Lol hij heeft een Ferarri, dan kun je wel zo'n huis bezahlen mag ik hopen jaquote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag op nieuw huis bezoek geweest bij een vriend. Die heeft een garage voor zn ferrari, ter grootte van ongeveer mijn hele huis. En dan de rest van zn huis nog. Damn
Als ik straks velen geld verdiend heb laat ik ook zo'n huis bouwen
Ken jij dat huis bij HvH/Naaldwijk langs die randweg dat lijkt op een ranch? Ook zo'n bizar huis, die garage staat alleen maar vol met dure auto'squote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag op nieuw huis bezoek geweest bij een vriend. Die heeft een garage voor zn ferrari, ter grootte van ongeveer mijn hele huis. En dan de rest van zn huis nog. Damn
das een redelijk "overdadig" huis inderdaad jaquote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ken jij dat huis bij HvH/Naaldwijk langs die randweg dat lijkt op een ranch? Ook zo'n bizar huis, die garage staat alleen maar vol met dure auto's
ewquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Mss het volgende:
HUUUUUUUUUU ER LIEP NET EEN SPIN OVER MIJN GEZICHT![]()
![]()
![]()
![]()
Tering jantje wat een huisquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
das een redelijk "overdadig" huis inderdaad ja
quote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Mss het volgende:
HUUUUUUUUUU ER LIEP NET EEN SPIN OVER MIJN GEZICHT![]()
![]()
![]()
![]()
google maps satelliet view daarover is ook mooi, die hebben ook een joekel van een zwembad toch?quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ew
[..]
Tering jantje wat een huis
Dat is een zeer goeden vriend van je hoop ik?quote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als in "dump Jodokus en trouw met hem"?quote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is een zeer goeden vriend van je hoop ik?
Ja volgens mij wel iddquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
google maps satelliet view daarover is ook mooi, die hebben ook een joekel van een zwembad toch?
Matige sequals van sleckten horror filmsquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Mghehe, scream op tv. Jammer dat het een matig vervolg is.
Googelen op "spider burn down the house" was een zeer gevaarlijke onderneming bleek achterafquote:
vraag me altijd af wat voor mensen daar wonenquote:
Als in "is hij toevallig ook heel oud met hartklachten?"quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als in "dump Jodokus en trouw met hem"?
en heeft hij erectiele klachten?quote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als in "is hij toevallig ook heel oud met hartklachten?"
je snapt dat ik dit NUUUUU ga googlen hequote:
oeps, zie je post nu pasquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat waren de leuke plaatjes. De rest is naar![]()
Ben nu heel langzaam de miniaturen aan het bekijken als vorm van therapie. Ik moet er toch aan wennen, afgelopen week twee keer in de problemen gekomen op m'n werk door die fobie..
En nu durf ik zo het topic niet meer te openen omdat ik Molo er voor aanzie om te denken "ERMAGERD IK POST EEN GIGANTISCHE SPIN DAT IS VAST HILARISCH" en ik daar dus daadwerkelijk niet tegenkan![]()
Dank je welquote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
oeps, zie je post nu pas
Ik wilde na die trailer idd een vette foto posten voor Mss, maar zal het voor jou dan maar niet doen![]()
Bijna wel, maar toen bedacht ik me dat ik niet op een meet was en toen heb ik het maar gelatenquote:
Ermahgerdquote:Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Had ik toch best goed ingeschat![]()
Ik heb een hele stapel miniaturen bekeken net, inclusief van die foto's met een groten spin met 100 miljoen minispinnen... En ik zit niet in een hoekje te wiegen. Ik ben best trots![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Had ik toch best goed ingeschat![]()
Ik heb een hele stapel miniaturen bekeken net, inclusief van die foto's met een groten spin met 100 miljoen minispinnen... En ik zit niet in een hoekje te wiegen. Ik ben best trots![]()
Dieren die wel lief zijnquote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Molo het volgende:
Derpjes om het goed te maken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die derp beesten vind ik dan weer engquote:
dat je zo als instant reactie met je hand plet en dan 1 seconde later denkt "EUWWWWW, WHAT DID I DOOOOO?????? "quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
Die spin liep ook echt over tafel hier en ik dacht echt van 'HOE ga ik jou nu doodmaken' want ik had geen doekje oid wat ik snel kon pakken
Zie alle plaatjes hierbovenquote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
Die spin liep ook echt over tafel hier en ik dacht echt van 'HOE ga ik jou nu doodmaken' want ik had geen doekje oid wat ik snel kon pakken
ze krijgt toch in december een nieuw huisquote:
ja snap ik, maar kijk dan alsnog, dan valt het in real life weer meequote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee omdat ik dat beest voelde kriebelen
molo dit is ook wel een goed gifje voor jouw UIquote:
subtiel doch voldoende insinuerendquote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
molo dit is ook wel een goed gifje voor jouw UI
[ afbeelding ]
ik heb 'm opgeslagen, ga later wel keertje kijken hoe ik dat tot UI kan omvormenquote:Op zondag 3 november 2013 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plus alvast in thema voor aankomende feestmaand!
quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
molo dit is ook wel een goed gifje voor jouw UI
[ afbeelding ]
KOPEN DIE IS VETTTquote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
kudt ze hebben em weer es en ik wil em
http://www.fashionphile.c(...)y-35-Bag-White-46876
Ja koop nu dan HOERRRR :Vquote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het verrotte is dat ie niet zo vaak langs komt omdat LE en k wil hem al paar jaar
JE WILT DEZE AL JAREN, DE 2.55 IS ER OVER EEN TIJDJE OOK NOG WEL ZOMG KOOP NOOUUUUquote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar k wou dus ook gaan sparen voor 2.55
Jup, dat is de Jan Olsthoorn ranch. Die man ( en zijn wife) zijn Americanofielenquote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ken jij dat huis bij HvH/Naaldwijk langs die randweg dat lijkt op een ranch? Ook zo'n bizar huis, die garage staat alleen maar vol met dure auto's
Als hij er in dec nog is dan misschien wel, moet in nov ook al ipad mini en ps4 betalen en wil ook de nieuwe mario kopen, en heb mijn schoenen nog in preorder staan die dus in dec komenquote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE WILT DEZE AL JAREN, DE 2.55 IS ER OVER EEN TIJDJE OOK NOG WEL ZOMG KOOP NOOUUUU
quote:Op zondag 3 november 2013 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over paginanummers gesproken.
De digibeet hier is weer eens bezig met z'n muziek-database (soort nagellak spreadsheet maar dan voor muziek).. Kom er net achter dat hij al 275 pagina's lang handmatig paginanummers bovenaan z'n pagina zet
![]()
Toen ik hem zei dat Word dat ook automatisch kon zei hij "oh.. Nou ja heb er nu al zoveel gedaan"
Ik vind het af en toe verbazend dat hij niet na elke regel zoekt naar het hendeltje om "ping" te kunnen doen![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over paginanummers gesproken.
De digibeet hier is weer eens bezig met z'n muziek-database (soort nagellak spreadsheet maar dan voor muziek).. Kom er net achter dat hij al 275 pagina's lang handmatig paginanummers bovenaan z'n pagina zet
![]()
Toen ik hem zei dat Word dat ook automatisch kon zei hij "oh.. Nou ja heb er nu al zoveel gedaan"
Ik vind het af en toe verbazend dat hij niet na elke regel zoekt naar het hendeltje om "ping" te kunnen doen![]()
Hehequote:Op maandag 4 november 2013 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap. Ik heb me schuldig gemaakt aan "stelletjes die gesprekken voeren op fb-wall".![]()
Acrylquote:Op maandag 4 november 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, maak jij die babbiedeken van katoen of van acryl?
Ik was me aan het bedenken dat ik best zulke items kan gaan haken.
Als ik ze zelf dan niet gebruik kan ik ze altijd nog weggeven
*wacht op kleinere Tettenquote:Op maandag 4 november 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Whoops, ASOS had korting op een leuk jurkje
[ afbeelding ]
Ja, en dan gaan ze dood zeker.quote:Op maandag 4 november 2013 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Acryl
De meningen zijn verdeeld daarover. Zou snel warm worden.
Maargoed daar hoor je sowieso op te letten vind ik. Of ze het niet te warm hebben bedoel ik.
Ja, ik denk ook echt dat veel dingen echt extreem zijn doorgeslagen hoor, rondom baby's en zwangerschap. Alsof die beesten constant maar liggen te sterven omdat hun dekentjes niet van macrobiotisch katoen zijnquote:Op maandag 4 november 2013 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo mag fleece ook niet, maar mijn kraam dekte het bedje er wel mee op als 2de deken.
Maar je voelt al snel of de baby te warm is of niet.
Fijn om te horen!quote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze doet het goed. Ze groeit goed en slaapt goed. Verder is ze ee n makkelijke baby
Fijn Bubsquote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze doet het goed. Ze groeit goed en slaapt goed. Verder is ze ee n makkelijke baby
Ja en over katoen lopen ze te janken dat t weer te zwaar isquote:Op maandag 4 november 2013 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Acryl
De meningen zijn verdeeld daarover. Zou snel warm worden.
Maargoed daar hoor je sowieso op te letten vind ik. Of ze het niet te warm hebben bedoel ik.
Dan stikken ze massaal door de enorme druk op de borstkas?quote:Op maandag 4 november 2013 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en over katoen lopen ze te janken dat t weer te zwaar is
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 4 november 2013 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Fijn om te lezen Bubs! Heb je niet nog een Sikjesfotospammetje?
quote:Op maandag 4 november 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan stikken ze massaal door de enorme druk op de borstkas?
quote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
mensen
mensen met baby's
vrouwen
De mijne ligt nu heel onverantwoord onder een fleece deken te slapen/wakker te zijnquote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
mensen
mensen met baby's
vrouwen
Ohai beebiequote:Op maandag 4 november 2013 10:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De mijne ligt nu heel onverantwoord onder een fleece deken te slapen/wakker te zijn![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest op mijn buik en mijn broertje negen jaar later idd om en om op de zij.quote:Op maandag 4 november 2013 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
Alles heeft zo onderhand ook al wel de revue gepasseerd. Ik mocht juist weer geen lakentjes en dekens gebruiken volgens mij. Maar ook geen goedkoop dekbedje. Het moest allemaal hypoallergeen, de baby moest op zijn zij (om en om) Dat is nu kennelijk weer uit den boze. ...
WAT ZEG JIJ NU DAN ONTAARD MOEDERMENSCHquote:Op maandag 4 november 2013 10:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo'n hoofdbeschermer zou af en toe wel handig zijn als ze weer scheef in de wieg ligt
Als wij dat niet doen slaapt Peach gewoon nooit meer.quote:Op maandag 4 november 2013 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
En af en toe laten we haar zelfs wel even brullen dat mag ook niet he![]()
Daarom. Slapen doen we ook zoveel mogelijk gewoon boven.quote:Op maandag 4 november 2013 10:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als wij dat niet doen slaapt Peach gewoon nooit meer.
jaquote:Op maandag 4 november 2013 10:57 schreef Incantrix het volgende:
In other news: hebben jullie de nieuwe ilnp's al gezien?
Heb je een linkje? ik loop zo achterquote:Op maandag 4 november 2013 10:57 schreef Incantrix het volgende:
In other news: hebben jullie de nieuwe ilnp's al gezien?
Hier ook hoor, bij beiden. Lekker in hun eigen bed. Nu scheelt het dat die van ons ook een feestje gaan bouwen in ons bed, dus dat maakt het er niet aantrekkelijker op. Dat er dan een baby op je hoofd staat te springenquote:Op maandag 4 november 2013 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daarom. Slapen doen we ook zoveel mogelijk gewoon boven.
nagellak en makeupquote:Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hier ook hoor, bij beiden. Lekker in hun eigen bed. Nu scheelt het dat die van ons ook een feestje gaan bouwen in ons bed, dus dat maakt het er niet aantrekkelijker op. Dat er dan een baby op je hoofd staat te springen
Sjaan, nagellak of allesch?
Ik zoek ff url, Bubs. Ik hoop dat het lukt want mobiel.
Tuurlijk wel. Je hoort gauw genoeg het verschil tussen zeuren en echt iets mis.quote:Op maandag 4 november 2013 10:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
En af en toe laten we haar zelfs wel even brullen dat mag ook niet he![]()
Weet ik, maar je betaalt elke keer 4.5cent startkosten dusquote:Op maandag 4 november 2013 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je hoort gauw genoeg het verschil tussen zeuren en echt iets mis.
Oh SPEES! JE KUNT NOG DE HELE WEEK BELLEN VOOR BSB!
WAS HET DE SCHOONMAKER :vquote:Op maandag 4 november 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd degene die alle zooi jatte op mijn werk is gepakt halelujah
Er was een jatterd?quote:Op maandag 4 november 2013 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd degene die alle zooi jatte op mijn werk is gepakt halelujah
dat renlevel in die superstar roadquote:Op maandag 4 november 2013 11:10 schreef Incantrix het volgende:
(Ik moet nog 3 levels in superstar road om de laatste level vrij te spelen en dan heb ik alles klaar. Sterrenmunten heb ik allemaal, behalve van die 3.)
Nou echtquote:Op maandag 4 november 2013 11:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat renlevel in die superstar road
bij ons was het probleem dat of ik missprong of SF, dan is het echt zo lastig want je moet elke sprong precies timen en je mag geen enkel foutje makenquote:Op maandag 4 november 2013 11:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou echtik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik die met een superP gedaan heb, ik was 'm zķ zat! Nu die waterlevel nog, wat een kloteding ook zeg! En die met die spike-slingers
die zijn echt stom!
Ja echtquote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij ons was het probleem dat of ik missprong of SF, dan is het echt zo lastig want je moet elke sprong precies timen en je mag geen enkel foutje maken
Ik wilde zeggen dat ik daar geen last van had, maar toen deed ie het alsnog.quote:Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je telefoon ineens als een speenvarken begint te gillen. NL Alert ftw
Datquote:
ZAL IK EM VOOR SAMSON KOPEN IS IE VAST BLIJ MEEquote:Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo op H&M.nl tussen de nieuwe items browst....
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2013/1OV_0031_003R.jpg],rotate[-1.4],width[2014],height[2355],x[1481],y[1377],type[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ik zeg, doen!quote:Op maandag 4 november 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZAL IK EM VOOR SAMSON KOPEN IS IE VAST BLIJ MEE
Hey post nog eventjes een plaatje van de lace sjaal?quote:Op maandag 4 november 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Net zo blij als die hond op de foto denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh... Geen idee of ik em gisteren bewaard heb; want uiteindelijk vond ik iets anders om te haken: Soort van pullover/trui dinges ietsquote:Op maandag 4 november 2013 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey post nog eventjes een plaatje van de lace sjaal?
Pics daarvan danquote:Op maandag 4 november 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh... Geen idee of ik em gisteren bewaard heb; want uiteindelijk vond ik iets anders om te haken: Soort van pullover/trui dinges ietsDus daar ben ik gisteren maar aan begonnen
Ik kijk graag op Pinterestquote:Op maandag 4 november 2013 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Maar puckzz; gewoon even zoeken op youtube: crochet lace poncho.
Zijn er een boel van te vindenSommige met voorbeeld; anderen alleen maar plaatjes etc!
Nee dat is waar, maar ik ben nog zo bezig met verschillende steken aanleren dat ik nog niet "durf" om aan patronen te beginnen. Is niet echt heel gefundeerd maar ik wil dat eerst de steken als natuurlijk komen voordat ik me aan moeilijker dingen waag.quote:Op maandag 4 november 2013 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
Aangepast.
Maar ik zoek gewoon een simpel patroon uit. En als het niet lukt; dan probeer ik toch iets anders?
Als ik het nooit probeer; weet ik het sowieso niet of ik het wel of niet aankan/-durf
ik heb t laatst bij mijn moeder nog geprobeerd omdat smaak veranderd maar ik vond er nog steeds niets aanquote:Op maandag 4 november 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
het is nog steeds geen schande om iets niet lekker te vinden volgens mij hoor
Maar ėk vind het persoonlijk vreselijk lekker!
O nee dat heb ik dus niet.. Ik kan niet 'los' wat steken doen; want dat vind ik zelf te nutteloos/saaiquote:Op maandag 4 november 2013 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar ik ben nog zo bezig met verschillende steken aanleren dat ik nog niet "durf" om aan patronen te beginnen. Is niet echt heel gefundeerd maar ik wil dat eerst de steken als natuurlijk komen voordat ik me aan moeilijker dingen waag.
Nee ik maak dan dus sjaals en dekentjes enzo, omdat rechthoekquote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dat heb ik dus niet.. Ik kan niet 'los' wat steken doen; want dat vind ik zelf te nutteloos/saaiIk moet gewoon iets hebben wat ik meteen kan maken.
Dat ik het misschien 2 of 3 keer moet doen/opnieuw moet doen vind ik dan minder erg
Net als met die muts heb ik em ook helemaal uitgehaald toen ik eindelijk door had hoe de steek vlotjes moest en dan ga je gewoon bam![]()
Dat vind ik vooral leuk
Primaquote:
alleen boter lijkt me persoonlijk ook bijzonder smerigquote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst alleen boter, toen wat kaas erbij maar meh
Ik was even aan het neuzen in de lijst, maar champignonnekes bevatten ook velen vezels, dat redt jequote:Op maandag 4 november 2013 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Prima
Ik hou van witbrood maar eet bruin brood
(Ok, vandaag nietmaar normaal gesproken wel)
In mijn volgende leven kom ik vast terug als champignon.quote:Op maandag 4 november 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was even aan het neuzen in de lijst, maar champignonnekes bevatten ook velen vezels, dat redt je
wat eet jij er op dan?quote:Op maandag 4 november 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen boter lijkt me persoonlijk ook bijzonder smerig
Boter met kaas ook, maar ik eet dan ook geen boter.
quote:Op maandag 4 november 2013 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In mijn volgende leven kom ik vast terug als champignon.
Heerlijk in het donker groeien tot iemand mijn kop eraf hakt
Kaas of philadelphiaquote:
Dit wordt mijn volgende project denk ik. En dit is eik best makkelijk trouwens, zodra je het vierkantje door hebt.quote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dat heb ik dus niet.. Ik kan niet 'los' wat steken doen; want dat vind ik zelf te nutteloos/saaiIk moet gewoon iets hebben wat ik meteen kan maken.
Dat ik het misschien 2 of 3 keer moet doen/opnieuw moet doen vind ik dan minder erg
Net als met die muts heb ik em ook helemaal uitgehaald toen ik eindelijk door had hoe de steek vlotjes moest en dan ga je gewoon bam![]()
Dat vind ik vooral leuk
Whaaa die had ik ook gevonden gisteren; maar daarvan dacht ik wel: Nope no way nope nope nope nope nopequote:Op maandag 4 november 2013 12:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit wordt mijn volgende project denk ik. En dit is eik best makkelijk trouwens, zodra je het vierkantje door hebt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 13:03 schreef Maisnon het volgende:
Als je bezig met haken bent en je besluit net voor het einde te stoppen, ben je dan aan het afhaken?
quote:Op maandag 4 november 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vroeg gister aan mijn schoonmoeder welke naald ik moest kopen voor het aanhechten. Toen was ze helemaal van de wap want ze wist niet wat ik bedoelde. Na velen uitleg zei ze: OOOH JE BEDOELT AFHECHTEN! Zeg dat dan!
Ik zo vanermahgerd
WAAROM GEEF JE HET DAN AAN IEMAND OM MEE TE BEGINNENquote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
En toen ik vertelde dat ik het door haar gegeven Amigurimi-pakket toch maar even opzij had gelegd om met groter garen te beginnen gaf ze me groot gelijk, want "dat was zo'n vreselijk kutgefriemel"![]()
![]()
Hmmmpffffffquote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
En toen ik vertelde dat ik het door haar gegeven Amigurimi-pakket toch maar even opzij had gelegd om met groter garen te beginnen gaf ze me groot gelijk, want "dat was zo'n vreselijk kutgefriemel"![]()
![]()
Omdat ik een keer had gezegd dat het me zo leuk leek om dat zelf te kunnenquote:Op maandag 4 november 2013 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAAROM GEEF JE HET DAN AAN IEMAND OM MEE TE BEGINNEN
Ach ze zijn niet met een helikopter de hoogspanningsmasten ingevlogen midden in de winter als t vriestquote:Op maandag 4 november 2013 13:14 schreef Mss het volgende:
Hier zit al de hele ochtend de campus zonder stroom. Ze hebben met heien een stroomkabel geraakt. Fuque
Ja het is niet moeilijk maar ik ga rare dingen doen als voor en achter insteken door elkaar halen in 1 toerquote:Op maandag 4 november 2013 13:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wil de steek al een beetje lukken spees?
Ja als hwt blijft falen dan wordt t recht breien en later vastmakenquote:Op maandag 4 november 2013 13:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja dat duurde bij mij ook ff voor het kwartje viel. Maar ik breide heen en weer en niet rond. Dat eerste is makkelijker want dan kun je zien aan welke kant de draad hangt en daar moet je ook insteken
Ja eigenlijk wel, daarom faal ik nu een beetjonquote:Op maandag 4 november 2013 13:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
SpaceInvaders is aan het breien?
Ik dacht dat je alleen haakte daarom
Je bent een wijf zomgquote:Op maandag 4 november 2013 13:48 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat als je net nieuwe dingen hebt gekocht dat je dan alleen nog maar dat aanwil
Mijn overige kleding, wat doe je
En het probleem isss...........?quote:Op maandag 4 november 2013 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
En een ander recept
. Roer als laatste het rauwe ei door de saus en laat het goed heet worden.
Schep pasta op een bord, schep de saus erover en voeg geraspte kaas en een klont paturain toe.![]()
![]()
!!
Ik ga vanavond wel een recept uit de allerhande proberenquote:Op maandag 4 november 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)aanse+roerbakgroente
allerhande
Geraspte kaas kan nog wel, maar kaas én paturainquote:Op maandag 4 november 2013 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En het probleem isss...........?
Is het een recept of een stappenplan? Want dit vind ik een stappenplanquote:Op maandag 4 november 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel een recept uit de allerhande proberen
Elk recept is toch een stappenplanquote:Op maandag 4 november 2013 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het een recept of een stappenplan? Want dit vind ik een stappenplan
Er zit geen 'koop maaltijdmix of kant en klaar saus' stap in dusquote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Elk recept is toch een stappenplan
http://www.ah.nl/allerhan(...)fication=stamppotten
Het zal niet aan jouw eisen voldoen dan denk ik, maar het lijkt mij wel lekker om een keer te proberen
En heel veel recepten in de allerhande zijn bedoeld als 'kindvriendelijk' en 'snel klaar'. Zodra mensen dan iets lezen over gezeefde tomaten laten pruttelen, dan slaan ze het recept snel over denk ik...quote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is op zich niks mis met die 'recepten' van allerhande. Ik vind het alleen zo jammer dat ze zo'n pot saus erdoor flikkeren ipv dat ze zelf ff gezeefde tomaten laten pruttelen met wat kruiden en dan mascarpone toevoegen. Maar daar verdient AH minder aan als dat mensen zo'n potje kopen natuurlijk
Mja dat duurt 5 minuten langer, mensenquote:Op maandag 4 november 2013 13:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En heel veel recepten in de allerhande zijn bedoeld als 'kindvriendelijk' en 'snel klaar'. Zodra mensen dan iets lezen over gezeefde tomaten laten pruttelen, dan slaan ze het recept snel over denk ik...
Ja dat doe ik ookquote:Op maandag 4 november 2013 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gebruik de allerhande vaak om dan inspiratie op te doen en als het recept me niet aanstaat dan google ik wel naar iets beters
Ja dat viel me ook al op, dat er geen instant puree wordt gebruikt. Sowieso gebruik ik die zelf nooit, dus als het erin staat vervang ik dat alsnog door zelfgemaaktquote:Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat duurt 5 minuten langer, mensen![]()
Best goed van de AH dat ze niet een zakje instant puree gebruiken voor die stamppot trouwens
nee, dan wordt de saus romigerquote:Op maandag 4 november 2013 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geraspte kaas kan nog wel, maar kaas én paturain
en ei door pastasaus heb ik nog nooooit van gehoordroereistukjes in de saus omnomnom
Ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Romwe?Eens kijken wanneer ik moet claimen.
Bij Romwe staat er nog steeds processingquote:Op maandag 4 november 2013 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Romwe?Eens kijken wanneer ik moet claimen.
Ik weet nog steeds niet hoe ik iets zelf zo kan kruiden dat het alsnog lekker is. En de keren dat ik het geprobeerd heb, vond B het toch niet zo lekker want 'smakeloos'. Geeft niet echt motivatie om het verder nog te proberenquote:Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Oh rauw ei heb ik wel al vaker gehoord![]()
En ja idd het gaat om de simpelheid enzo.. Naja kan prima
Alhoewel wij tegenwoordig die wereldgerechten ook niet meer zo lekker vinden nu we veel meer met verse groente etc.. bezig zijn...
Ja de eerste keren is het inderdaad smakeloos, omdat je al dat zout en die smaakversterkerzooi en e-nummers er niet in hebt gepleurdquote:Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik iets zelf zo kan kruiden dat het alsnog lekker is. En de keren dat ik het geprobeerd heb, vond B het toch niet zo lekker want 'smakeloos'. Geeft niet echt motivatie om het verder nog te proberen
Hendig.quote:Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
6 oktober betaald dus we hebben nog even
Kut romwequote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
Terwijl ik er al eerder heb besteld en toen had ik het wel binnen 2 weken binnen ofzo...
Ik ben al teruggegaan van een klomp gehakt bestrooien met zout totdat hij egaal wit is en vervolgens nog een kant en klaar pakje door de saus. Dat gebeurde zowel bij pastasaus als bij bv chili. Daar moet ik echt ff niet meer aan denkenquote:Op maandag 4 november 2013 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja de eerste keren is het inderdaad smakeloos, omdat je al dat zout en die smaakversterkerzooi en e-nummers er niet in hebt gepleurd
Als ik nu een kant en klaar pakje nasikruiden zou kopen dan zou ik het vreselijk zout vinden.
Mijn trui schijnt onderweg te zijn, maar duurt lang.quote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
Krijgt nu niemand iets meer van Romwe
Want dan vind ik het overwegend jammer
Dat ben ik serieus aan het doenquote:Op maandag 4 november 2013 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SNEL LAADT ALLES OP VOOR HET WEER WEG IS
Snap ik iddquote:Op maandag 4 november 2013 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik iets zelf zo kan kruiden dat het alsnog lekker is. En de keren dat ik het geprobeerd heb, vond B het toch niet zo lekker want 'smakeloos'. Geeft niet echt motivatie om het verder nog te proberen
*rilquote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben al teruggegaan van een klomp gehakt bestrooien met zout totdat hij egaal wit is en vervolgens nog een kant en klaar pakje door de saus. Dat gebeurde zowel bij pastasaus als bij bv chili. Daar moet ik echt ff niet meer aan denken
Dat vind ik dan weer wel echt heel lekker en qua kruiden gooi ik daar alleen wat gember poeder en ketjap doorquote:Op maandag 4 november 2013 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Snap ik iddIk vind die quinoa bv echt heel erg lekker; maar cif vindt het eik maar niks... want het smaakt nergens naar en ew broccoli (maar ook al doe ik er iets anders in dan broccoli; dan nog is het 'mwah...'). Ja dan ga ik echt niet 2,5 uur in de keuken staan he
ik ben best blij met mijn manquote:Op maandag 4 november 2013 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Snap ik iddIk vind die quinoa bv echt heel erg lekker; maar cif vindt het eik maar niks... want het smaakt nergens naar en ew broccoli (maar ook al doe ik er iets anders in dan broccoli; dan nog is het 'mwah...'). Ja dan ga ik echt niet 2,5 uur in de keuken staan he
quote:Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben al teruggegaan van een klomp gehakt bestrooien met zout totdat hij egaal wit is en vervolgens nog een kant en klaar pakje door de saus. Dat gebeurde zowel bij pastasaus als bij bv chili. Daar moet ik echt ff niet meer aan denken
kaasch, ei.quote:Op maandag 4 november 2013 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil nog steeds een goed, niet schreeuwend duur, alternatief voor vleesch dat geen peulvrucht of noot is.
Dat was koken zoals ma het deed... Die pakte ook zo'n grote bus zout en daar dan de grote strooi opening om eens even flink de aardappels te zouten tijdens het koken.quote:
Ja dat hadden wij dus gedaanquote:Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou stug 2 weken zonder pakjes koken en dan een keer iets met een pakje maken. Dan is hij gewend aan de 'normale' smaken en dan wil ie een pakje echt niet meer hoor
Maar dan moet je wel weten hoe je het moet makenquote:Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou stug 2 weken zonder pakjes koken en dan een keer iets met een pakje maken. Dan is hij gewend aan de 'normale' smaken en dan wil ie een pakje echt niet meer hoor
Ik heb alleen het idee soms dat bb een innerlijke neger heeft want hij wil altijd dat ik overal kip in gooi ipv gehaktquote:Op maandag 4 november 2013 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum die vreet ook (bijna) alles zonder te klagen, olé.
1. internetquote:Op maandag 4 november 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel weten hoe je het moet maken
En het moet net zo snel, want ik ga dus niet elke avond een half uur langer in de keuken staan
nee, dat niet.quote:Op maandag 4 november 2013 14:08 schreef Mss het volgende:
Ik wil eigenlijk ook maar gewoon zelf tomatensaus maken, dat is velen goedkoper
Ja en dan te bedenken dat cif dus vroeger écht helemaal niks lustte... Nu al beter; maar nog steeds geen broccoli; bloemkool; venkel; prei is maar 'mwah'; selder is vies; boontjes is ie wel wat beu; net zoals erwtjes en wortels....quote:
Dan ben ik de neger in de relatie, ik wil vaak kipquote:Op maandag 4 november 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb alleen het idee soms dat bb een innerlijke neger heeft want hij wil altijd dat ik overal kip in gooi ipv gehakt
Die vind ik dus nog steeds wel lekkerquote:Op maandag 4 november 2013 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat hadden wij dus gedaanEn cif had weer een keer risotto wereldgerecht gemaakt en toen zei ie zelf iets van: Euh.. zit hier niet echt heel veel zout in? Dit smaakt eigenlijk ook nergens naar....
![]()
Dus die doen we ook niet meer
"ben ik wel wat beu" vind ik persoonlijk nogal een kutargument, zčker als je weigert iets anders te vretenquote:Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat cif dus vroeger écht helemaal niks lustte... Nu al beter; maar nog steeds geen broccoli; bloemkool; venkel; prei is maar 'mwah'; selder is vies; boontjes is ie wel wat beu; net zoals erwtjes en wortels....
Maakt het best lastig af en toe![]()
Ja champignons; daar maak ik em erg blij mee... Wat dat betreft; is het net puckzz![]()
Weet je waardoor je meestal langer in de keuken staat? Voorbereiding van het snijden etcquote:Op maandag 4 november 2013 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel weten hoe je het moet maken
En het moet net zo snel, want ik ga dus niet elke avond een half uur langer in de keuken staan
Koop gezeefde tomaten aub :vquote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja wel toch? Nouja, als je het op basis van een tomatenpuree ofzo doet wel toch?
die wereldgerechtenrisotto duurt echt net zo lang als echte risotto hoorquote:Op maandag 4 november 2013 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die vind ik dus nog steeds wel lekker
Alleen duurt 'echte' risotto zo lang, die tijd wil ik er gewoon niet op elke willekeurige avond aan spenderen
Al zag ik laatst ergens iets over risotto maken met quinoa. Daarbij hoef je de helft minder bouillon te gebruiken en is veel sneller klaar. Lijkt me wel lekker om een keer te proberen
BIj een wereldgerecht moet je toch ook groente snijden? Het ging om de kruidenquote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je waardoor je meestal langer in de keuken staat? Voorbereiding van het snijden etcDus als je in het weekend een boel verse groente snijdt en in de diepvries gooit; hoeft het echt niet langer te duren
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die wereldgerechtenrisotto duurt echt net zo lang als echte risotto hoor
veel oefenen zodat je binnen vier minuten al je groenters snijdtquote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je waardoor je meestal langer in de keuken staat? Voorbereiding van het snijden etcDus als je in het weekend een boel verse groente snijdt en in de diepvries gooit; hoeft het echt niet langer te duren
En dan gewoon kruiden erbij en klaar? /noobquote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koop gezeefde tomaten aub :v
De keren dat ik risotto heb geprobeerd te maken, heb ik ruim een half uur gestaan. Met steeds een lepeltje bouillon toevoegen, wachten tot het bijna is opgenomen, weer een lepeltje erbij. En dat is nog exclusief het snijden en aanfruiten van de ingredienten en zo. Bij dat wereldgerecht is het *knal alles in de pan en wacht 12 min*. Maar misschien deed ik bij die risotto wel iets fout of zo, het ging in ieder geval echt gigantisch langzaam...quote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die wereldgerechtenrisotto duurt echt net zo lang als echte risotto hoor
Sperziebonen kan sneller als je die met de kontjes tegen elkaar tikt, snijden, omdraaien, hetzelfde :vquote:Op maandag 4 november 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
het enige waar ik lang mee bezig ben zijn spruiten en sperziebonen omdat je die 1 voor 1 moet schonen
Ja wel pruttelen een tijdje anders is het zuur. Als je dat niet erg vind kun je het overslaan maar ik hou dr niet vanquote:Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan gewoon kruiden erbij en klaar? /noob
Dat snijden kost mij ook best veel tijd ja, ik ben traagquote:Op maandag 4 november 2013 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik laat die wereldgerechten altijd 20 minuten staan. Anders is ie kletszompig.quote:Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De keren dat ik risotto heb geprobeerd te maken, heb ik ruim een half uur gestaan. Met steeds een lepeltje bouillon toevoegen, wachten tot het bijna is opgenomen, weer een lepeltje erbij. En dat is nog exclusief het snijden en aanfruiten van de ingredienten en zo. Bij dat wereldgerecht is het *knal alles in de pan en wacht 12 min*. Maar misschien deed ik bij die risotto wel iets fout of zo, het ging in ieder geval echt gigantisch langzaam...
Maar kruiden is toch ook niet langer dan een half uur in de keukenquote:Op maandag 4 november 2013 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BIj een wereldgerecht moet je toch ook groente snijden? Het ging om de kruiden
Moeten ze allemaal even lang zijn en ik trek ook altijd die draden er nog afquote:Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sperziebonen kan sneller als je die met de kontjes tegen elkaar tikt, snijden, omdraaien, hetzelfde :v
Nee dat weet ik ,maar je maakt wereldgerechten toch ook met groente dus is het argument gewoon invalidquote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar kruiden is toch ook niet langer dan een half uur in de keuken![]()
Overigens maak ik nog steeds boontjes; en mix ik nog steeds selder en prei etc door de sauzen etc... Cif eet het ook gewoon op hoorMaar ik bedoelde eerder dat zoiets als quinoa dan wel jammer is.. Alhoewel ik em een keer met rijst ga maken. Misschien vindt ie dat dan wel goed.. ofzo...
Nietens, en dat doe ik niet :vquote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moeten ze allemaal even lang zijn en ik trek ook altijd die draden er nog af
Ja ik ben het gerecht ook beu eikquote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik laat die wereldgerechten altijd 20 minuten staan. Anders is ie kletszompig.
Maar ik ben dat gerecht echt echt helemaal zatAls alternatief bied ik tegenwoordig couscous met velen Ral El Ahnout en groenters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmpffff....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dat is wel een idee, rijst apart doen en ondertussen groenten/kip snijden en bakken, dat scheelt wel een hoop tijd...quote:Op maandag 4 november 2013 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Alleen staat het misschien omslachtiger beschreven dan die risotto van knorr. Ik bak iig kip en groente apart ipv alles door en door en kapot te koken met die rijst![]()
probeer anders de pompoen feta quinoa salade eens die ik laatst posttequote:Op maandag 4 november 2013 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar kruiden is toch ook niet langer dan een half uur in de keuken![]()
Overigens maak ik nog steeds boontjes; en mix ik nog steeds selder en prei etc door de sauzen etc... Cif eet het ook gewoon op hoorMaar ik bedoelde eerder dat zoiets als quinoa dan wel jammer is.. Alhoewel ik em een keer met rijst ga maken. Misschien vindt ie dat dan wel goed.. ofzo...
quote:Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ben het gerecht ook beu eikFRIET PIZZA CHIPS :vSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmpffff....
quote:Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik ben het gerecht ook beu eikIk vind couscous ook niet lekker eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmpffff....
![]()
Je moet wel meer maken.. Ik bedoel: wij maakten de Mexicaanse wraps van die wereldgerechten en dan moet je 1 of 2 groentes maken. Als je het zelf doet; moet je ook tomaten; knoflook; peper etc etc allemaal klaar maken; dus meer werk (want meer verse groentes)quote:Op maandag 4 november 2013 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ,maar je maakt wereldgerechten toch ook met groente dus is het argument gewoon invalid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |