Minderquote:
blijf wegquote:
heyquote:
Crackquote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Tjacka het volgende:
waarom posten hier alleen maar kanjer lekkere chicks
Ik heb het recht niet om kieskeurig te zijnquote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
VA houdt dus van elk meisje want bijna elk meisje heeft wel all stars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
welquote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie
Oh dat is balenquote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goed getimed.
Ja, lekker met vriend, hij is alleen net de deur uit.
En jij?
Ik welquote:
Ze smachten allemaal naar een stukje Toto.quote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Hoe zie je eruit dan?quote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie
Oh.quote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MinderMaar dat is onbelangrijk
Ohja, ik had heel even een foto in mijn foboquote:
Haha, jij bent tot nu toe de enige die enthousiast reageerde op mijn pompoenquote:Op zondag 3 november 2013 19:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, lekker! Heb ik ook wel eens last van.
omdat ik dan weer over me heen krijg dat ik te veel zeik en ik ga nu al weer te verquote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh.
Waarom zou dat onbelangrijk zijn?
Ach, woensdag zie ik 'm al weer, dus ik mag eigenlijk niet klagen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh dat is balen![]()
Ja ook een leuk weekend gehad hoor
Ik wil ook pompoen van Essquote:Op zondag 3 november 2013 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, jij bent tot nu toe de enige die enthousiast reageerde op mijn pompoen
Ja nee dat was ik dus :pquote:
gelijk uitgeprintquote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, ik had heel even een foto in mijn fobo
omg zo schattigquote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik welAlleen zijn ze niet zo hoog
Ik heb 1 paar hakken die 9 cm hoog zijn. En mijn voeten zijn maar 21cm lang, dus dat is veel..En daar kan ik nauwelijks op lopen
Dat zijn echte sierschoenen
1x aangehad dat we gingen eten in Scheveningen, dat de weg naar beneden liep op een stuk moest hij me vasthouden![]()
En dat we weer bij de bushalte terug waren kon ik niet meer lopen dus van de bushalte naar huis heeft m'n vriend me gedragen en eenmaal thuis m'n voeten gemasseerd
Omdatquote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Tjacka het volgende:
Alsof je dat niet weet.........quote:
Wat cute!quote:Op zondag 3 november 2013 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik welAlleen zijn ze niet zo hoog
Ik heb 1 paar hakken die 9 cm hoog zijn. En mijn voeten zijn maar 21cm lang, dus dat is veel..En daar kan ik nauwelijks op lopen
Dat zijn echte sierschoenen
1x aangehad dat we gingen eten in Scheveningen, dat de weg naar beneden liep op een stuk moest hij me vasthouden![]()
En dat we weer bij de bushalte terug waren kon ik niet meer lopen dus van de bushalte naar huis heeft m'n vriend me gedragen en eenmaal thuis m'n voeten gemasseerd
Ik nietquote:Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef supersof het volgende:
VA houdt dus van elk meisje want bijna elk meisje heeft wel all stars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |