Iets met hoeren, moeder, kanker, pest en nog meer kankerquote:
waarom zouden we onze eigen moeder hosselen?quote:Op zondag 3 november 2013 20:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En jullie noemen je hosselaars, man jullie hosselen je eigen moeder nog geen eens.
tr gemachtquote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met hoeren, moeder, kanker, pest en nog meer kanker
Kan ik weinig mee man
Je moeder houd het meest van je maar zelfs zij wil je niet. Oftewel: Jullie zien er echt niet uitquote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom zouden we onze eigen moeder hosselen?
tr gemachtquote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je moeder houd het meest van je maar zelfs zij wil je niet. Oftewel: Jullie zien er echt niet uit
quote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je moeder houd het meest van je maar zelfs zij wil je niet. Oftewel: Jullie zien er echt niet uit
Niet mijn woordenquote:
heyquote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
Ik verveel me. Op m'n werk.
Hoe is het mogelijk.
ok.quote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oja VA verander asjeblieft je haar man zelfs mijn army haar ziet er nog beter uit
Ga eens aan het werk jijquote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
Ik verveel me. Op m'n werk.
Hoe is het mogelijk.
Daar heb ik nou nooit last vanquote:
ik ben breder dan jijquote:Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jaloers man je stelt niks voor ga spieren kweken vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |