele op CM. Probeer het met Cazorla ook wel.quote:Op maandag 4 november 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook ja. Met 433(3) was het een stuk beter qua balans (met exact dezelfde spelers).![]()
Heb je Schindler gelist?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet zo bijzonderquote:Op maandag 4 november 2013 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
Mja kan ik wel weer pronken dat ik van Thorben gewonnen heb
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik had gisteren de Movember cup gewonnen, maar kwam onderweg wel goede spelers uit divisie 2/3/4 tegen. Bij de eerste poging verloren van iemand uit divisie 2 (1-2).quote:Op maandag 4 november 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
Toch niet zo snel ds2
Alleen in de finale kreeg ik dan iemand uit divisie 10 waar ik makkelijk van won.
Wel typisch dat ik in die cup mee kan komen met mensen uit hogere divisies, maar in seasons zelf er niks van bak in divisie 9/8![]()
![]()
Vandaag wou ik gaan studeren voor het tentamen maar in plaats daarvan heb ik al 28k matchcoins gehaald![]()
Uit divisie 1 gedegradeerd, gehandhaafd in div 2 en met 23 punten weer gepromoveerd![]()
![]()
Rijst is gewoon goed als je zelfvertrouwen wilt tanken, na de 2-0 heb ik geen zin meer. Crook heeft moeite met verdedigenquote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige fokker waarvan ik heb verloren. Rijst en Crookk zijn volstrekt kansloos.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dat dacht je tegen mij ook héquote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rijst is gewoon goed als je zelfvertrouwen wilt tanken, na de 2-0 heb ik geen zin meer. Crook heeft moeite met verdedigen![]()
![]()
Tegen mij niet bij H2Hquote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben tot nu toe volgens mij ongeslagen tegen Fokkers... in totaal 3 potjes gespeeld ofzo![]()
![]()
(vorig jaar althans)
![]()
Geen zin om alles te checken maar de 28-0 was idd tegen iemand uit divisie 9 en de finale was 6-1 tegen iemand uit divisie 2quote:Op maandag 4 november 2013 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had gisteren de Movember cup gewonnen, maar kwam onderweg wel goede spelers uit divisie 2/3/4 tegen. Bij de eerste poging verloren van iemand uit divisie 2 (1-2).
Alleen in de finale kreeg ik dan iemand uit divisie 10 waar ik makkelijk van won.
Wel typisch dat ik in die cup mee kan komen met mensen uit hogere divisies, maar in seasons zelf er niks van bak in divisie 9/8![]()
![]()
Ik verloor gisteren godverdomme de finale van de movember cup. Tot aan de 88ste minuut voorstaan
So close yet so far away
Feyenoord Rotterdam![]()
Jij maakte mij toen echt afquote:Op maandag 4 november 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen mij niet bij H2H(vorig jaar althans)
![]()
![]()
Maar had het ook over deze FIFA, vandaar de 3 potjes![]()
![]()
Hoe lang studeer jij gemiddeld voor een tentamen? Ik wilde vandaag ook studeren maar ik was te moe en ik ging slapen. Vanmorgen moest ik ook weg voor een gesprek.quote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Vandaag wou ik gaan studeren voor het tentamen maar in plaats daarvan heb ik al 28k matchcoins gehaald![]()
Uit divisie 1 gedegradeerd, gehandhaafd in div 2 en met 23 punten weer gepromoveerd![]()
Toen dat net gepost was half september werd dat plaatje ook al 100x gepost
Wel knap om zoveel debiele dingen in 3 tweets te krijgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De oprechte verbijstering ook in de zin: Somaar is ie dood eahquote:Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zag hem net ook toen ik in de trein zat
Die bovenste![]()
![]()
![]()
![]()
Kryg nog geld![]()
![]()
Het was ook een troll geloof ik.quote:Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
Toen dat net gepost was half september werd dat plaatje ook al 100x gepost
Wel knap om zoveel debiele dingen in 3 tweets te krijgen![]()
Uur of 6 intensief denk ik. Veel tijd gaat verloren als ik het wel voor me heb maar niet tot me doordringt.quote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe lang studeer jij gemiddeld voor een tentamen? Ik wilde vandaag ook studeren maar ik was te moe en ik ging slapen. Vanmorgen moest ik ook weg voor een gesprek.
Ik las net dat ik voor het vak (micro) 104 uur thuis zou moeten studeren/maken.![]()
![]()
Per studiepunt 28 uur....quote:Op maandag 4 november 2013 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Uur of 6 intensief denk ik. Veel tijd gast verloren als ik het wel voor me heb maar niet tot me doordringt.
Ik las net dat ik voor het vak (micro) 104 uur thuis zou moeten studeren/maken.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt echt belachelijk. Ze verwachten ook dat je boeken leest van 900 pagina's dik.quote:
PSN: DePresident_![]()
quote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heb ik ook een beetje. Ik ben al een aantal weken bezig maar ik heb nog niet heel veel echt geleerdquote:Op maandag 4 november 2013 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Uur of 6 intensief denk ik. Veel tijd gaat verloren als ik het wel voor me heb maar niet tot me doordringt.
Ik las net dat ik voor het vak (micro) 104 uur thuis zou moeten studeren/maken.28 uur per studiepunt is wel te veel.
![]()
Gaat nergens meer over, maar wel al dikke winst op hem gemaaktquote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Salcido![]()
Zo onterecht hard afgemaakt hier, 10x beter dan alles wat er na kwam (behalve misschien Rekik nu).![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef DutchSL het volgende:
Salcido![]()
Zo onterecht hard afgemaakt hier, 10x beter dan alles wat er na kwam (behalve misschien Rekik nu).
Ter tijden dat De Tank nog in de verdediging stond ja![]()
![]()
Haal jij echt 28 uur per studiepunt niet? Dat red ik echt makkelijk hoor. Denk dat ik toch wel rond de 30 uur zit per studiepunt.quote:Op maandag 4 november 2013 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Ik ben al een aantal weken bezig maar ik heb nog niet heel veel echt geleerd28 uur per studiepunt is wel te veel.
![]()
Je vergeet #ditiseentrollquote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haal jij echt 28 uur per studiepunt niet? Dat red ik echt makkelijk hoor. Denk dat ik toch wel rond de 30 uur zit per studiepunt.![]()
das 200 uur per vakquote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haal jij echt 28 uur per studiepunt niet? Dat red ik echt makkelijk hoor. Denk dat ik toch wel rond de 30 uur zit per studiepunt.
Dat red ik echt van m'n leven niet!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Dat is wel heel veel man.quote:Op maandag 4 november 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haal jij echt 28 uur per studiepunt niet? Dat red ik echt makkelijk hoor. Denk dat ik toch wel rond de 30 uur zit per studiepunt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Black na deze Black 2 en tegen die tijd is Y of X er wel voor de pcquote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Is dat wel leuk dan? Ik heb die versie niet gespeeld. Ik weet dan ook niks van de laatste 2 generaties.quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Black na deze Black 2 en tegen die tijd is Y of X er wel voor de pc![]()
Hoezo zal het niet leuk zijn ?quote:Op maandag 4 november 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat wel leuk dan? Ik heb die versie niet gespeeld. Ik weet dan ook niks van de laatste 2 generaties.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hoor hem. Doen alsof je alles van mij hebt gewonnen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rijst is gewoon goed als je zelfvertrouwen wilt tanken, na de 2-0 heb ik geen zin meer. Crook heeft moeite met verdedigen
Als jij 1 lucky kkgoal scoort van afstand zeg je altijd: "WEJOOO DEZE SPITS IS ECHT ZIEK"
ga naar huis amateurYoung bloods everywhere....![]()
En ik ga geen DS3 kopen voor een spelquote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Had niet gezien dat je al geantwoord had op ds2. Nee denk het nog niet nee.
quote:Op maandag 4 november 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Te veel nieuwe Pokemon die ik niet ken. En veranderingen in de gameplay enzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Om dan 5-1 te verliezen inderdaad, prutser is iequote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef wonton het volgende:
[..]
Hoor hem. Doen alsof je alles van mij hebt gewonnen.
Als jij 1 lucky kkgoal scoort van afstand zeg je altijd: "WEJOOO DEZE SPITS IS ECHT ZIEK"
ga naar huis amateur
Gister hebben we nog div 1 gehaald trouwens![]()
![]()
Netjes, met z'n 3enquote:Op maandag 4 november 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Om dan 5-1 te verliezen inderdaad, prutser is ie
Gister hebben we nog div 1 gehaald trouwens
Young bloods everywhere....![]()
DarkSonic3quote:Op maandag 4 november 2013 16:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En ik ga geen DS3 kopen voor een spel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan wel zeggen dat het een prestatie van het collectief wasquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben altijd na een klein tijdje al kwijt wat ik moet doen doordat ik niks lees
Ik vond de spellen t/m de 3e generatie wel leuk.. die heb ik ook heel vaak gespeeld, vooral Emerald.quote:![]()
Emeraldquote:Op maandag 4 november 2013 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond de spellen t/m de 3e generatie wel leuk.. die heb ik ook heel vaak gespeeld, vooral Emerald.
Beste pokemon vond ik dat samen met een van de 1e of 2e generatie alleen die ben ik kwijt..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Toen was je 2.quote:Op maandag 4 november 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Emerald
Beste pokemon vond ik dat samen met een van de 1e of 2e generatie alleen die ben ik kwijt..Young bloods everywhere....![]()
Sommige puzzels in gyms zijn irritant (vooral die in Diamond/Pearl) Ik had een walkthrough nodig om daar doorheen te komenquote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben altijd na een klein tijdje al kwijt wat ik moet doen doordat ik niks leesIk vond Yellow eerst wel moeilijk want de levels waren veel hoger dan in Red/Blue.quote:Op maandag 4 november 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Emerald
Beste pokemon vond ik dat samen met een van de 1e of 2e generatie alleen die ben ik kwijt..![]()
Most Birthsquote:Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef Thorb het volgende:
https://googledrive.com/host/0B2GQktu-wcTicEI5VUZaYnM1emM/
hier krijg je wel oogaids van
71 India
27 China
14 Nigeria
12 United States
11 Indonesia
Gaat hard in India![]()
![]()
Ik kan nooit die huizen vindenquote:Op maandag 4 november 2013 17:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige puzzels in gyms zijn irritant (vooral die in Diamond/Pearl) Ik had een walkthrough nodig om daar doorheen te komen
[..]
Ik vond Yellow eerst wel moeilijk want de levels waren veel hoger dan in Red/Blue.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Speel tegen iemand met Bale en Neymar in de spits.
Iemand al eens gezien hoe die aanloopt bij een vrije trap?![]()
ik speel tegen iemand die tegelijk porno zit te downloaden, wat traagquote:Op maandag 4 november 2013 17:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand al eens gezien hoe die aanloopt bij een vrije trap?![]()
![]()
je moeder is gewoon aan het streamen op myfreecamsquote:Op maandag 4 november 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik speel tegen iemand die tegelijk porno zit te downloaden, wat traagHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bale of Neymar?quote:Op maandag 4 november 2013 17:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand al eens gezien hoe die aanloopt bij een vrije trap?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
mag ik ook een eervolle vermeldingquote:Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige fokker waarvan ik heb verloren. Rijst en Crookk zijn volstrekt kansloos.![]()
Oh snap!quote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
je moeder is gewoon aan het streamen op myfreecamsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha ja tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 16:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Uur of 6 intensief denk ik. Veel tijd gaat verloren als ik het wel voor me heb maar niet tot me doordringt.
Nee jij was niet kansloosquote:Op maandag 4 november 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mag ik ook een eervolle vermelding![]()
![]()
6 wedstrijden mee gespeeld en blijft op 0 staan en zijn +10 kaart blijft ook staan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zal wel per aangifte zijn ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kijken als er een Tsunami o.i.d. is. Rare site. Alsof er bij elke geboorte op een knop gedrukt wordtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TWD was weer goed trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:15 schreef Dudeweiser het volgende:
TWD was weer goed trouwens!Het is ook gewoon een snol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zielig voor die man he. Godverdomme slechts 125.000 euro gewonnen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:16 schreef Roypsv het volgende:
gvd die oude man die gister bij de miljoenenjacht 125k won woont gewoon 5 deuren van me omaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Aanbellen en uitlachen zou ik zeggenquote:Op maandag 4 november 2013 17:16 schreef Roypsv het volgende:
gvd die oude man die gister bij de miljoenenjacht 125k won woont gewoon 5 deuren van me oma![]()
![]()
niet gezien maar net op de radio zeiden ze dat hij 5 miljoen in zijn koffer had?quote:Op maandag 4 november 2013 17:16 schreef Roypsv het volgende:
gvd die oude man die gister bij de miljoenenjacht 125k won woont gewoon 5 deuren van me oma
haha.gif
(niet dat ik niet blij zou zijn met 125k![]()
![]()
waarom ?quote:Op maandag 4 november 2013 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aanbellen en uitlachen zou ik zeggen![]()
Idd, gewoon 25k pack opening, en van de rest een Lotus kopen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
niet gezien maar net op de radio zeiden ze dat hij 5 miljoen in zijn koffer had?
haha.gif
(niet dat ik niet blij zou zijn met 125k![]()
lees berichtquote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat hij 5 miljoen in zn koffer had natuurlijk.![]()
Oh, dan is het al minder leuk.quote:Op maandag 4 november 2013 17:17 schreef Roypsv het volgende:
ik bedoel die man, die in die flat woont die hetzelfde bedrag krijgt als degene die in de show zit![]()
Ooh. Baas was dat, mooi te zien dat het goed terecht komt.quote:Op maandag 4 november 2013 17:17 schreef Roypsv het volgende:
ik bedoel die man, die in die flat woont die hetzelfde bedrag krijgt als degene die in de show zit
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
mijn oma krijgt niksquote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh. Baas was dat, mooi te zien dat het goed terecht komt.![]()
![]()
Lader van mijn Nintendo SP gevonden
Kan ik straks weer Pokemon doenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
zoek gewoon een leven.quote:Op maandag 4 november 2013 17:20 schreef Djeetje het volgende:
Lader van mijn Nintendo SP gevonden
Kan ik straks weer Pokemon doenYoung bloods everywhere....![]()
Er staat toch dat het een simulatie isquote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kijken als er een Tsunami o.i.d. is. Rare site. Alsof er bij elke geboorte op een knop gedrukt wordt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kom maar op met je rijst speknekquote:Op maandag 4 november 2013 17:23 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahahahaha vechten? ik steek je in de fik.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Daar heb je niet van terug he.quote:
werk jij trouwens ook elke dag voor een handje rijst ?
Rijst kan in elk geval niet wegrennen, want Djeetje is sneller dan Usain Bolt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Die prijsschommelingen van non-rares blijven toch apart.. gisteren verkocht ik Apam voor 1.5k en nu kun je hem voor 500c al oppikken. Ook is iemand Ikeme aan het pricefixen en daardoor verkocht ik er net 1 voor 2.5k. Op de PS3 zijn de prijzen van non-rares veel lager![]()
![]()
bij de PS3 zijn we er al een hele tijd achter dat er dit jaar geen handicap meer isquote:Op maandag 4 november 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die prijsschommelingen van non-rares blijven toch apart.. gisteren verkocht ik Apam voor 1.5k en nu kun je hem voor 500c al oppikken. Ook is iemand Ikeme aan het pricefixen en daardoor verkocht ik er net 1 voor 2.5k. Op de PS3 zijn de prijzen van non-rares veel lagernon-rare heeft dus gewoon geen nut.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Non-rares kunnen gewoon beter zijn dan rares.quote:Op maandag 4 november 2013 17:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij de PS3 zijn we er al een hele tijd achter dat er dit jaar geen handicap meer isnon-rare heeft dus gewoon geen nut.
![]()
95% van de potjesquote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef wonton het volgende:
[..]
Hoor hem. Doen alsof je alles van mij hebt gewonnen.
ga naar huis amateur
Gr grHala Madrid !
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als we weer dat random teams gaan doen (ooit) kunnen we misschien ook een aantal extra 'constraints' toevoegen. Bijvoorbeeld: max pace van het team = ?, of rating max is ?. Dat soort dingen.. maakt het misschien nog wat leuker, dan krijg je enigszins nog 'gelijke' teams![]()
![]()
Geen 2 spitsen met 90+ pace lijkt me wel een goede regel.quote:Op maandag 4 november 2013 17:38 schreef ThadCastle het volgende:
Als we weer dat random teams gaan doen (ooit) kunnen we misschien ook een aantal extra 'constraints' toevoegen. Bijvoorbeeld: max pace van het team = ?, of rating max is ?. Dat soort dingen.. maakt het misschien nog wat leuker, dan krijg je enigszins nog 'gelijke' teams![]()
Nee dat extra ding wordt dan ook via random draw bepaald. Soort 'rad van fortuin' achtig ideequote:Op maandag 4 november 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen 2 spitsen met 90+ pace lijkt me wel een goede regel.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:45 schreef Roypsv het volgende:
Burning manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dat kan ook.. maar iedereen heeft wel een ander budget (al zullen de meeste hier al aardig wat coins hebben)quote:Op maandag 4 november 2013 17:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat extra ding wordt dan ook via random draw bepaald. Soort 'rad van fortuin' achtig idee![]()
Ik zie nu al zo'n griefer voor me die alleen maar Ronaldochops in zijn eigen 16 doet.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
En heel to heel natuurlijk,quote:Op maandag 4 november 2013 17:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zie nu al zo'n griefer voor me die alleen maar Ronaldochops in zijn eigen 16 doet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 17:45 schreef Roypsv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zal wel in de staat washington zijn want als je daar met elkaar afspreekt een eerlijk gevecht te houden is het legaal.quote:
Iemand die ingrijpt is dus illegaal bezig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je in Amerika Cripple Fight!!! roept en 2 gehandicapten laat vechten is het ook legaal.quote:Op maandag 4 november 2013 17:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal wel in de staat washington zijn want als je daar met elkaar afspreekt een eerlijk gevecht te houden is het legaal.
Iemand die ingrijpt is dus illegaal bezig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mutual combat law.quote:Op maandag 4 november 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je in Amerika Cripple Fight!!! roept en 2 gehandicapten laat vechten is het ook legaal.
watfff??? superhelden pak ?quote:![]()
Oh haha niet gezienquote:Op maandag 4 november 2013 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er staat toch dat het een simulatie is![]()
![]()
haha.quote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
denk dat ze vanavond bij VI voor de grap de lichten gaan uitzetten."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Had even gezegd dat ik naar 6.35 kon skippenquote:
stoer hoorquote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
forum.fok.nl/topic/2038729/1/25#132895738
waarom post je dit?quote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
forum.fok.nl/topic/2038729/1/25#132895738![]()
Jij kan ook nergens tegenquote:
Tevens de 2e zien er beter uit, maar waarom een koptelefoonIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
kutkindquote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
forum.fok.nl/topic/2038729/1/25#132895738Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan iemand mij vertellen of FIFA een patch heeft gehad ofzo. Ik was 4-5 dagen het laatst op FUT en ging gister spelen en het spel is echt sloom en langzaam en mijn spelers spelen echt anders nu iemand die weet waarom?
1st touch en een kant op draaien is ook moeilijker geworden
Ik heb gewoon nieuwe batterijen in me controller en zit in div 2 online met UT dus het is me echt wel opgevallen![]()
Verkeerde batterijen. Je hebt waarschijnlijk trage batterijen. Is hier al vaker voorgekomen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Rozzje het volgende:
Kan iemand mij vertellen of FIFA een patch heeft gehad ofzo. Ik was 4-5 dagen het laatst op FUT en ging gister spelen en het spel is echt sloom en langzaam en mijn spelers spelen echt anders nu iemand die weet waarom?
Ik heb gewoon nieuwe batterijen in me controller en zit in div 2 online met UT dus het is me echt wel opgevallen![]()
Nee, er is geen patch geweest afgelopen week..op Xbox in ieder geval niet. Heb er zelf ook niets van gemerkt. Volgens mij heb je gewoon EAids te pakken. Ineens draait alles dan om en kunnen je spelers er niks meer van..We kennen het allemaal hierquote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Rozzje het volgende:
Ik heb gewoon nieuwe batterijen in me controller en zit in div 2 online met UT dus het is me echt wel opgevallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je batterijen van duracel?quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Rozzje het volgende:
1st touch en een kant op draaien is ook moeilijker geworden
Komen direct uit de verpakking maar het zijn inderdaad niet dure AA batterijen dus als ik gewoon Duracel haal is het dan opgelost?quote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Verkeerde batterijen. Je hebt waarschijnlijk trage batterijen. Is hier al vaker voorgekomen.![]()
Ik kan dit bevestigen als een van de die hards spelers hierquote:Op maandag 4 november 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, er is geen patch geweest afgelopen week..op Xbox in ieder geval niet. Heb er zelf ook niets van gemerkt. Volgens mij heb je gewoon EAids te pakken. Ineens draait alles dan om en kunnen je spelers er niks meer van..We kennen het allemaal hierIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 18:13 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Komen direct uit de verpakking maar het zijn inderdaad niet dure AA batterijen dus als ik gewoon Duracel haal is het dan opgelost?Probeer duracell eens. Heb er bij mij geen last meer van.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: