quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Beren zijn sowieso master.quote:
ibuprofen/paracetamol is geen medicatie tegen migraine schatquote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
JA NO SHIT maar niet als je op tijd medicatie neemt voor je migraine. Dan blijf je het wel houden maar het wordt minder/valt in slaap en als je geluk hebt dan wordt je wakker na een nachtje zonder migraine.
eet smakelijkquote:Op zondag 3 november 2013 21:56 schreef Sardu het volgende:
Goed leesvoer vanaf waar ik gestopt was met lezen.![]()
Huwelijksaanzoek aan Snöwie is inmiddels via postduif onderweg. Ik denk dat we prima door 1 deur kunnen ondanks je ietwat brede heupjes.![]()
En nu ga ik uitgebreid als een baas pizza eten bij de turk en mijn weekend inluiden.
Carry on people...
quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
Meet in het oosten is trouwens wel een puik idee.![]()
Volgens mij hebben we wel wat strijders zitten in deze uithoek en ik kan denk ik ook wel een locatie regelen.
Dankje, gaat helemaal goed komen.quote:
Helemaal aan de andere kant vd wereld daar man.quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
Volgens mij hebben we wel wat strijders zitten in deze uithoek en ik kan denk ik ook wel een locatie regelen.
Binnenkort de plannen voor Mur eens afronden en een jonko klappen bij deze eindbaas.
quote:Op zondag 3 november 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
Binnenkort de plannen voor Mur eens afronden en een jonko klappen bij deze eindbaas.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal aan de andere kant vd wereld daar man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |