quote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Nestalgie het volgende:
Alsof 16jarige niet normaal kunnen denken. Heeft niks met begrip te maken, vind jullie zielig, daar hoef.ik geen bejaarde voor te zijn. Ik zie heus wel hoe het in elkaar steekt.
wie doet er wat behalve sommigen die zichzelf voor lul zetten dan? niemand geeft een neuk, carry on now.quote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Nestalgie het volgende:
Alsof 16jarige niet normaal kunnen denken. Heeft niks met begrip te maken, vind jullie zielig, daar hoef.ik geen bejaarde voor te zijn. Ik zie heus wel hoe het in elkaar steekt.
als er animo voor isquote:Op zondag 3 november 2013 17:35 schreef Nestalgie het volgende:
Mur wou je nog een.keer een.miet in je crieb
Nes, baas.quote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Nestalgie het volgende:
toke it brah. Oneluvquote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef OllieWilliams het volgende:
ff koffietje halen en peukje bietsen buiten en socializen met rokers
peace out niggaz brb
sowiesoquote:Op zondag 3 november 2013 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vodka erbij en krijg het vanzelf wel warm
dat ding in de trein gebruikenquote:
Ik doe niet aan random iedereen bespringenquote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nono, jij zegt: "Condoom"
Maar ze zijn wel handig als je het niet zeker weet.
waarom gaat het hier nog steeds over?quote:Op zondag 3 november 2013 17:41 schreef Nestalgie het volgende:
Jullie weten niks over uns en hij zegt dat hij migraine heeft, gelijk domme opmerkingen als gister teveel gedronkrn heb migraine enz. Constant hem hebben, ik weet dat hij soms vage verhalen.ophangt, maar negeer het dan gewoon, dan stopt het wel.
wat als diegene het zelf niet weetquote:Op zondag 3 november 2013 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe niet aan random iedereen bespringen. Voor ik met iemand heb bed in duik weet ik of hij een SOA heeft of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |