twitter:InfostradaLive twitterde op maandag 16-12-2013 om 21:04:02ACM 0-1 ASR (13') - In his debut season in Serie A, Kevin Strootman joins his teammate Totti (and others) as ASSIST leaders this season: 6. reageer retweet
Ach, beter nu dan tegen Juvequote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende wedstrijd geen DDR en Strootman wegens schorsingen.
Thuis tegen de nr18quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Volgende wedstrijd geen DDR en Strootman wegens schorsingen.
Spelen nu ook tegen de nummer 12.quote:
Uh... ja goede vergelijking.quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Spelen nu ook tegen de nummer 12.
stroot god is voor niemand bangquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:26 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]
Strootmansloopt die Balotelli
Als die t nou 1x doet maar t is altijd feest met hem.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:54 schreef Rabieluh het volgende:
Lekker dom van Bonucci om zo recht door het midden te proberen te slalommen.
Geen kritiek he Sherlockquote:Op zondag 5 januari 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Juve speelt niet echt op balbezit of wel soms?
op de een of andere manier lukt het in de CL niet echtquote:Op zondag 5 januari 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk hun niet zo vaak, maar als dit hun winnende tactiek is heb ik geen kritiek.
Ik zou zeggen: als je Roma de hele tijd aan laat vallen, valt het balletje vanzelf een keer goed voor hun.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
op de een of andere manier lukt het in de CL niet echt
Een punt zou ook goed zijn.Ben er tevreden mee.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: als je Roma de hele tijd aan laat vallen, valt het balletje vanzelf een keer goed voor hun.
Had 't gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Bonucci wat is die man slecht. Die kan echt niet voetballen. Doe Ogbonna er eens in.
Kan gebeuren, ik haal ze ook vaak door elkaarquote:Op zondag 5 januari 2014 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
oh ik bedoelde juventus oeps sorry
Huilenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Vies counterploegje trouwens, dat Juventus
laten we voor de hattrick gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twee goals of gaat hij voor de hattrick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |