Juventus heeft gewoon een betere selectie als je gaat kijken wat er op de bank zit bij Juve/Roma je kan niet verwachten dat elke speler elke wedstrijd gaat spelenquote:
Logische conclusiequote:Op dinsdag 26 november 2013 09:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
As Roma mist gewoon Totti. Sinds die weggevallen is, lopen de resultaten terug
Terecht dat die weg is. Maakte er aan het eind een potje van met als dieptepunt het vertrouwen in Allegri al mag die van mij nog jaren blijven.quote:
Vind ik een wat te makkelijke conclusiequote:Op vrijdag 29 november 2013 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Terecht dat die weg is. Maakte er aan het eind een potje van met als dieptepunt het vertrouwen in Allegri al mag die van mij nog jaren blijven.
Ik heb een beetje een dubbelgevoel. Aan de ene kant gaat het de laatste jaren steeds slechter met Milan. Teveel goede spelers weg, te veel vetrouwen in een slechte coach.quote:
Verder geen punt hoor dat hij weggaat maar hij heeft een aardige carrière gehad in die zin dus respect.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een dubbelgevoel. Aan de ene kant gaat het de laatste jaren steeds slechter met Milan. Teveel goede spelers weg, te veel vetrouwen in een slechte coach.
Aan de andere kant was Galliani (meestal) een geniaal onderhandelaar die erg veel spelers voor relatief weinig geld heeft binnengehaald.
Maar na 27 jaar is het denk ik wel goed dat er een frisse wind gaat waaien daar. Bovendien lijkt Barbara Berlusconi iemand met visie en ze wil Inzaghi, Maldini () etc in het bestuur/als trainers.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roma achter, waar zijn ze mee bezig joh?
quote:Op zondag 1 december 2013 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roma achter, waar zijn ze mee bezig joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |