quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Beren zijn sowieso master.quote:
ibuprofen/paracetamol is geen medicatie tegen migraine schatquote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
JA NO SHIT maar niet als je op tijd medicatie neemt voor je migraine. Dan blijf je het wel houden maar het wordt minder/valt in slaap en als je geluk hebt dan wordt je wakker na een nachtje zonder migraine.
eet smakelijkquote:Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Sardu het volgende:
Goed leesvoer vanaf waar ik gestopt was met lezen.![]()
Huwelijksaanzoek aan Snöwie is inmiddels via postduif onderweg. Ik denk dat we prima door 1 deur kunnen ondanks je ietwat brede heupjes.![]()
En nu ga ik uitgebreid als een baas pizza eten bij de turk en mijn weekend inluiden.
Carry on people...
quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
Meet in het oosten is trouwens wel een puik idee.![]()
Volgens mij hebben we wel wat strijders zitten in deze uithoek en ik kan denk ik ook wel een locatie regelen.
Dankje, gaat helemaal goed komen.quote:
Helemaal aan de andere kant vd wereld daar man.quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
Volgens mij hebben we wel wat strijders zitten in deze uithoek en ik kan denk ik ook wel een locatie regelen.
Binnenkort de plannen voor Mur eens afronden en een jonko klappen bij deze eindbaas.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
Binnenkort de plannen voor Mur eens afronden en een jonko klappen bij deze eindbaas.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant vd wereld daar man.
De randstad waar je dicht bij alles bent en niet moeilijk hoeft te doen met lange treinreizen waar jij weleens over klaagtquote:
Dat is wel waar jaquote:Op zondag 3 november 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De randstad waar je dicht bij alles bent en niet moeilijk hoeft te doen met lange treinreizen waar jij weleens over klaagt
Ach het zou je goed doen eens wat van onze landelijke lucht op te snuiven in plaats van nakkies in die lelijke stad van je.quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant vd wereld daar man.
Ik hou van nakkies in die lelijke stad van me, laat mequote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach het zou je goed doen eens wat van onze landelijke lucht op te snuiven in plaats van nakkies in die lelijke stad van je.
Verandering van spijs doet eten.quote:Op zondag 3 november 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hou van nakkies in die lelijke stad van me, laat me
niet zo hequote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach het zou je goed doen eens wat van onze landelijke lucht op te snuiven in plaats van nakkies in die lelijke stad van je.
Ik zeg ook niet dat ik dat niet wil maar het is wel verquote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten.![]()
Ik zeg ook niet dat je geen nakkies meer mag doen in die lelijke stad, het zou goed voor je zijn om eens met een ander décor te stoneren.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet wil maar het is wel ver
quote:Op zondag 3 november 2013 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet zo henu voel ik me ook aangesprokeb
Dat gaat echt 1 grote cumtsunami worden als wij meeten.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat gaat echt 1 grote cumtsunami worden als wij meeten.
?????????????????????!?quote:Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Sardu het volgende:
Goed leesvoer vanaf waar ik gestopt was met lezen.![]()
Huwelijksaanzoek aan Snöwie is inmiddels via postduif onderweg. Ik denk dat we prima door 1 deur kunnen ondanks je ietwat brede heupjes.![]()
En nu ga ik uitgebreid als een baas pizza eten bij de turk en mijn weekend inluiden.
Carry on people...
Hardop gelachenquote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]ik ga mn hele woning plastificeren
Niet dus, alleen maar goed!quote:
Ik ook, alleen wel met mijn eigen sierpleister.quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Murdera het volgende:
[..]ik ga mn hele woning plastificeren
Hahaha, waar?quote:Op zondag 3 november 2013 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
Voor de kenners, partyboy is weer terug op FOK
quote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook, alleen wel met mijn eigen sierpleister.![]()
Is handig, kan je je schilderijen zo aan de muur plakken zonder schroeven/spijkers.
Neequote:Op zondag 3 november 2013 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
Geen idee naar trust me. Dat is hem.quote:Op zondag 3 november 2013 22:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die post toch ook foto's of ben ik nou verward met een ander?
2e pas johquote:
Wow ik rook makkelijk 2 in 2 uurquote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
2e pas johIk rook tantoelangzaam
helemaal als ik stoned ben
lekker je stone verspreiden over de hele dag
Als ik met iemand anders ben rook ik ook wel sneller, maar zo chill in m'n eentje zit ik soms een half uur met dat ding tussen m'n vingers zonder dat ik er van hijsquote:
Filmpje niet gekeken maar ik neem aan dat die vrouw zelf wel weet hoe het uit moet, dus mes tegen de keel en zeggen dat ze t uit moet doen, opgelost tochquote:Op zondag 3 november 2013 22:43 schreef Moira. het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)uwen_niet_verkracht/
Ja leuk. Kunnen ze je kleren niet uitkrijgen als ze je willen verkrachten, worden ze agressief, raken in paniek en vermoorden je dan maar instead
hoezo werkt haar los?quote:Op zondag 3 november 2013 22:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Er zijn veel makkelijkere manieren om te zorgen dat je niet wordt "uitgekozen" door een verkrachter (haar los, veel laagjes dragen, paraplu of iets dergelijks mee warmee je kan slaan etc)
Meeste verkrachters zoeken voor staart/vlecht/knot omdat ze je dan makkelijk kunnen vastpakken en meeslepen.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
blokfluitles, blokfluitles
Debby amputeert 'r eigen borsten met een mes
wis ik niequote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meeste verkrachters zoeken voor staart/vlecht/knot omdat ze je dan makkelijk kunnen vastpakken en meeslepen.
Hehe, werkt vastquote:Op zondag 3 november 2013 22:59 schreef Murdera het volgende:
Heb ooit voor school een zelfverdedigingmodule gehad. Als serieuze tip gaven ze ; jezelf onderschijten
Letten ze daar echt op? Ik heb meestal zo'n idee dat ze gewoon naar buiten gaan.en.het eerste beste meisje nemenquote:Op zondag 3 november 2013 22:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meeste verkrachters zoeken voor staart/vlecht/knot omdat ze je dan makkelijk kunnen vastpakken en meeslepen.
Wat?quote:Op zondag 3 november 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
wis ik nie
maar de meeste verkrachters hier in de buurt pakken jonge kinderen dus ik ben al te oud
Nee, maar er zijn 2 verkrachtingen in het nieuws geweest hier (voor zover ik weet) en dat waren allebei kinderenquote:
ben je wel into da poopoo ja?quote:Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jou nogsteeds bruut verkrachten
Wie?quote:Op zondag 3 november 2013 22:34 schreef FL_Freak het volgende:
Sommige misschien maar ik denk dat de "slimmere" er toch wat meer over nadenkenquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Letten ze daar echt op? Ik heb meestal zo'n idee dat ze gewoon naar buiten gaan.en.het eerste beste meisje nemen
hehehehequote:Op zondag 3 november 2013 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
na expirimenteren met mono wen je wel aan sommige dingen
godverdomme doe me dit niet aanquote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
'Deze speciale Sub heeft een heerlijke combinatie van gegrilde stukjes kipfilet, bacon, kaas en BBQ saus. Getoast is deze Sub echt een aanrader!'
Goede zaakquote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Tevens morgen even een broodje Italian BMT halen bij de Subway
Yes of die van het plaatje die ik net postte. Scoupy korting erbij en dan heb ik een 2de 15cm sub voor 1 euroquote:
GODVERDOMME AMA NU HEB IK ZIN IN SUBWAYquote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
'Deze speciale Sub heeft een heerlijke combinatie van gegrilde stukjes kipfilet, bacon, kaas en BBQ saus. Getoast is deze Sub echt een aanrader!'
Subwayquote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
GODVERDOMME AMA NU HEB IK ZIN IN SUBWAY![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 23:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
GODVERDOMME AMA NU HEB IK ZIN IN SUBWAY![]()
Ik neem vaak idd de Italian BMT met sweet onion saus of de Subway Club (die met kalkoenfilet en ham en salami ofzo weet ik veel) met sweet onion sausquote:
alleen als je ons subs komt brengenquote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
SORRY MUR EN MOIRA., VERGEEF HET ME ALSJEBLIEFT
koop een subwaybroodje voor me en het is weer goedquote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Amarantha het volgende:
SORRY MUR EN MOIRA., VERGEEF HET ME ALSJEBLIEFT
deze man weetquote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen als je ons subs komt brengen
quote:Op zondag 3 november 2013 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn 2 verkrachtingen in het nieuws geweest hier (voor zover ik weet) en dat waren allebei kinderen
godver amaquote:Op zondag 3 november 2013 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Italian BMT met honingmosterd saus (verslaafd aan die saus) of surimi en dan mayo erover heenquote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik neem vaak idd de Italian BMT met sweet onion saus of de Subway Club (die met kalkoenfilet en ham en salami ofzo weet ik veel) met sweet onion saus
Getoast uiteraard
Keertje een on-getoaste gehad omdat de oven van hun kapot was, maar dat was minder
quote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen als je ons subs komt brengen
quote:Op zondag 3 november 2013 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
koop een subwaybroodje voor me en het is weer goed
honingmosterd zal ik ook wel eens proberen ja. Ik heb eigenlijk altijd sweet onionquote:Op zondag 3 november 2013 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Italian BMT met honingmosterd saus (verslaafd aan die saus) of surimi en dan mayo erover heen
EINDELIJKquote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Sorry mensen. Ik post wel geen lekkere eten meer..
Ik doe laatste tijd wel getoast omdat ik er kaas bij op doe. Is getoast ook lekker(der)quote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
honingmosterd zal ik ook wel eens proberen ja. Ik heb eigenlijk altijd sweet onion![]()
Maar surimi is niet getoast toch?
Sorry ik hou nou eenmaal van lekker eten en vooral 's nachts bedenk ik allemaal geniale dingen die ik ergens die week moet gaan halenquote:
Ja sowieso, lekker knapperig maar toch fijn om te eten wolk-achtig broodjequote:Op zondag 3 november 2013 23:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe laatste tijd wel getoast omdat ik er kaas bij op doe. Is getoast ook lekker(der)
Moet je niet doen als er geen Subway bestaat die om half 12 nog in Ede bezorgtquote:Op zondag 3 november 2013 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry ik hou nou eenmaal van lekker eten en vooral 's nachts bedenk ik allemaal geniale dingen die ik ergens die week moet gaan halen
Nee zit er meteen op, dacht ook dat dat niet lekker is maar smaakt verrassend goed eigenlijk, komt misschien ook omdat de mayo wel weer koud erop gaat. Tonijn betwijfel ik wel of dat lekker isquote:Op zondag 3 november 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja sowieso, lekker knapperig maar toch fijn om te eten wolk-achtig broodje![]()
'
Maar bijv tonijn en surimi is toch niet lekker als dat warm wordt?
Of doen ze dan de tonijn/surimi er pas op nadat ze het getoast hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mm ik moet gewoon echt meer verschillende dingen gaan proberenquote:Op zondag 3 november 2013 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zit er meteen op, dacht ook dat dat niet lekker is maar smaakt verrassend goed eigenlijk, komt misschien ook omdat de mayo wel weer koud erop gaat. Tonijn betwijfel ik wel of dat lekker isMaar zal denk ik ook wel lekker zijn
quote:Op zondag 3 november 2013 23:28 schreef Viro het volgende:
jij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allebei lekker ja? Ik neem dus altijd de sweet onion maar honey mustard zal vast ook lekker zijn dus neem ik dat de volgende keerquote:
Fuck the EBU.
Snap wat je bedoeldquote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mm ik moet gewoon echt meer verschillende dingen gaan proberen
Maar ik ben altijd zo bang dat ik dan net best veel geld heb betaald voor een broodje dat ik dan eigenlijk niet lekker vind (mja ik wou het uitproberen want misschien vond ik het wel tantoelekker) en het toch maar wel opeet omdat het anders zonde isterwijl ik eigenlijk ook gewoon een fucking lekker broodje had kunnen hebben voor dat geld
Honey mustard is ook lekker, kan net als sweet onion bijna op alle broodjes.quote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
jij weet
[..]
Allebei lekker ja? Ik neem dus altijd de sweet onion maar honey mustard zal vast ook lekker zijn dus neem ik dat de volgende keer
door jou zit ik ships te vretenquote:Op zondag 3 november 2013 23:29 schreef Amarantha het volgende:
Chips is hemels als je stoned bent. Maar ik ben echt een chips junkie, heb met snoep en koekjes niet zoveel
ja iddquote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap wat je bedoeldDaarom ben ik bij o.a de Subway ook erg ééntonig met wat ik bestel omdat het inderdaad wel duur is en het anders zonde is
nicequote:Op zondag 3 november 2013 23:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Honey mustard is ook lekker, kan net als sweet onion bijna op alle broodjes.
sweet onion is perfect op de italian bmtquote:Op zondag 3 november 2013 23:34 schreef Amarantha het volgende:
Misschien doe ik morgen wel Sweet Onion saus op mijn Italian BMT sub. Maar bij die ik net postte hoort BBQ saus staat er dus dat neem ik ook gewoon
Nooit gehad maar ga het morgen proberenquote:Op zondag 3 november 2013 23:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
sweet onion is perfect op de italian bmt![]()
Roze koekquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Viro het volgende:
Stoned een roze koek eten is zelfmoordpoging, spreek uit ervaring![]()
Kwam er vandaag op de harde manier achter, broertje ligt nog steeds dubbel van het lachen. Die schiet telkens in een lachstuip als ik wat te drinken pakquote:
Nu zit ik op de subwaysite te kwijlenquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gehad maar ga het morgen proberen
herkenbaarquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Viro het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 23:38 schreef Nestalgie het volgende:
WTF?! Aanslag op witte huis! Nu op Nederland 1
Rose koek met pindakaasquote:Op zondag 3 november 2013 23:36 schreef Viro het volgende:
Je riep mij ?quote:
Check deze agressive fix dan gquote:Op maandag 4 november 2013 00:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom mij even afberen
#agressieve hossel
babybeertjes hebben swagquote:Op maandag 4 november 2013 00:16 schreef OllieWilliams het volgende:
babybeertjes[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je jeuk hebt moet je krabbenquote:
In verhouding heeft een tapir de grootste lul van alle dieren.quote:Op maandag 4 november 2013 00:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
dacht dat beren iets veel groters hadden om af te beren
onwaar, een blauwe vinvis. fuck verhoudingen.quote:Op maandag 4 november 2013 00:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
In verhouding heeft een tapir de grootste lul van alle dieren.
Verhoudings gewijs niet.quote:
hoe gaat t met je ritalin?quote:Op maandag 4 november 2013 00:25 schreef OllieWilliams het volgende:
fuck, sta alweer in de top1003e keer al deze week
Dafuqquote:Op maandag 4 november 2013 00:29 schreef smitjew het volgende:
Zolang op de pot zitten dat je voet slaapt is kut
heb wat slechts gegeten dus zit lang op de potquote:
Die is wel meesterlijk lekker.quote:Op zondag 3 november 2013 23:19 schreef Amarantha het volgende:
Tevens morgen even een broodje Italian BMT halen bij de Subway
quote:
SPOILER: Beer??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 4 november 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die is wel meesterlijk lekker.![]()
BMT of subway melt, zijn wel de 2 betere broodjes daar. Ik kom alleen niet meer bij de subway in Enschede, want sex in de keuken gehad. Honing mosterd.
[..]Haha seks in de keuken van de Subway. Goed om te weten. Mocht ik ooit in Enschede zijn dan neem ik geen Subway broodjeSPOILER: Beer??Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ze hebben inmiddels een andere locatie en hoop dat we goed genoeg de boel schoon hebben gemaakt.quote:Op maandag 4 november 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha seks in de keuken van de Subway. Goed om te weten. Mocht ik ooit in Enschede zijn dan neem ik geen Subway broodje
datum en locatie graagquote:Op maandag 4 november 2013 01:14 schreef Sardu het volgende:
Maar ik ging net dus zo een pizza halen, pizzakeet bijna sluiten want zondag.![]()
Toch een pizza weten te scoren en met smaak opgegeten. Daarna even biertje doen in een kroeg verderop en nu geregeld dat ik op een vrijdag/zaterdag de kroeg voor mijzelf heb en dus kan organiseren wat ik wil.![]()
![]()
![]()
Een hele kroeg voor mijzelf.![]()
Ik al 8 dagen achter elkaarquote:Op maandag 4 november 2013 00:25 schreef OllieWilliams het volgende:
fuck, sta alweer in de top1003e keer al deze week
Datum komt tzt wel, ik moet deze week eerst even kijken welke bands ik bij elkaar kan krijgen en het moet hen ook allemaal passen.quote:
ga werken danquote:Op maandag 4 november 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik al 8 dagen achter elkaarTe slecht
Ah, sucks.quote:Op maandag 4 november 2013 01:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Datum komt tzt wel, ik moet deze week eerst even kijken welke bands ik bij elkaar kan krijgen en het moet hen ook allemaal passen.
Locatie is in het oosten dus denk niet dat jij er veel aan zal hebben.
Let's counter that.quote:
Niemand zit te wachten op een halve Robert Downey jr op crack.quote:
Het is godverdomme Ian Somerhalderquote:Op maandag 4 november 2013 02:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op een halve Robert Downey jr op crack.![]()
Lekker bezigquote:Op maandag 4 november 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik al 8 dagen achter elkaarTe slecht
dit dusquote:Op maandag 4 november 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mehmeh.
[..]
Hij is wel een neger in z'n broek.
Bah!quote:Op maandag 4 november 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mehmeh.
[..]
Hij is wel een neger in z'n broek.
Ik heb je gezien joh he man.quote:
Hetgeen ik moest counteren ook niet.quote:
Volgende meet met mij neem ik je examen afquote:
aaah irritant welquote:Op maandag 4 november 2013 12:07 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd sinds gisteren geen internet. Monteur al langs geweest maar in de straat gisteren is er waarshijnliik wat kapot gegaan met gasleiding werkzaamheden. Binnen 24 uur komt er een aannemer maar tot die tijd moet ik het doen met 3g
Ik ben elke keer in de war met het laatste gedeelte, haha. Maar vanavond kan ik het vast wel. Kan ik al mijn huisgenoten lastig vallenquote:Op maandag 4 november 2013 12:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgende meet met mij neem ik je examen af
Of als je een keer naar Mono komt als ik er ook ben kunnen we 't met z'n 3en doen
Hehe ja, als je het eenmaal kan dan blijf je het doen met alles wat los en vast zitquote:Op maandag 4 november 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben elke keer in de war met het laatste gedeelte, haha. Maar vanavond kan ik het vast wel. Kan ik al mijn huisgenoten lastig vallen
Ik zie mezelf al elke Zaterdag hier in de kelder dat doenquote:Op maandag 4 november 2013 12:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe ja, als je het eenmaal kan dan blijf je het doen met alles wat los en vast ziterg verslavend
Ik heb ooit eens een stapeltje van die plastic bier-bekertjes voor festivals enzo mee naar huis genomenquote:Op maandag 4 november 2013 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al elke Zaterdag hier in de kelder dat doenDaar hebben we allemaal harde plastice bekers staan voor koffie, thee en andere drinken
Mooie vrouw wel.quote:
Yeahquote:Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef Amarantha het volgende:
Wow ik deed het net 1x in het snel goed. Nu nog even zo doorgaan en ik heb hem
Nu merk ik echt dat ik het misquote:Op maandag 4 november 2013 12:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
aaah irritant welzo naar als je geen internet hebt
Verwende nesten zijn we eigenlijk ook hequote:
Tv werkt ook al nietquote:Op maandag 4 november 2013 12:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Verwende nesten zijn we eigenlijk ook he
IPV een boek te lezen of de TV aan te zetten of de stad in te gaan, gaan we zitten chagrijnen dat het internet het niet doet
herkenbaarquote:Op maandag 4 november 2013 12:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Weer lekker inefficiënt bezig... Wezen schijten, daarna een peukje en koffie gedaan, om je vervolgens te realiseren dat je weer moet schijten
Douche aan laten, schijten, verder douchenquote:Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef FL_Freak het volgende:
Direct moeten schijten na het douchen. Zo zonde altijd
De enige zekerheid die je hebt in de ochtend.quote:Op maandag 4 november 2013 12:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Weer lekker inefficiënt bezig... Wezen schijten, daarna een peukje en koffie gedaan, om je vervolgens te realiseren dat je weer moet schijten
Jup.quote:Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef FL_Freak het volgende:
Direct moeten schijten na het douchen. Zo zonde altijd
Mijn huisgenoten gingen altijd bitchen als ik in de douche poepte.quote:Op maandag 4 november 2013 12:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Douche aan laten, schijten, verder douchenHet goede leven wanneer je alles inclusief woont
Je moet 'm ook wel even netjes door het putje trappen wanneer je klaar bent.quote:Op maandag 4 november 2013 12:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten gingen altijd bitchen als ik in de douche poepte.
Ja, dat lukte dus niet altijd met die kneiterharde keutels van mij. En dan dacht ik "Ach, dat weekt wel en dan kan de volgende doucheganger de restanten het putje in trappen". Maar daar waren ze eigenlijk nooit toe bereid.quote:Op maandag 4 november 2013 12:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je moet 'm ook wel even netjes door het putje trappen wanneer je klaar bent.![]()
Incompetente huisgenotenquote:Op maandag 4 november 2013 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat lukte dus niet altijd met die kneiterharde keutels van mij. En dan dacht ik "Ach, dat weekt wel en dan kan de volgende doucheganger de restanten het putje in trappen". Maar daar waren ze eigenlijk nooit toe bereid.
Tjah, het is een beetje geven en nemen met huisgenoten. Ik had het vroeger altijd met mais, tegenwoordig wip ik het dekseltje eraf en probeer ze allemaal weg te pissen.quote:Op maandag 4 november 2013 12:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat lukte dus niet altijd met die kneiterharde keutels van mij. En dan dacht ik "Ach, dat weekt wel en dan kan de volgende doucheganger de restanten het putje in trappen". Maar daar waren ze eigenlijk nooit toe bereid.
Roll that shit, light that shit, smoke it?quote:
Ik heb het over dit:quote:Op maandag 4 november 2013 13:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Roll that shit, light that shit, smoke it?
I drink my whiskey when you're gone.quote:Op maandag 4 november 2013 13:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het over dit:
Met een beker
quote:Op maandag 4 november 2013 13:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
I drink my whiskey when you're gone.![]()
Als je het maar laat met mijn beker, alle bier over de grond goffetomme!
One love my sistah.quote:Op maandag 4 november 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
yeahh
tevens doe ik mee met de wake & bake
KUT OVERHEID GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef Sardu het volgende:
Wat de neuk moet ik eigenlijk met dat NL-Alert bericht op mijn telefoon?![]()
Dat hoeft van mij allemaal niet en daar hadden we de WOOOOOPwooooopWOOOOP machine toch al voor?
Naaien ze je dit ook nog aan op je telefoon
Mijn telefoon kan geen NL-Alert.quote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef Sardu het volgende:
Dat hoeft van mij allemaal niet en daar hadden we de WOOOOOPwooooopWOOOOP machine toch al voor?
Eerste keer dat ik dat kreeg lag ik bijna weer te slapen en de trilling is met nl alert ook nog extra hard. Schrok me kapotquote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef Sardu het volgende:
Hier dus ook. Ik helemaal blij dat ik vrienden had, blijkt de overheid je lastig te vallen met spam.quote:Op maandag 4 november 2013 13:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik dat kreeg lag ik bijna weer te slapen en de trilling is met nl alert ook nog extra hard. Schrok me kapot
Vond 'm wel een baas toen ik al die lego zag, daarna ging het wel redelijk snel bergafwaarts met de beste man.quote:
Ik denk dat het ergens daarvoor al verkeerd is gegaanquote:Op maandag 4 november 2013 14:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vond 'm wel een baas toen ik al die lego zag, daarna ging het wel redelijk snel bergafwaarts met de beste man.
Keer onder de turbopolyp doorgelopen en een bakkie tegen z'n knar gehad.quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens daarvoor al verkeerd is gegaan
met de drie samen of per ronde zeg maar?quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef Moira. het volgende:
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
Ik kom elke keer niet verder dan 8000 punten
Dat zal wel denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Keer onder de turbopolyp doorgelopen en een bakkie tegen z'n knar gehad.
Per ronde. Heb 2x 8000 nogwat gehaald en een paar keer 7900 nogwat, verder alleen lagerquote:Op maandag 4 november 2013 14:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
met de drie samen of per ronde zeg maar?
ja lekker tochquote:Op maandag 4 november 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SorryMaar de Sweet-Onion saus is wel goed gekeurd
Had net 5572quote:Op maandag 4 november 2013 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zal wel denk ik
[..]
Per ronde. Heb 2x 8000 nogwat gehaald en een paar keer 7900 nogwat, verder alleen lager
Uit Enschede? Want dan weet ik wel wat er in die saus zit.quote:Op maandag 4 november 2013 14:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SorryMaar de Sweet-Onion saus is wel goed gekeurd
ik ben er weer mee opgehouden, anders blijf ik bezigquote:
Nee Emmen, tevens kon ik wel de keuken inkijken en toen moest ik lachenquote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uit Enschede? Want dan weet ik wel wat er in die saus zit.
8198quote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ben er weer mee opgehouden, anders blijf ik bezigop zoek naar een ander simpel verslavend spelletje
Whehequote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee Emmen, tevens kon ik wel de keuken inkijken en toen moest ik lachen
Nicequote:Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
8198vind het wel weer genoeg zo
Een deur tussen de keuken en het eetgedeelte vind ik juist niet netjes. Ik wil kunnen zien wat er in de keuken gebeurt.quote:Op maandag 4 november 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe![]()
In Enschede hadden ze wel netjes een deur tussen de keuken en het eetgedeelte.
Straks ook maar even een Subway bezoeken. Subway melt.
Bij de Subway bereiden ze je voer ook recht voor je neus. Die keuken was een grote werkbank, koeling en gedeelte voor de afwas. Niet echt iets wat ik heel belangrijk vind om te zien. Ik begrijp je punt wel.quote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Een deur tussen de keuken en het eetgedeelte vind ik juist niet netjes. Ik wil kunnen zien wat er in de keuken gebeurt.
Zal mij werkelijk een worst wezen wat er in de keuken gebeurt. Wat mij betreft marineren ze m'n vlees in paardenzeik en gooien ze er stront en hier en daar een brokje kots overheen, zolang het maar te nassen valtquote:Op maandag 4 november 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Een deur tussen de keuken en het eetgedeelte vind ik juist niet netjes. Ik wil kunnen zien wat er in de keuken gebeurt.
Ja zo ben ik ook wel, ook mensen die je 'bang' willen maken met wat er allemaal in frikandellen enz zit. Zolang ik het lekker vind boeit het me geen fuckquote:Op maandag 4 november 2013 14:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zal mij werkelijk een worst wezen wat er in de keuken gebeurt. Wat mij betreft marineren ze m'n vlees in paardenzeik en gooien ze er stront en hier en daar een brokje kots overheen, zolang het maar te nassen valt![]()
Someone farts in Brazil, Madagascar closes border.quote:
Jupquote:Op maandag 4 november 2013 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Someone farts in Brazil, Madagascar closes border.
Neem dan Bonomelquote:Op maandag 4 november 2013 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een pak Fristi gekochtTe lang niet gehad
aan deze post zag ik al welk spel je doet.quote:Op maandag 4 november 2013 15:12 schreef Moira. het volgende:
JAAAAA IK BEGIN IN MADAGASKARDIE MOTHERFUCKERS
Oh ja, dat is ook zo. Al konden ze dat bij Subway waar ik laatst at beter niet doen. Heb je groot "Eat Fresh" op je gevel staan, maar zien je klanten vervolgens de brokken ijs nog op de groentebakken zitten.quote:Op maandag 4 november 2013 14:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij de Subway bereiden ze je voer ook recht voor je neus. Die keuken was een grote werkbank, koeling en gedeelte voor de afwas. Niet echt iets wat ik heel belangrijk vind om te zien. Ik begrijp je punt wel.
Ja alleen kreeg ik nou japan en groenland niet meequote:Op maandag 4 november 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
aan deze post zag ik al welk spel je doet.
sukkel.quote:Op maandag 4 november 2013 15:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alleen kreeg ik nou japan en groenland niet meegvd altijd wat
Sinds JNG dicht zit zijn ze ineens overalquote:Op maandag 4 november 2013 15:24 schreef Amarantha het volgende:
SEX / Kan ik seks hebben zonder dat het onveilig is? Net het Tina forum
quote:Op maandag 4 november 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
aan deze post zag ik al welk spel je doet.
waarom is jnh dicvhtquote:Op maandag 4 november 2013 15:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sinds JNG dicht zit zijn ze ineens overalOmdat een stel pubertjes het moest verpesten voor een heel subforum verspreiden alle andere pubertjes zich over de rest van het forum
Weet niet precies, was hele rel, veel gedoe en geruzie. Typisch kinderruzietjes die het allemaal verneukenquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
is al tijden zocontinu gezeik daar
quote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet niet precies, was hele rel, veel gedoe en geruzie. Typisch kinderruzietjes die het allemaal verneuken
quote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]ze hadden Uns daar mod moeten maken.
was het ook niet beter op geworden denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]ze hadden Uns daar mod moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |