Nee hoor, het hele spel wordt aan hem opgehangen, zijn kaats is van uitzonderlijk niveau en is een plaag voor de centrale verdediging. Giroud wint zowat ieder luchtduel en hij is de reden dat het middenveld voldoende lucht heeft om vrijuit te voetballen.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Maar toch speelt hij soms te slecht en kan hij voetballend niet mee
Je hebt 100% gelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, het hele spel wordt aan hem opgehangen, zijn kaats is van uitzonderlijk niveau en is een plaag voor de centrale verdediging. Giroud wint zowat ieder luchtduel en hij is de reden dat het middenveld voldoende lucht heeft om vrijuit te voetballen.
Het klopt wel dat Giroud niet de volmaakte spits is voor Arsenal, hij is niet verfijnt genoeg, heeft een gebrek aan snelheid en kan niet fatsoenlijk een mannetje passeren.
Het beste is een absolute topper, die zijn compleet, neem Cavani, Benzema, van Persie. Rooney of Suárez, maar zo lang deze niet beschikbaar zijn is Giroud een geweldige keuze.
Het is wel zaak dat je met Giroud altijd met capabele wingers speelt, geen Walcott, maar Gnabry of Chamberlain, wingers die een actie in huis hebben. Giroud kan ze vervolgens binnenprikken.
Het beste van Özil hebben we trouwens nog lang niet gezien, zonder wingers kan hij zijn specialiteit niet gebruiken, al is hij zondermeer één van de belangrijkste op het veld. (Özil is de reden dat de veldbezetting goed blijft zonder wingers, zonder hem geraak je in een trechter.
We hebben daarbij één van bovengenoemde spitsen nodig om Özil optimaal te kunnen laten renderen, een spits die alles begrijpt en over de kunde beschikt om de aanvoer om te zetten in goals.
Ik verwacht eigenlijk niet dat er heel veel geld wordt uitgegeven de winter. Ik las al ergens dat Wenger zei dat het in de winterstop moeilijker is om spelers aan te trekken omdat clubs ze minder snel laten gaan, en aangezien Ozil al heel veel geld heeft gekost weet ik het nog niet zo zeker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:53 schreef SpamNinja het volgende:
Komende 15 dagen 5 wedstrijden! Tot en met 1 januari zelfs 9. Wordt weer een erg druk maandje maar wat is het toch fijn dat de Premier League niet aan winterstop doet![]()
zat 30 nov - Cardiff City (uit)
woe 4 dec - Hull City (thuis)
zon 8 dec - Everton (thuis)
woe 11 dec - Napoli (uit)
zat 14 dec - Man City (uit)
maa 23 dec - Chelsea (thuis)
don 26 dec - West Ham (uit)
zon 29 dec - Newcastle (uit)
woe 1 jan - Cardiff City (thuis)
Grappig genoeg begint en eindigt dit met Cardiff. Maar wat een schema zeg![]()
Roulatie is nu toch wel echt belangrijk, Ozil, Ramsey en met name Giroud trekken het anders echt niet meer. Helaas voor Giroud is er geen andere optie, of we moeten Theo opeens voorin neerzetten en Gnabry op rechts of iets anders experimenteel. Podolski is ook op de weg terug, volgens arsenal.com drie weken, en kan ook voorin misschien, helaas wordt het voor Ox het nieuwe jaar.
We moeten er maar lekker voor gaan zitten het komende maandje en in januari wat versterking binnen halen. Mochten we na 1 januari nog steeds bovenaan staan dan wordt dit toch misschien wel echt ons jaartje![]()
Haha nee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wisten jullie dat Arsenal is opgericht in de jaren 00 van de vorige eeuw door een stelletje flikkers?
Ze voegden de woorden 'Arse en Anal' samen.
Jongetje, ik lig in een deuk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Wisten jullie dat Arsenal is opgericht in de jaren 00 van de vorige eeuw door een stelletje flikkers?
Lewandowski zou echt een geweldige aankoop zijn. Maar goed de kans dat hij komt zal wel niet zo groot zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef SpamNinja het volgende:
Nee ik verwacht ook niet dat er veel geld wordt uitgegeven, ik bedoel ik heb net een week pas m'n open mond weer dicht na die 50 miljoen van Özil. Maar Wenger moet toch ook beseffen dat je het niet een heel seizoen lang volhoudt met Giroud. We hadden bijna Ba gehuurd in de zomer en ik denk dat we dat soort type moeten aantrekken. Niet duur/op loonbasis met de nodige ervaring die het niet erg vindt om op de bank te zitten. Een soort Bendtner die wél kan voetballen dus.
Lolquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Cardiff lijkt me moeilijker dan Hull woensdag, dan zal onder andere Ozil wel rust krijgen en Walcott in de basis beginnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:34 schreef SpamNinja het volgende:
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud.
Subs: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Rosicky, Flamini, Walcott, Gnabry.
En ik maar denken dat we juist deze wedstrijd konden rouleren gezien dat drukke schemaNouja goed, dit moet toch zeker wel genoeg zijn voor 3 punten! Verwacht een redelijk eenvoudige 1-3
wissels laten veel te lang op zich wachtenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:33 schreef Rosario het volgende:
Magere voorsprong van 1-0 met nog een kwartier te spelen..
Ha, komt-ie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:34 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
wissels laten veel te lang op zich wachten
Hopelijk iets meer controle met Flamini, want het is echt een zooitje op het middenveld. Van beide kanten trouwens. Maar ik zie zomaar een goal voor Cardiff vallen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:36 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Terecht, Cazorla speelde matig.
Jammer dat Walcott niet of pas heel laat invalt. Arsenal speelt een slechte 2e helft ja, maar goed als er vandaag gewonnen wordt maakt dat niet heel veel uit. 3 punten zijn vandaag belangrijker dan mooi spel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:39 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hopelijk iets meer controle met Flamini, want het is echt een zooitje op het middenveld. Van beide kanten trouwens. Maar ik zie zomaar een goal voor Cardiff vallen.
Absoluut, maar Cardiff scoort echt bijzonder veel late treffers dus die punten zijn nog lang niet zeker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:40 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Jammer dat Walcott niet of pas heel laat invalt. Arsenal speelt een slechte 2e helft ja, maar goed als er vandaag gewonnen wordt maakt dat niet heel veel uit. 3 punten zijn vandaag belangrijker dan mooi spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |