Laten we het weer over eten hebbenquote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ook maar niemand geeft ook een neuk
quote:Op zondag 3 november 2013 17:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Laten we het weer over eten hebben
quote:
Stel Moira zou zo'n fout maken, no one cares. Zij doet tenminste niet uit de hoogte en alsof ze Einstein herboren is.quote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee ik zei het in het engels. Jij zegt toch ook wel eens shit of fuck of whats wrong of weet ik veel wat. Iedereen mixed NL en ENG, dit is gewoon een voorbeeld van wat ik zei waarover jullie mij op dit moment 'uitlachen'..
Jawel, het is grappig.quote:Op zondag 3 november 2013 17:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ook maar niemand geeft ook een neuk
I dont give a shit. Ik voel me kut door die koppijn en dan straal ik kut uit.quote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg jij omdat jij nu weer de hele tijd centraal staat terwijl er eigenlijk geen reet aan interessante dingen is gebeurd/vermeld dus iedereen vraagt zich een beetje af waarom dit zo lang door moet gaanhence de simpele
's of oké's
Dit is wel waar jaquote:
Heb je altijd hoofdpijn?quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
I dont give a shit. Ik voel me kut door die koppijn en dan straal ik kut uit.
Maar je kiest er toch zelf voor om shit te typen om te posten? Dan kun je dat toch ook gewoon níét doen als je kut uitstraalt?quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
I dont give a shit. Ik voel me kut door die koppijn en dan straal ik kut uit.
Als je migraine hebt kan je niet eens naar een scherm kijken, stel je even niet zo aan.quote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef Unscrewed het volgende:
Jezus die ibuprofen en para's kicken wel goed in zeg, Doei doei migraine, hallo dromenland.
iscool manquote:Op zondag 3 november 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet nog even kijken of ik vanavond kanals ik geen bezoek heb gaan we even heersen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |