Dit is wel een goede trouwens. Stel voor om zaterdagmiddag eens een koffie te doen in de stad. Benieuwd of hij dan nog steeds zo enthousiast is.quote:Op maandag 4 november 2013 12:29 schreef cyberbab het volgende:
Je kan zeggen dat je liever nu eerst ergens openbaar afspreekt, als hij dat niet wil is het idd alleen sex.
Ik vind het vreemd dat je hiermee zit, aangezien je meerdere malen hebt aangegeven geen interesse in hem te hebben.quote:
Dat ligt gewoon voor de hand.quote:Op maandag 4 november 2013 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je hiermee zit, aangezien je meerdere malen hebt aangegeven geen interesse in hem te hebben.
Wat denk je nou? Jullie hebben alleen seksafspraakjes gehad. Hij is er plotseling achter wat je voor hem betekent?. Hij heeft gewoon zin in seks en hij kan het krijgen bij jou.
Dit.quote:Op maandag 4 november 2013 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat je hiermee zit, aangezien je meerdere malen hebt aangegeven geen interesse in hem te hebben.
Wat denk je nou? Jullie hebben alleen seksafspraakjes gehad. Hij is er plotseling achter wat je voor hem betekent?. Hij heeft gewoon zin in seks en hij kan het krijgen bij jou.
Ben je nu dan in de fase van "ik ben klaar voor gedoe"?quote:Op maandag 4 november 2013 12:25 schreef missy25 het volgende:
In de zomer heb ik een tijd met iemand gescharreld. Puur afspreken voor alleen seks, ook niet blijven slapen. Ik vond dat een tijdje prima maar toch begon ik te merken dat het niet echt iets voor mij was. Ik had nog nooit op deze manier gescharreld en wilde het eens uitproberen onder het mom van: geen gedoe.
Ik heb aangegeven dat ik niet meer wilde afspreken, omdat dit niks voor mij was. Daarna heeft het contact een beetje stil gelegen, want ik was er wel klaar mee. Hij appte soms nog om toch te proberen om af te spreken.
De laatste week ook weer. Dus ik geef weer aan dat ik geen zin heb in zulke afspraakjes. Hij vertelde me toen dat hij mij niet als sexscharrel zag. Dus ik gaf aan dat hij toch heel duidelijk alleen daarvoor langs kwam. Daar gaf hij mij gelijk in maar hij vertelde dat hij het niet zo bedoelde en dat hij niet afsprak puur en alleen de seks. Hij wil nu dus weer afspreken om een film te kijken. Ik vond het raar dat hij nu opeens niet alleen seks wil. Hij gaf aan dat hij dat uiteraard wel wil maar als ik dat niet wil dan niet. Dan gewoon alleen een film kijken.
Nu ben ik een behoorlijk achterdochtig persoon wat mannen betreft en ik heb geen idee of ik hem moet geloven of dat dit gewoon een mooi paaiverhaal is en het op deze manier maar probeert om seks te hebben. Wat denken jullie ervan?
Dat dus. Naieve meiden die erin trappenquote:Op maandag 4 november 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk wil hij alleen seks. Als hij je echt zo leuk vond had hij de afgelopen periode wel wat meer moeite gedaan om je te zien. Hij weet toch wel waar dat 'film kijken' op uitdraait, en dan heeft 'ie weer even geneukt.
Op zich niks mis mee, maar ik denk niet dat hij er daadwerkelijk vanuit gaat dat jullie naar Bambi gaan kijken en dat je 'm daarna weer het huis uit schopt.
Je weet dat je alleen maar teleurstellingen tegemoet gaat he?quote:Op maandag 4 november 2013 13:22 schreef missy25 het volgende:
Hmm oke.
Ik kan inderdaad kijken hoe het is als we afspreken en inderdaad gewoon geen seks hebben. Ik heb mezelf goed in controle dus geen seks betekent ook geen seks voor mij. Dus film ofzo kijken kan best bij iemand thuis, vind ik meestal ook wel lekker. Vind ik vaak wat minder ongemakkelijk dan buitenshuis.
Maar uiteraard heb ik wel in mijn achterhoofd dat hij gewoon seks wil en een leuk verhaal ophoudt nu. :S Beetje jammer als dat echt zo is en hij niet gewoon eerlijk kan zijn. Het is een knappe man die genoeg meiden kan krijgen. Dan denk ik: zoek een ander voor de seks. Zjin er vast genoeg die dat willen met hem.
Waarom ga jij afspreken met hem? Wil je een relatie met hem? Of vriendjes worden? (quote:Op maandag 4 november 2013 13:22 schreef missy25 het volgende:
Hmm oke.
Ik kan inderdaad kijken hoe het is als we afspreken en inderdaad gewoon geen seks hebben. Ik heb mezelf goed in controle dus geen seks betekent ook geen seks voor mij. Dus film ofzo kijken kan best bij iemand thuis, vind ik meestal ook wel lekker. Vind ik vaak wat minder ongemakkelijk dan buitenshuis.
Maar uiteraard heb ik wel in mijn achterhoofd dat hij gewoon seks wil en een leuk verhaal ophoudt nu. :S Beetje jammer als dat echt zo is en hij niet gewoon eerlijk kan zijn. Het is een knappe man die genoeg meiden kan krijgen. Dan denk ik: zoek een ander voor de seks. Zjin er vast genoeg die dat willen met hem.
Ik vrees dat het zal overgaan van sexscharrel naar een 'gedoe' , terwijl TS juist 'gedoe' probeert te vermijden.quote:Op maandag 4 november 2013 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet dat je alleen maar teleurstellingen tegemoet gaat he?
TS is stiekem helemaal niet uit op vermijden van gedoe. TS wil een relatie zonder gedoequote:Op maandag 4 november 2013 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vrees dat het zal overgaan van sexscharrel naar een 'gedoe' , terwijl TS juist 'gedoe' probeert te vermijden.![]()
Stiekem....ik ben daar niet zo zeker vanquote:Op maandag 4 november 2013 13:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TS is stiekem helemaal niet uit op vermijden van gedoe. TS wil een relatie zonder gedoe![]()
Maak hem gewoon duidelijk dat jullie geen seks gaan hebben en dat je wil kijken of hij serieus is. Misschien is het verstandiger om dan geen film te gaan kijken, maar iets buitenshuis te gaan doen (waar je dus geen seks kunt hebben). Als hij daar niet zoveel trek in heeft, weet je genoeg.quote:Op maandag 4 november 2013 14:00 schreef missy25 het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik van hem wil. Ik ben wel nieuwsgierig naar een keer afspreken wat niet zo plat alleen seks is. Dus om te kijken of hij interessant is, want ik ken hem maar een klein beetje en vooral lichamelijk dus.
Maarja volgens mij ben ik erg naïef als ik hier de reacties lees :S
Gewoon afspreken , maar niet thuisquote:Op maandag 4 november 2013 14:00 schreef missy25 het volgende:
Ik heb nog geen idee wat ik van hem wil. Ik ben wel nieuwsgierig naar een keer afspreken wat niet zo plat alleen seks is. Dus om te kijken of hij interessant is, want ik ken hem maar een klein beetje en vooral lichamelijk dus.
Maarja volgens mij ben ik erg naïef als ik hier de reacties lees :S
quote:Op maandag 4 november 2013 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon afspreken , maar niet thuis.
hotelletje ofzo gewoon.quote:Op maandag 4 november 2013 15:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon afspreken , maar niet thuis.
Nee!quote:
Waarom denken jullie hier dat iemand die wilt neuken niet de moeite gaat nemen om 1 of meerdere normale dates te hebben om daarna in TS haar broekje te mogen? Als je zegt dat je niet openbaar wilt afspreken verpest je je eigen leugen dat je meer dan seks wilt.quote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef Pausmobiel het volgende:
Als je hem echt wil leren kennen, dan zou ik inderdaad niet thuis (bij jou of bij hem) afspreken. Als hij je echt leuk vindt en niet alleen voor de seks, wil hij heus wel moeite voor je doen. Als hij niet buiten de deur af wil spreken, dan zegt dit wel voldoende.
TS geeft aan dat ze deze jongen beter (en ook buiten de slaapkamer) wil leren kennen, mij lijkt het dan handiger om dit buiten de deur te doen. Ik ben heus niet zo naïef dat ik denk dat deze jongen ineens 180 graden veranderd is, maar iedereen verdient het voordeel van de twijfel. Schijnbaar vindt TS hem toch leuker dan ze dacht, anders had ze deze vraag niet gesteld. En als zijn enige doel inderdaad is om in haar broekje te komen, dan merkt ze dat waarschijnlijk snel genoegquote:Op dinsdag 5 november 2013 07:57 schreef badtripbob het volgende:
Ik denk dat hij probeert om je te kunnen batsen door even film te kijken en te laten zien dat hij ook andere dingen leuk vind om met je samen te doen. Maar ik ken hem verder niet natuurlijk dus dus kan het ook niet met zekerheid zeggen.
[..]
Waarom denken jullie hier dat iemand die wilt neuken niet de moeite gaat nemen om 1 of meerdere normale dates te hebben om daarna in TS haar broekje te mogen? Als je zegt dat je niet openbaar wilt afspreken verpest je je eigen leugen dat je meer dan seks wilt.
Als je helemaal meespeelt heb je na een paar dates al wel het vertrouwen van TS gewonnen. Lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |