quote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk man, bij mij wel. Ben je nu stoer? Nee je bent anders. Neem jij maar lekker 100 para's en 50 ibu's wedden dat je er iets van voelt? (Of juist niet hihaho)
Oh dit is geen doodsverwensing
quote:
Etenquote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Laten we het weer over wiet hebben
Hou even je mond, wil je? Ten eerste had ik vroeger zulke dikke migraine dat ik gewoon lag te kotsen van de pijn maar te zwak was om te lopen, en toen wilde ik toch PC'en want ik wilde dingen doen die ik leuk vond ipv focusen op hoe erg de pijn wel niet is.quote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je migraine hebt kan je niet eens naar een scherm kijken, stel je even niet zo aan.
neeman sowieso hun voor laten gaan, ik scheld wel solo mensen uit ingame.quote:Op zondag 3 november 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt eraan wie er voor de deur staat he
Godverdomme krijg herpesquote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk man, bij mij wel. Ben je nu stoer? Nee je bent anders. Neem jij maar lekker 100 para's en 50 ibu's wedden dat je er iets van voelt? (Of juist niet hihaho)
Oh dit is geen doodsverwensing
Dat wil ik ook een keer doen.quote:Op zondag 3 november 2013 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neh, gekloot met glow in the dark condooms.
Grapje man.quote:
Woaah, die is vetquote:
Inderdaad mensen die hoofdpijn migraine noemenquote:Op zondag 3 november 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je migraine hebt kan je niet eens naar een scherm kijken, stel je even niet zo aan.
jaaaquote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grapje man.
Condooms.
[..]
Woaah, die is vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |