ziet er wel aardig uit maar hoop dat je nu ook zoals op de pc op een categorie kan klikken en je dan 1 hele pagina gevuld krijgt met alleen die categorie waar je sneller een overzicht krijgt ipv 1 balkje per categorie.quote:
Gewoon wachten, volgens mij gaat het in de aankomende twee weken automatisch geupdate worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Ori het volgende:
Hoe moet je de app op PS3 updaten naar die nieuwe versie?
Rechten ligger hier ook moeilijker, FOX, RTL, SBS, HBO, NPO, Film1 en nog wat kanalen bezitten veel rechten van buitenlandse series.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef kawa4 het volgende:
vraagje,
waarom heeft netflix in america een groter aanbod dan hier.
( ok ze zijn eerder begonnen , maar de nieuwe films van netflix usa komen ook niet naar nederland)
je zou zeggen als netflix de rechten koopt van een film dat ze het dan wereld wijd mogen uitzenden / streamen.
of ligt dat anders? ( en hoe zit dat dan?)
Daarbij komt dat het verkrijgen van rechten in Nederland (en Europa als geheel) een veel ingewikkeldere zaak is dan in de VS, omdat je hier met veel meer kleine partijen te maken hebt dan daar (dat dacht ik tenminste)quote:Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef Mike het volgende:
Rechten zitten enorm ingewikkeld in elkaar en het is zeker niet zo dat als je de rechten hebt voor land A je ze ook automatisch hebt voor land B.
RTL gaat hier bv ook een dienst beginnen a la Netflix en het kan best dat die rechten opkopen van films die Netflix ook wel had willen hebben. Netflix moet dus telkens per land de rechten voor alle series en films proberen te verwerven.
Toen ik die docu gezien had (toen hij uitkwam dus) dacht ikquote:Op maandag 11 november 2013 17:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik trouwens de docu Being Elmo aanraden, gisteren gekeken , zo'n ontzettende lieve docu over de poppenspeler van Elmo..
Topnieuws!quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:44 schreef kawa4 het volgende:
Breaking bad nou ook in NL
kan ik me eigen ook weer een paar uurtjes mee vermaken dus![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:44 schreef kawa4 het volgende:
Ja, is een feest... Heb het via een ander kanaal gezien dan Netflix maar zit ook hard op het tweede seizoen te wachten. Orange is the new black pakt me eigenlijk maar moeizaam. Kom er niet lekker doorheenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
House of Cards afgekeken, wát een serie. Kan niet wachten to s02
Top nieuws idd. Kan ik het gaan herkijken. Wel onverwacht, had verwacht dat netflix zou had moeten wachten tot (enkele maanden na) dat BNN klaar zou zijn met uitzenden van het laatste seizoen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:44 schreef kawa4 het volgende:
heb ik nou net andersom,quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:59 schreef jackson het volgende:
Orange is the new black pakt me eigenlijk maar moeizaam. Kom er niet lekker do
Spacey is echt een eindbaas, deze rol past hem ook ontzettend goedquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:33 schreef kawa4 het volgende:
[..]
heb ik nou net andersom,
Orange is the new black, vond ik echt makkelijk wegkijken en ook erg leuk
alleen house of cards, vind ik moeilijker kijken, wel een zeer goede serie hoor.
(met de beste acteur ooit kevin spacey)
Alles cancelen.... En bovenstaande kijken. Deze tip is gratisquote:
Jup, geen idee wat ik er aan kan doen ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hebben jullie ook dat ie soms de bitrate niet wil verhogen? Ik zat arrested development te kijken en normaal gesproken is het beeld na de intro bijna HD (wat Netflix HD noemt) maar laatst was ik halverwege en was het beeld nog steeds ontzettend slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |