Leuk man, bij mij wel. Ben je nu stoer? Nee je bent anders. Neem jij maar lekker 100 para's en 50 ibu's wedden dat je er iets van voelt? (Of juist niet hihaho)quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Klojo120 het volgende:
Ik vind dat zo dom als mensen zeggen ik sta stijf van de paraceta of de ibu. Doet geen moer met me die shit
bieries of nakkie erbij jwz yoloquote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Klojo120 het volgende:
Ik vind dat zo dom als mensen zeggen ik sta stijf van de paraceta of de ibu. Doet geen moer met me die shit
Dit is wel waar. Met hoofdpijn doe ik die shit gewoon, dan maar pijn. Maar met migraine kruip ik in het donker onder mijn dekens en probeer te slapen totdat het over isquote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je migraine hebt kan je niet eens naar een scherm kijken, stel je even niet zo aan.
Netjes.quote:
Neh, gekloot met glow in the dark condooms.quote:
ligt eraan wie er voor de deur staat hequote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
iscool mangewoon als iemand aan de deur staat zeggen: wegwezen ik ga vanavond met een hete boy van zo'n forum gtaspelen. Werkt sws.
quote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk man, bij mij wel. Ben je nu stoer? Nee je bent anders. Neem jij maar lekker 100 para's en 50 ibu's wedden dat je er iets van voelt? (Of juist niet hihaho)
Oh dit is geen doodsverwensing
quote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk man, bij mij wel. Ben je nu stoer? Nee je bent anders. Neem jij maar lekker 100 para's en 50 ibu's wedden dat je er iets van voelt? (Of juist niet hihaho)
quote:
Etenquote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Laten we het weer over wiet hebben
Hou even je mond, wil je? Ten eerste had ik vroeger zulke dikke migraine dat ik gewoon lag te kotsen van de pijn maar te zwak was om te lopen, en toen wilde ik toch PC'en want ik wilde dingen doen die ik leuk vond ipv focusen op hoe erg de pijn wel niet is.quote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je migraine hebt kan je niet eens naar een scherm kijken, stel je even niet zo aan.
neeman sowieso hun voor laten gaan, ik scheld wel solo mensen uit ingame.quote:Op zondag 3 november 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt eraan wie er voor de deur staat he
Godverdomme krijg herpesquote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat wil ik ook een keer doen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, gekloot met glow in the dark condooms.
Grapje man.quote:
Woaah, die is vetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |