Op het WK bedoel je?quote:Op zondag 24 november 2013 19:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelfde als met het WK zowatMaar er zijn altijd wel op vorig jaar na verrassingen. Ik zie alle Nederlanders redelijk roemloos ten onder gaan.
Ik ben daar fan van en Chisnall ging er ook drie keer af op de GSoD dus die moet maar lekker vloertoenooien gaan gooien.quote:
Ja MVG bakt er echt niks meer van. Hopelijk pakt Caven Barney.quote:Op zondag 24 november 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het WK bedoel je?
Klaasen moet geluk hebben dat ie White, A. Smith, Burnett of Walsh loot.
Barney exit in ronde 3 (caven kan ook lastig zijn)
MvG exit in ronde 3 (anderson)
Mooi maar Webster valt de top 32uit.quote:Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben daar fan van en Chisnall ging er ook drie keer af op de GSoD dus die moet maar lekker vloertoenooien gaan gooien.
Alles zit bij MVG gewoon net boven de triplequote:Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja MVG bakt er echt niks meer van. Hopelijk pakt Caven Barney.
Nog niet.quote:Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi maar Webster valt de top 32uit.
Nog een paar maanden en dan is het zover. Gooit echt niks meer helaas.quote:Op zondag 24 november 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet.
Minus alle ponden op plek 29
Hij is op de weg terug, ik maak mij niet zo'n zorgen over hem. Ben trouwens ook wel blij met de plaatsing van Dennis Smith, die mag ook wel de kwartfinale halen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mooi maar Webster valt de top 32uit.
Hoezo op de weg terug?quote:Op zondag 24 november 2013 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is op de weg terug, ik maak mij niet zo'n zorgen over hem. Ben trouwens ook wel blij met de plaatsing van Dennis Smith, die mag ook wel de kwartfinale halen.
Heb ook wel zin in vrijdag. Kijken hoe het met de vorm zit van velen. Alleen bij Wade,Phil en Lewis boeit dat niet.quote:
Hopen op een stunt van Painterquote:Op zondag 24 november 2013 19:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in vrijdag. Kijken hoe het met de vorm zit van velen. Alleen bij Wade,Phil en Lewis boeit dat niet.
Voorspelbare voorspelling, zo zou het normaal gesproken wel lopen. Aan de andere kant ieder toernooi heeft wel 1 of meerdere verrassingen in de loop van het toernooi. Ben benieuwd of een outsider het een eind kan schoppen, de overwinning is vrijwel zeker voor Taylor, en anders voor Lewis.quote:Op zondag 24 november 2013 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Snelle voorspelling PC Finals
[..]
Van Gerwen - Lewis
Wade - Newton
Huybrechts - Baxter
Dolan - Hamilton
Chisnall - Anderson
Lloyd - Pipe
Thornton - King
Wright - Taylor
Lewis - Wade
Huybrechts - Hamilton
Anderson - Pipe
Thornton - Taylor
Lewis - Hamilton
Pipe - Taylor
Lewis - Taylor
In het tweede kwart zal die outsider moeten zitten.quote:Op zondag 24 november 2013 19:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voorspelbare voorspelling, zo zou het normaal gesproken wel lopen. Aan de andere kant ieder toernooi heeft wel 1 of meerdere verrassingen in de loop van het toernooi. Ben benieuwd of een outsider het een eind kan schoppen, de overwinning is vrijwel zeker voor Taylor, en anders voor Lewis.
Ik mis ook een heel stuk ja. Zal wel rond 14:00 beginnen.quote:Op zondag 24 november 2013 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Begint zeker smiddags? Mis ik heel wat ben pas 16:15 vrij.
Even kijken wat het programma is anders meld ik me wel ziek als het een top programma isquote:Op zondag 24 november 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis ook een heel stuk ja. Zal wel rond 14:00 beginnen.
5 decemberquote:Op zondag 24 november 2013 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Had toch een (pols)blessure?
Wanneer is de WK loting eigenlijk?
Oh ben in de war.quote:Op zondag 24 november 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week maandag 2 december
Ook mooi maar kijk meer uit naar het WK darts.quote:Op zondag 24 november 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt vast uit naar de WK-loting van voetbal 6 december
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |