SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Fazio, shiny stadion en shiny kitquote:Op zondag 3 november 2013 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En, wie heb je in je pakje gekregen?
Nee dat was ik niet.quote:Op zondag 3 november 2013 19:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als jij die mongool was in de amsterdam arena met ibarbo, biabany en nog wat pace negers dan vermoord ik je
Liet hem ragequitteIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Tering is een ernstige bacterie-infectie dat wordt veroorzaakt door mycobacterium tuberculosis. Wil je er niet meer mee spotten?quote:Young bloods everywhere....![]()
Ik verloor net de finale van de movember cup. Stond met 1-0 voor en krijg de 1-1 tegen in de 88ste minuut en in de 90ste minuut de 2-1.quote:Op zondag 3 november 2013 19:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Fazio, shiny stadion en shiny kit
[..]
Nee dat was ik niet.
Feyenoord Rotterdam![]()
/carequote:Op zondag 3 november 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
[..]
Tering is een ernstige bacterie-infectie dat wordt veroorzaakt door mycobacterium tuberculosis. Wil je er niet meer mee spotten?Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zou het geweest kunnen zijn, alleen ik ga nu aan de goldcup finale beginnen. Movember cup had ik al lang en breed binnen.quote:![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
[..]
Tering is een ernstige bacterie-infectie dat wordt veroorzaakt door mycobacterium tuberculosis. Wil je er niet meer mee spotten?Kanker is ook een ernstige ziekte, wil je er niet mee spotten?quote:![]()
belg is een ernstige ziekte. Die mensen hebben er niet voor gekozen. Wil je a.u.b. op je woorden passen. Bij voorbaat dank. BVV (de Belgische Voorvocht Vereniging)quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Die prijs van IF Caulker.Paar keer verkocht voor 175k, gaat nu gewoon voor 120k.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ook na zijn winnende goal van vandaag?quote:Op zondag 3 november 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijs van IF Caulker.Paar keer verkocht voor 175k, gaat nu gewoon voor 120k.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eto'o
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja, juist daardoor. Misschien zijn n00bs bang voor een SIF ofzo. Al zal die dan goud zijn..quote:Op zondag 3 november 2013 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook na zijn winnende goal van vandaag?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je bent al een lauwe dudette.quote:Op zondag 3 november 2013 19:23 schreef pascal08 het volgende:
Nu moet het gefixt zijn, anders word ik lauw.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Komt in Nederland vooral voor bij 'buitenlanders'.quote:Op zondag 3 november 2013 19:13 schreef wonton het volgende:
[..]
Tering is een ernstige bacterie-infectie dat wordt veroorzaakt door mycobacterium tuberculosis. Wil je er niet meer mee spotten?![]()
KoemanImmers en Clasie beste man op het veld
quote:Op zondag 3 november 2013 19:21 schreef Djeetje het volgende:
wow een kopgoalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eto'oAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Jaquote:kom je woensdagavond even langs?
Met Navas jaquote:![]()
Maar hoe Eto'o iedereen daar passeerde met 1 beweging was wel leukIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Standaard sleep joh..ben je nu zo hard aan het cross abusen dat je dit soort goals al mooi vindt?quote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Met Navas ja![]()
Maar hoe Eto'o iedereen daar passeerde met 1 beweging was wel leuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee jij ?quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Standaard sleep joh..ben je nu zo hard aan het cross abusen dat je dit soort goals al mooi vindt?
Laat me gewoon lekker
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gewoon een bootycall?quote:Op zondag 3 november 2013 19:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jakom je woensdagavond even langs?
![]()
Als ik naar de wefut squadbuilder ga (lege squad) en een speler toevoeg dan gaat hij automatisch naar de bank..meer mensen last van?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik de squad builder nou ook gesloopt?quote:Op zondag 3 november 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
Als ik naar de wefut squadbuilder ga (lege squad) en een speler toevoeg dan gaat hij automatisch naar de bank..meer mensen last van?![]()
![]()
IK HEB ER GEEN LAST VAN MAAR IK BEN DAN OOK NIET INGELOGD (HEB GEEN ACCOUNT DIT JAAR)quote:Op zondag 3 november 2013 19:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ik de squad builder nou ook gesloopt?![]()
Bril-fucking-jantquote:Op zondag 3 november 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
belg is een ernstige ziekte. Die mensen hebben er niet voor gekozen. Wil je a.u.b. op je woorden passen. Bij voorbaat dank. BVV (de Belgische Voorvocht Vereniging)![]()
team?quote:Op zondag 3 november 2013 19:45 schreef Toefjes het volgende:
En voor de 3e keer op rij een cup gewonnen12 Beker wedstrijden op rij gewonnen
![]()
quote:![]()
Waarom mag ik geen ' in de url plaatsen?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: