Lol hij heeft een Ferarri, dan kun je wel zo'n huis bezahlen mag ik hopen jaquote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag op nieuw huis bezoek geweest bij een vriend. Die heeft een garage voor zn ferrari, ter grootte van ongeveer mijn hele huis. En dan de rest van zn huis nog. Damn
Als ik straks velen geld verdiend heb laat ik ook zo'n huis bouwen
Ken jij dat huis bij HvH/Naaldwijk langs die randweg dat lijkt op een ranch? Ook zo'n bizar huis, die garage staat alleen maar vol met dure auto'squote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vandaag op nieuw huis bezoek geweest bij een vriend. Die heeft een garage voor zn ferrari, ter grootte van ongeveer mijn hele huis. En dan de rest van zn huis nog. Damn
das een redelijk "overdadig" huis inderdaad jaquote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ken jij dat huis bij HvH/Naaldwijk langs die randweg dat lijkt op een ranch? Ook zo'n bizar huis, die garage staat alleen maar vol met dure auto's
ewquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Mss het volgende:
HUUUUUUUUUU ER LIEP NET EEN SPIN OVER MIJN GEZICHT![]()
![]()
![]()
![]()
Tering jantje wat een huisquote:Op zondag 3 november 2013 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
das een redelijk "overdadig" huis inderdaad ja
quote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Mss het volgende:
HUUUUUUUUUU ER LIEP NET EEN SPIN OVER MIJN GEZICHT![]()
![]()
![]()
![]()
google maps satelliet view daarover is ook mooi, die hebben ook een joekel van een zwembad toch?quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ew
[..]
Tering jantje wat een huis
Dat is een zeer goeden vriend van je hoop ik?quote:Op zondag 3 november 2013 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als in "dump Jodokus en trouw met hem"?quote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is een zeer goeden vriend van je hoop ik?
Ja volgens mij wel iddquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
google maps satelliet view daarover is ook mooi, die hebben ook een joekel van een zwembad toch?
Matige sequals van sleckten horror filmsquote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Mghehe, scream op tv. Jammer dat het een matig vervolg is.
Googelen op "spider burn down the house" was een zeer gevaarlijke onderneming bleek achterafquote:
vraag me altijd af wat voor mensen daar wonenquote:
Als in "is hij toevallig ook heel oud met hartklachten?"quote:Op zondag 3 november 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als in "dump Jodokus en trouw met hem"?
en heeft hij erectiele klachten?quote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als in "is hij toevallig ook heel oud met hartklachten?"
je snapt dat ik dit NUUUUU ga googlen hequote:
oeps, zie je post nu pasquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat waren de leuke plaatjes. De rest is naar![]()
Ben nu heel langzaam de miniaturen aan het bekijken als vorm van therapie. Ik moet er toch aan wennen, afgelopen week twee keer in de problemen gekomen op m'n werk door die fobie..
En nu durf ik zo het topic niet meer te openen omdat ik Molo er voor aanzie om te denken "ERMAGERD IK POST EEN GIGANTISCHE SPIN DAT IS VAST HILARISCH" en ik daar dus daadwerkelijk niet tegenkan![]()
Dank je welquote:Op zondag 3 november 2013 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
oeps, zie je post nu pas
Ik wilde na die trailer idd een vette foto posten voor Mss, maar zal het voor jou dan maar niet doen![]()
Bijna wel, maar toen bedacht ik me dat ik niet op een meet was en toen heb ik het maar gelatenquote:
Ermahgerdquote:Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Had ik toch best goed ingeschat![]()
Ik heb een hele stapel miniaturen bekeken net, inclusief van die foto's met een groten spin met 100 miljoen minispinnen... En ik zit niet in een hoekje te wiegen. Ik ben best trots![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Had ik toch best goed ingeschat![]()
Ik heb een hele stapel miniaturen bekeken net, inclusief van die foto's met een groten spin met 100 miljoen minispinnen... En ik zit niet in een hoekje te wiegen. Ik ben best trots![]()
Dieren die wel lief zijnquote:Op zondag 3 november 2013 22:41 schreef Molo het volgende:
Derpjes om het goed te maken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die derp beesten vind ik dan weer engquote:
dat je zo als instant reactie met je hand plet en dan 1 seconde later denkt "EUWWWWW, WHAT DID I DOOOOO?????? "quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
Die spin liep ook echt over tafel hier en ik dacht echt van 'HOE ga ik jou nu doodmaken' want ik had geen doekje oid wat ik snel kon pakken
Zie alle plaatjes hierbovenquote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Mss het volgende:
Die spin liep ook echt over tafel hier en ik dacht echt van 'HOE ga ik jou nu doodmaken' want ik had geen doekje oid wat ik snel kon pakken
ze krijgt toch in december een nieuw huisquote:
ja snap ik, maar kijk dan alsnog, dan valt het in real life weer meequote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee omdat ik dat beest voelde kriebelen
molo dit is ook wel een goed gifje voor jouw UIquote:
subtiel doch voldoende insinuerendquote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
molo dit is ook wel een goed gifje voor jouw UI
[ afbeelding ]
ik heb 'm opgeslagen, ga later wel keertje kijken hoe ik dat tot UI kan omvormenquote:Op zondag 3 november 2013 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
plus alvast in thema voor aankomende feestmaand!
quote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
molo dit is ook wel een goed gifje voor jouw UI
[ afbeelding ]
KOPEN DIE IS VETTTquote:Op zondag 3 november 2013 23:27 schreef Sharana_LV het volgende:
kudt ze hebben em weer es en ik wil em
http://www.fashionphile.c(...)y-35-Bag-White-46876
Ja koop nu dan HOERRRR :Vquote:Op zondag 3 november 2013 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het verrotte is dat ie niet zo vaak langs komt omdat LE en k wil hem al paar jaar
JE WILT DEZE AL JAREN, DE 2.55 IS ER OVER EEN TIJDJE OOK NOG WEL ZOMG KOOP NOOUUUUquote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar k wou dus ook gaan sparen voor 2.55
Jup, dat is de Jan Olsthoorn ranch. Die man ( en zijn wife) zijn Americanofielenquote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ken jij dat huis bij HvH/Naaldwijk langs die randweg dat lijkt op een ranch? Ook zo'n bizar huis, die garage staat alleen maar vol met dure auto's
Als hij er in dec nog is dan misschien wel, moet in nov ook al ipad mini en ps4 betalen en wil ook de nieuwe mario kopen, en heb mijn schoenen nog in preorder staan die dus in dec komenquote:Op zondag 3 november 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE WILT DEZE AL JAREN, DE 2.55 IS ER OVER EEN TIJDJE OOK NOG WEL ZOMG KOOP NOOUUUU
quote:Op zondag 3 november 2013 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over paginanummers gesproken.
De digibeet hier is weer eens bezig met z'n muziek-database (soort nagellak spreadsheet maar dan voor muziek).. Kom er net achter dat hij al 275 pagina's lang handmatig paginanummers bovenaan z'n pagina zet
![]()
Toen ik hem zei dat Word dat ook automatisch kon zei hij "oh.. Nou ja heb er nu al zoveel gedaan"
Ik vind het af en toe verbazend dat hij niet na elke regel zoekt naar het hendeltje om "ping" te kunnen doen![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over paginanummers gesproken.
De digibeet hier is weer eens bezig met z'n muziek-database (soort nagellak spreadsheet maar dan voor muziek).. Kom er net achter dat hij al 275 pagina's lang handmatig paginanummers bovenaan z'n pagina zet
![]()
Toen ik hem zei dat Word dat ook automatisch kon zei hij "oh.. Nou ja heb er nu al zoveel gedaan"
Ik vind het af en toe verbazend dat hij niet na elke regel zoekt naar het hendeltje om "ping" te kunnen doen![]()
Hehequote:Op maandag 4 november 2013 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap. Ik heb me schuldig gemaakt aan "stelletjes die gesprekken voeren op fb-wall".![]()
Acrylquote:Op maandag 4 november 2013 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzzz, maak jij die babbiedeken van katoen of van acryl?
Ik was me aan het bedenken dat ik best zulke items kan gaan haken.
Als ik ze zelf dan niet gebruik kan ik ze altijd nog weggeven
*wacht op kleinere Tettenquote:Op maandag 4 november 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
Whoops, ASOS had korting op een leuk jurkje
[ afbeelding ]
Ja, en dan gaan ze dood zeker.quote:Op maandag 4 november 2013 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Acryl
De meningen zijn verdeeld daarover. Zou snel warm worden.
Maargoed daar hoor je sowieso op te letten vind ik. Of ze het niet te warm hebben bedoel ik.
Ja, ik denk ook echt dat veel dingen echt extreem zijn doorgeslagen hoor, rondom baby's en zwangerschap. Alsof die beesten constant maar liggen te sterven omdat hun dekentjes niet van macrobiotisch katoen zijnquote:Op maandag 4 november 2013 10:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo mag fleece ook niet, maar mijn kraam dekte het bedje er wel mee op als 2de deken.
Maar je voelt al snel of de baby te warm is of niet.
Fijn om te horen!quote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze doet het goed. Ze groeit goed en slaapt goed. Verder is ze ee n makkelijke baby
Fijn Bubsquote:Op maandag 4 november 2013 10:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ze doet het goed. Ze groeit goed en slaapt goed. Verder is ze ee n makkelijke baby
Ja en over katoen lopen ze te janken dat t weer te zwaar isquote:Op maandag 4 november 2013 10:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Acryl
De meningen zijn verdeeld daarover. Zou snel warm worden.
Maargoed daar hoor je sowieso op te letten vind ik. Of ze het niet te warm hebben bedoel ik.
Dan stikken ze massaal door de enorme druk op de borstkas?quote:Op maandag 4 november 2013 10:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en over katoen lopen ze te janken dat t weer te zwaar is
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 4 november 2013 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Fijn om te lezen Bubs! Heb je niet nog een Sikjesfotospammetje?
quote:Op maandag 4 november 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan stikken ze massaal door de enorme druk op de borstkas?
quote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
mensen
mensen met baby's
vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |