Nymfomanie is dwangmatig. Deze pil wekt begeerte op.quote:
Meer in de zin van, als je al die topics ziet die hier voorbij komen is dat niet helemaal waarquote:Op maandag 4 november 2013 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toen kreeg je een frigide fokster als vriendin?
Een nymfomane die door de pil ook nog echte begeerte voelt.. dan krijgen de fokkertjes het er maar druk meequote:Op maandag 4 november 2013 09:40 schreef tong80 het volgende:
Nymfomanie is dwangmatig. Deze pil wekt begeerte op.
Er komen vooral topics voorbij van mannen die klagen dat hun vrouw te weinig wil. Die vrouwen zijn geen fokstersquote:Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef Ordos20 het volgende:
Meer in de zin van, als je al die topics ziet die hier voorbij komen is dat niet helemaal waar
I blame it on monday. Meer koffie en ik ben weer helder.quote:Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er komen vooral topics voorbij van mannen die klagen dat hun vrouw te weinig wil. Die vrouwen zijn geen foksters
quote:Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een nymfomane die door de pil ook nog echte begeerte voelt.. dan krijgen de fokkertjes het er maar druk mee
Maar die mannen wel.quote:Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er komen vooral topics voorbij van mannen die klagen dat hun vrouw te weinig wil. Die vrouwen zijn geen foksters
Iets met waarom de vrouwen niks willen. Laat verder ook maar.quote:
ow zoquote:Op maandag 4 november 2013 09:50 schreef Id_do_her het volgende:
Iets met waarom de vrouwen niks willen. Laat verder ook maar.
lukt dat anders niet?quote:Op maandag 4 november 2013 09:52 schreef Dimens het volgende:
Zou wel leuk zijn als dit GHB kan vervangen. Dan heb ik tenminste een legale manier om vrouwen het bed in te krijgen.
Yvonne : 'Kom er maar in.'quote:Op maandag 4 november 2013 10:40 schreef tetouaribo het volgende:
Aan de ene kant treurig aan de andere kant een goed alternatief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
quote:Op maandag 4 november 2013 10:53 schreef longinus het volgende:
Waarom? Tis zowat een feit (geen idee of het wetenschappelijk allemaal onderzocht en bevestigd is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2013 10:53 schreef longinus het volgende:
Vrouwen slikken ook massaal pillen die lust onderdrukken ( antidepressiva ) dus een pil erbij om dat weer goed te maken is prima.Wat dacht je van de anticonceptiepil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totáál geen last van. Misschien bij sommige andere vrouwen wel of ze gebruiken het als smoes.quote:Op maandag 4 november 2013 12:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat dacht je van de anticonceptiepil.
Het is iig een wijdverbreid fenomeen. En niet bij alle pillen nee. En vast ook niet bij alle vrouwen.quote:Op maandag 4 november 2013 12:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Totáál geen last van. Misschien bij sommige andere vrouwen wel of ze gebruiken het als smoes.
Angstremmers kan ik mij nog iets bij voorstellen, maar minder bij testosteron. Angstremmers zorgen dan voor minder remmingen, zoiets?quote:Op maandag 4 november 2013 13:46 schreef seasushi het volgende:
een combi van testosteron en angstremmers.
Angstremmers?
Masturberen (met speeltje) is minstens net zo lekker voor een vrouw en heeft sociaal minder consequenties.quote:Op maandag 4 november 2013 13:27 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Waarom hebben miljoenen vrouwen geen zin meer dan?
quote:Op maandag 4 november 2013 15:19 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Masturberen (met speeltje) is minstens net zo lekker voor een vrouw en heeft sociaal minder consequenties.
Dat of mannen kunnen vrouwen niet goed genoeg opgeilen.
Dat lijkt mij niet de reden, maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Het zal wel ergens tussen de oren zitten denk ik. Maar wat weet ik niet.quote:Op maandag 4 november 2013 15:19 schreef Wazzim het volgende:
[..]
Masturberen (met speeltje) is minstens net zo lekker voor een vrouw en heeft sociaal minder consequenties.
Dat of mannen kunnen vrouwen niet goed genoeg opgeilen.
Omdat er wel eens stellen zijn waarbij de vrouw maar een keer per maand sex wil?quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
waarom zou je zo'n pil willen nemen?
Ja nou en? Dus moet die vrouw maar een pil gaan slikken met god mag weten wat voor hormonen erin. Laat die vent maar wat vaker rukken!quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Omdat er wel eens stellen zijn waarbij de vrouw maar een keer per maand sex wil?
ervaring knul?quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Omdat er wel eens stellen zijn waarbij de vrouw maar een keer per maand sex wil?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 03:34 schreef Ouder1 het volgende:
Vrouwen slikken een pil vol met hormonen om hun man het genot van neuken zonder condoom te kunnen geven zonder dat hij de kosten van een kind aan zijn broek krijgt. Ernstige bijwerkingen als een verhoogde kans op longembolie en trombose zijn bekend.
Nu moeten vrouwen dus ook een pil vol hormonen gaan slikken om hun man de last van een fatsoenlijke verleiding en voorspel te besparen. Bijwerkingen nog onbekend.
denk je echt dat vrouwen aan de pil gaan ALLEEN maar om de man zijn pleziertje te gunnen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 03:34 schreef Ouder1 het volgende:
Vrouwen slikken een pil vol met hormonen om hun man het genot van neuken zonder condoom te kunnen geven zonder dat hij de kosten van een kind aan zijn broek krijgt. Ernstige bijwerkingen als een verhoogde kans op longembolie en trombose zijn bekend.
je MOET niks. En denk ook niet dat die vrouwen dat puur en alleen doen voor hun kerel. Zelf balen ze er vast en zeker ook van dat ze geen/weinig zin hebben. Kan geheel los staan van de man in kwestie. Geen ervaring mee verders, maar kan het me voorstellen.quote:Nu moeten vrouwen dus ook een pil vol hormonen gaan slikken om hun man de last van een fatsoenlijke verleiding en voorspel te besparen. Bijwerkingen nog onbekend.
Hoe kan je balen van ergens weinig of geen zin in hebben als je niet verplicht bent om het te doen? Als ik weinig of geen zin heb in urenlange boswandelingen dan doe ik dat gewoon niet; geen centje pijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:46 schreef Apotheose het volgende:
je MOET niks. En denk ook niet dat die vrouwen dat puur en alleen doen voor hun kerel. Zelf balen ze er vast en zeker ook van dat ze geen/weinig zin hebben. Kan geheel los staan van de man in kwestie. Geen ervaring mee verders, maar kan het me voorstellen.
Ja lekker is dat. Heb je een leuke vriendin waar je geil van wordt, maar mag je er niks mee doen en moet je maar een beetje rukken (wat je single ook kan, alleen dan kun je nog ONS' versieren en echte seks krijgen). Daar word je vrolijk van zeg. Waarom zou de man dat maar moeten accepteren? Kun je net zo goed omdraaien en zeggen: "Ja nou en? Dus moet die man maar een beetje gaan rukken ipv zijn vriendin neuken. Laat die vriendin haar benen maar wat vaker wijd doen!"quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ja nou en? Dus moet die vrouw maar een pil gaan slikken met god mag weten wat voor hormonen erin. Laat die vent maar wat vaker rukken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |