Geile chicks vanaf seconde 2 al dus ik kijk!quote:
Jij bent die baasje.quote:Op zondag 3 november 2013 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
Wolla eindelijk leesverslag af, ik ben die baasje.
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
All you can eat in een wokrestaurant is wel baas
zoveep loempiaas en gebakken banaan blijven eten nadat je al zooo vol zitquote:Op zondag 3 november 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
All you can eat in een wokrestaurant is wel baas
wat?quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
Over dat ik een baby ben gesproken, en over de reden dat Vas mensen kleineert; je maakt mensen tot de lengte die jij bent omdat jij bang bent om te verliezen van iemand die groter is dan jij.
Die voorgemaakte dingen zijn wel vies tho, al die verse groenten en vleesch op je bord scheppen en dan afgeven aan de kok is zoveel lekkerderquote:Op zondag 3 november 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoveep loempiaas en gebakken banaan blijven eten nadat je al zooo vol zit![]()
Oké.quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
Over dat ik een baby ben gesproken, en over de reden dat Vas mensen kleineert; je maakt mensen tot de lengte die jij bent omdat jij bang bent om te verliezen van iemand die groter is dan jij.
Zit buiten de vage formulering om en los gezien van Vas maar gewoon algemeen best een kern van waarheid in ergens.quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
honger gekregenquote:Op zondag 3 november 2013 16:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die voorgemaakte dingen zijn wel vies tho, al die verse groenten en vleesch op je bord scheppen en dan afgeven aan de kok is zoveel lekkerder
quote:Op zondag 3 november 2013 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
honger gekregen![]()
Ik weet niet toen ik uitgegeten was nog 1 loempia en banaan, en daarmee door blijven gaan omdat het kanbij de gouden wok waren ze wel goed tasty though
quote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
Wat de neukquote:Op zondag 3 november 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ja.quote:Op zondag 3 november 2013 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
Uns, bedoel je dat kleineren compenseren is?
Ik ben 176 ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |