hoe fix ik datquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, maar voor niks heb je connectie tot de bibliotheek van andere landen met veel meer aanbod. Je hebt dus eigenlijk een enorme DVD-verzameling. En het is vrij goedkoop. Maar met enkel de Nl ben je snel uitgekeken denk ik.
nicequote:
het is inderdaad behoorlijk karig. Zou het leuk vinden als ze wat meer stand-up comedy toevoegen van Nederlandse cabaretiers zoals Youp van 't Hek en Herman Finkers.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:22 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Zijn er ook mensen die de Nederlandse netflix geen toevoeging vinden?
vind persoonlijk het aanbod nogal karig, en zal toch flink wat moeten uitbreiden wil ik er voor gaan betalen als ik eerlijk mag zijn.
ik krijg bij unlocator steeds meer netwerkfouten en slecht beeld (max 1mbit..)quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:31 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Waarom staat unlocator niet in de OP, is hetzelfde als unblock US maar dan gratis?
Welke gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:00 schreef Copycat het volgende:
Waarom moeilijk doen als voor nog geen vier euro per maand de wereld op je scherm verschijnt?
Juist. Ideaal en voor een grijpstuiver.quote:
Werkt hier prima op m'n PS3, zelfs met m'n NL Playstation account.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik krijg bij unlocator steeds meer netwerkfouten en slecht beeld (max 1mbit..)
en net gezien ( voor de 2de keer) beetje slap verhaal maar goedquote:
Nee, wel met Apple tvquote:
Kan jij op de computer dan wel in HD streamen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, wel met Apple tvOp de computer doet hij het perfect
Neequote:Op zaterdag 16 november 2013 21:01 schreef wonton het volgende:
[..]
Kan jij op de computer dan wel in HD streamen?
Ik vind het voornamelijk vervelend dat ik niet meer direct van de lijst dingen aan m'n queue kan toevoegen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Op de Xbox360 is het menu enz veranderd, is niet echt een verbetering.
Ik kan ook niet goed de nieuwe films zien dat is echt klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |