SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Everton komt er echt niet uit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die trainer speelt laf voetbal.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
immers![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als je hiervoor een penalty geeft dan kan je er iedere wedstrijd 5 geven.quote:Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was wel gewoon een penalty trouwensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef wieisboos het volgende:
https://twitter.com/search?q=immers&src=typd&f=realtime![]()
![]()
Valt mee dat ik geen hartstilstand heb gekregen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Word je als supporter nou niet helemaal gek van zo'n gozer?
nergens kk immers? Vreemd.quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef wieisboos het volgende:
https://twitter.com/search?q=immers&src=typd&f=realtime![]()
quote:twitter:weewim twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:04:12Leks Immers is een anagram van Elk Misser #camfey reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Singh moet wel heel slecht zijn als hij zelfs nu niet bij de selectie zit (en volgens mij in de beker ook niet)![]()
Hij is ook geen voetballer, hij is de kapper van de selectie.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Singh moet wel heel slecht zijn als hij zelfs nu niet bij de selectie zit (en volgens mij in de beker ook niet)![]()
Singh is afgeschreven en moet vertrekken.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Singh moet wel heel slecht zijn als hij zelfs nu niet bij de selectie zit (en volgens mij in de beker ook niet)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Close enoughtwitter:leroyy__ twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:05:22Immers kan echt de tyfus krijg niveau NAC die kerel reageer retweet
![]()
quote:cc immerstwitter:marcjeee twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:07:11Haal die cc Immers dr nou eens uit man reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij was me voorquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]Close enoughtwitter:leroyy__ twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:05:22Immers kan echt de tyfus krijg niveau NAC die kerel reageer retweet
![]()
![]()
Niveau NACquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]Close enoughtwitter:leroyy__ twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:05:22Immers kan echt de tyfus krijg niveau NAC die kerel reageer retweet
Die Bakker bakt er ook niet veel van
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
TR gemaaktquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn stream loopt 2 minuten achter ofzoHoorde FlashScore gejuich al toen Cambuur nog in de aanval was.
![]()
Heer en meester bij Cambuur uit en nu 1-0
oh wacht. Wat een kk wedstrijd. Ga eens werken voor je geld. Dat die 1-0 valt is ook maar weer geluk want cambuur is veel sterker.Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
![]()
Ongelofelijk simpele zieltjes hier op aarde.
dave2018?quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelofelijk simpele zieltjes hier op aarde.![]()
Wie heet er dan ook Davequote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Die C voor die M betekent toch -quote:Hala Madrid !
GAE - Heracles gaat niet door..hebben het een paar keer geprobeerd, maar ze kappen er nu mee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh dat zou wel het een en ander verklaren. Dan is het dus dreetje
quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, gekke Dje. Altijd iedereen voor als het gaat om het dissen van jezelf
Djeetje weet dat hij zich hier populair kan maken door kut-opmerkingen te maken over de zwakste schakel en dat is hij nou eenmaal zelf..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
Djeetje weet dat hij zich hier populair kan maken door kut-opmerkingen te maken over de zwakste schakel en dat is hij nou eenmaal zelf..![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
pace86 natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef n0ir het volgende:
Ik weet niet meer wie dit team postte maar ik heb em gemaakt dus bedankt!
[ afbeelding ]![]()
Tim is de bedenker volgens mijquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]ik postte m vanmiddag
![]()
onee hequote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]Young bloods everywhere....![]()
Ik had het kunnen wetenquote:
chillzahquote:Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tim is de bedenker volgens mijik postte m vanmiddag
potje tegen die koreanen van jou? of zit je voetbal te kijkenquote:![]()
vanavond ik ga zo wegquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
[..]
chillzah
[..]
potje tegen die koreanen van jou? of zit je voetbal te kijkenYoung bloods everywhere....![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cambuuren als er weer wat aan de hand is in Leeuwarden lopen ze te janken!
Op xbox kost hij gewoon 5k?quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Die is flink gestegen sinds ik mijn team heb gemaakt
[ afbeelding ]
laagste bin 16k![]()
![]()
Dat zal wel tijdelijk zijn, goede tijd om hem te verkopenquote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Die is flink gestegen sinds ik mijn team heb gemaakt
[ afbeelding ]
laagste bin 16k![]()
Zekerquote:volgende keer hopelijk in de basis.
Je beste speler missen en toch weekendwinnaar worden. Jullie doen goede zakenquote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zekervolgende keer hopelijk in de basis.
![]()
![]()
Eerste helft was niet om aan te zien. Gelukkig wel een aardige tweedequote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je beste speler missen en toch weekendwinnaar worden. Jullie doen goede zaken
Feyenoord Rotterdam![]()
Op basis van de eerste helft had ik al afscheid genomen van mn geldquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eerste helft was niet om aan te zien. Gelukkig wel een aardige tweede![]()
![]()
Tja, zelfde geldt voor PSV, maar dan moet je wel 3 punten meenemenquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eerste helft was niet om aan te zien. Gelukkig wel een aardige tweede![]()
![]()
Die prijs van IF Parolo (74 CM, Italiaan) is flink gekelderd de afgelopen dagen (68k). Heb een team om hem heen gebouwd eergisteren en gekocht voor 85k. Was toen veruit de goedkoopste op de markt
Feyenoord Rotterdam![]()
Hebben jullie de chemstyles eigenlijk al verkocht? Ik denk dat ik deze week mijn shadows de deur uit doe.Feyenoord Rotterdam![]()
Heb ze net voor het eerst er opgezet (wel 1k boven de prijs)quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben jullie de chemstyles eigenlijk al verkocht? Ik denk dat ik deze week mijn shadows de deur uit doe.
9 min blessa time![]()
![]()
Met Fernando Hierro kan je nu wel een beesten verdediging maken in de liga BBVAIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gisteren weggedaan, kans dat ze volgende week weer zo hoog zijn met if ronaldo/bale en lewa is vrij kleinquote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben jullie de chemstyles eigenlijk al verkocht? Ik denk dat ik deze week mijn shadows de deur uit doe.![]()
Hoe zit het met die Legends? Komen die gewoon op de markt tussen de reguliere spelers?quote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Djeetje het volgende:
Met Fernando Hierro kan je nu wel een beesten verdediging maken in de liga BBVA![]()
Ik ga uit van welquote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe zit het met die Legends? Komen die gewoon op de markt tussen de reguliere spelers?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Single betquote:
open Everton - Tottenham Hotspur (Which team will score the 1st goal?)
No goal
?
5.00
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een dag vandaagEerst Feyenoord winnen en dan even voor 100k gold packs openen en weer geluk hebben
2x een zilveren IF uit een gold pack, El Zhar en Squilacci ofzo. ook nog IF Howard en Kompany![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Single bet
open Everton - Tottenham Hotspur (Which team will score the 1st goal?)
No goal
?
5.00
Started from the bottom now we here.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Started from the bottom now we here.
Lazio 0-2 achter
Hala Madrid !
2e keer al dat ik in de 90e minuut de winnende denk te maken en dat ik nog een goal tegen krijgIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik wist niet eens dat hij een IF had, hoe kan dat nou.quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Maver24 het volgende:
Wat een dag vandaagEerst Feyenoord winnen en dan even voor 100k gold packs openen en weer geluk hebben
2x een zilveren IF uit een gold pack, El Zhar en Squilacci ofzo. ook nog IF Howard en Kompany,,,
![]()
Kun je nu ook al met Ramos en Pepe/Piquequote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Djeetje het volgende:
Met Fernando Hierro kan je nu wel een beesten verdediging maken in de liga BBVA![]()
93 standing tacklequote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij een IF had, hoe kan dat nou.,,,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hilarisch.![]()
Hierro is beterquote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je nu ook al met Ramos en Pepe/PiqueIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik denk 28,5.quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en waarschijnlijk 28 keer zo duur
Vnv nog wat GTA?![]()
Ik had erger verwachtquote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je beste speler missen en toch weekendwinnaar worden. Jullie doen goede zaken
Moet je weer de triangel spelen?quote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee heb een concert vanavond
morgen weer denk ik![]()
Grijs?quote:Op zondag 3 november 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat toverde wel een grijs om mijn mooie koppie ja.![]()
Heb geen rabobank maar wil wel coins verkopen. Kan je wel vertrouwen lijkt me.quote:Op zondag 3 november 2013 17:06 schreef Johnbon het volgende:
Iemand met xbox en rabobank die coins verkoopt?![]()
Twijfelgevalletje maar ik neig toch naar een penal want finnbo had de rebound nog kunnen makenquote:![]()
Ja imo werd er ook gewoon een scoringskans ontnomenquote:Op zondag 3 november 2013 17:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje maar ik neig toch naar een penal want finnbo had de rebound nog kunnen maken![]()
![]()
Hij trekt m gewoon om... Dom ook, want Dijks haalde die bal nooit meer. Engelse commentator is het met mij eensquote:![]()
![]()
Mjah Heerenveen had scherper moeten zijn, dan sta je gewoon 1-3 ofzo tegen zo'n matige counterploeg.![]()
Neejoh dijks laat zich zo vallen, als hij ook gewoon zijn schouder erin had gezet was vd maarel zelfs gevallenquote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij trekt m gewoon om... Dom ook, want Dijks haalde die bal nooit meer. Engelse commentator is het met mij eenshij kan het echt niet aan in het centrum
![]()
hij trekt hem om ? maar goed dat jij niet voetbalt daar is geen plaats voor gtjesquote:Op zondag 3 november 2013 17:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij trekt m gewoon om... Dom ook, want Dijks haalde die bal nooit meer. Engelse commentator is het met mij eens![]()
jij trekt wel meer spelers hequote:Op zondag 3 november 2013 17:18 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hij trekt hem om ? maar goed dat jij niet voetbalt daar is geen plaats voor gtjes![]()
Ik liep net met Balotelli vanaf de aftrap helemaal door zijn verdediging heen om daarna te scoren. 5-0 gewonnen
Feyenoord Rotterdam![]()
Ibra was kut?quote:Op zondag 3 november 2013 17:26 schreef Roypsv het volgende:
Iemand 1 miljoen coins kopen ps3? 100 euro![]()
al gekocht door Juventus volgens mijquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jij hebt hem ook uitgevonden ?quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
godverjezus wat is die Mandzukic goed zeg![]()
Kopt alles raakIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
koppen nog niet eens, maar hij is echt belachelijk sterk, goeie pass en een verwoestend schotquote:Op zondag 3 november 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook uitgevonden ?![]()
Kopt alles raak![]()
Lewa is beterquote:Op zondag 3 november 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij hebt hem ook uitgevonden ?![]()
Kopt alles raakFeyenoord Rotterdam![]()
je hebt een keer een potje gewonnen hoor ik?quote:Op zondag 3 november 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
koppen nog niet eens, maar hij is echt belachelijk sterk, goeie pass en een verwoestend schot
liet je hem invallen bij je bronzes?![]()
komt door zijn aggresion dat hij zo sterk isquote:Op zondag 3 november 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
koppen nog niet eens, maar hij is echt belachelijk sterk, goeie pass en een verwoestend schotIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
twee zelfs. Is mijn fitnessteam en waren single matches, daar ben ik wel goed.quote:Op zondag 3 november 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
je hebt een keer een potje gewonnen hoor ik?
liet je hem invallen bij je bronzes?![]()
5 seconde nadat ik een under 1.5 bet doequote:volgende keer toch maar ff opzetten eerst
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 3 november 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onze clubs gaan volgende week strijden voor de eerste plek
Meh. Ik verwacht een speciale SMOTM kaart voor Te Vrede na volgende week.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Shit Man Of The Match?quote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh. Ik verwacht een speciale SMOTM kaart voor Te Vrede na volgende week.![]()
![]()
Duim zittenquote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
godver dre ik heb ingezet op bilbao omdat jij dat zei. wat nu wat moet ik doen?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Luisteren naar Djeetjequote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
godver dre ik heb ingezet op bilbao omdat jij dat zei. wat nu wat moet ik doen?Djeetje laten denken
Hala Madrid !
2-0 wat nu? je zit mu gewoon valse informaties door te spele he kutjong ik kom je halen in aandijkquote:
vlikker je zo de sloot in met je neus![]()
2-0 Utrecht, 2-0 AtleticoHala Madrid !
Dan ben je zeker wel: Tevrede. hahaha, leuke grapquote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh. Ik verwacht een speciale SMOTM kaart voor Te Vrede na volgende week.![]()
Nee joh, het was 1-1 geworden.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha natuurlijk heb ik niet naar hem geluisterdquote:Op zondag 3 november 2013 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Luisteren naar DjeetjeDjeetje laten denken
Had al naar de odds etc gekeken maar zag er geen interessante bet in.
Zit die kut nou alweer valse informatie te verspreiden? Potverdikkequote:![]()
Andijk*quote:Op zondag 3 november 2013 17:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2-0 wat nu? je zit mu gewoon valse informaties door te spele he kutjong ik kom je halen in aandijk
vlikker je zo de sloot in met je neusIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mongolaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
op EA forum stond clean sheetquote:
Verbeek 3-0 achter thuis
Hala Madrid !
Zit je lekker een herhaling te kijken?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je lekker een herhaling te kijken?In de rust
Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
was 't net aan het kijkenquote:
repostquote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef DutchSL het volgende:
Hattrick Berardikan ik zijn NIF mooi vervangen met zijn IF.
quote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ben je zeker wel: Tevrede. hahaha, leuke grap![]()
Kunnen we geen IF Ruiter lobbyen nou hij een keer een clean sheet heeft?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deden we dat maar toen Van Duinen scoorde..quote:Op zondag 3 november 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Kunnen we geen IF Ruiter lobbyen nou hij een keer een clean sheet heeft?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Proberen kan altijdquote:Op zondag 3 november 2013 18:13 schreef Tim86 het volgende:
Kunnen we geen IF Ruiter lobbyen nou hij een keer een clean sheet heeft?Speelde hij goed?
![]()
Speelde dramatisch maar een paar knappe reddingenquote:Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Proberen kan altijdSpeelde hij goed?
![]()
Bedankt! Gelijk de kussens van mijn schoonouders ondergespoten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maher! Oh wacht..quote:Op zondag 3 november 2013 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind dat er een AZ'er een IF moet krijgen nu AZ op 1 staat
Geen nieuwe uitblinkers?
Heb de pot niet gezien, straks even samenvattingen kijken.![]()
Nu vraag ik me af wat jij met het kussen van je schoonouders doet achter de PC?quote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bedankt! Gelijk de kussens van mijn schoonouders ondergespoten.![]()
Begin je weer?quote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero was nog goed vergeleken met De Jong en Boilesen die inviel.![]()
Blessa jaquote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nwofor kwam er in de 45e minuut in om in de 69e minuut weer gewisseld te wordenWas hij geblesseerd ofzo?
![]()
IF Esteban. Al 3 wedstrijden geen tegengoal.quote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon IF Mulder
clean sheet en ons op de been gehouden in de eerste helft![]()
Ik wist hetquote:Op zondag 3 november 2013 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Serero was nog goed vergeleken met De Jong en Boilesen die inviel.
Lekker veel goals bij MotD vanavond.. tot nu toe welgeteld 0Ik wil mijn favoriete speler wel even verdedigen ja.quote:![]()
Ik vind Aron Johansson een briljante spelerquote:Op zondag 3 november 2013 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maher! Oh wacht..
Geen nieuwe uitblinkers?
Heb de pot niet gezien, straks even samenvattingen kijken.Verder staat er vooral nu een goed collectief. Geen echte uitblinkers. Zelfs Martens blinkt niet uit.
![]()
Kussen hou ik op mijn schoot om mijn constante boner te verbergen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af wat jij met het kussen van je schoonouders doet achter de PC?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF De Sanctis pas 1 tegen goal over het hele seizoenquote:Op zondag 3 november 2013 18:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Esteban. Al 3 wedstrijden geen tegengoal.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Verdedigen. Als je eens die serero bril afzet kun je ook zien dat hij slecht is.quote:Op zondag 3 november 2013 18:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lekker veel goals bij MotD vanavond.. tot nu toe welgeteld 0
[..]
Ik wil mijn favoriete speler wel even verdedigen ja.![]()
Gast, die speelt niet in Nederland.quote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
IF De Sanctis pas 1 tegen goal over het hele seizoen![]()
Lindgren zal wel blij zijn. Caulker gescoord in derby, zal de prijs van zijn IFs wel wat opdrijven.Hij is echt dom hequote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gast, die speelt niet in Nederland.![]()
Epische faalarbitrage vandaag in Utrecht zeg..holy shitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
O sorry wist ik nietquote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gast, die speelt niet in Nederland.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Maar uit welke pr0n komt deze mooie screen?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij begint ook weer met op mij reageren. Ik mag gewoon fan van Serero zijn zoals jij fan bent van andere voetballers.quote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Verdedigen. Als je eens die serero bril afzet kun je ook zien dat hij slecht is.![]()
Ja zeker, maar je moet niet gaan verkondigen dat hij gisteren goed speeldequote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij begint ook weer met op mij reageren. Ik mag gewoon fan van Serero zijn zoals jij fan bent van andere voetballers.![]()
![]()
O, het is nu ineens 1-0 en Caulker heeft ook nog gescoordquote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef ThadCastle het volgende:
Lindgren zal wel blij zijn. Caulker gescoord in derby, zal de prijs van zijn IFs wel wat opdrijven.
[..]
Hij is echt dom he![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat hij goed speelde maar wel vergeleken met een aantal anderen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja zeker, maar je moet niet gaan verkondigen dat hij gisteren goed speelde![]()
Boilesen was inderdaad slecht, maar dat je hem beter vond als de Jongquote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij goed speelde maar wel vergeleken met een aantal anderen.![]()
Na de eerste helft was hij onzichtbaar man.![]()
Rtquote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Epische faalarbitrage vandaag in Utrecht zeg..holy shit![]()
rusianandukrainiangirls.comquote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar uit welke pr0n komt deze mooie screen?![]()
Ja.quote:Hala Madrid !
ja okequote:Op zondag 3 november 2013 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik zeg toch ook dat ik zijn NIF kan vervangen met zijn IF. Dat is geen repost.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
"Vechten is voor zwakken" the djeetjequote:Op zondag 3 november 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet ik jou ook even klapjes geven ?![]()
Ik zou het fijner vinden als je gewoon niet zo debiel deed.quote:Op zondag 3 november 2013 18:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moet ik jou ook even klapjes geven ?![]()
ja klopt toch ook ?quote:Op zondag 3 november 2013 18:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
"Vechten is voor zwakken" the djeetjeIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik heb gehoord dat hij een filmpje gaat maken met dekoalaquote:Op zondag 3 november 2013 18:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Wanneer komter weer een nieuwe the djeetje?![]()
Hoe was barca?quote:Op zondag 3 november 2013 18:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij een filmpje gaat maken met dekoala![]()
Holy fuck... moest net tegen een tegenstander die ze echt direct mogen afschieten. 90 minuten vol met enorme lag. Pace team: eto'o- hernandez, walker, valencia en nog wel wat. Gelukkig met 2-1 gewonnen maar man wat een kut pot.Feyenoord Rotterdam![]()
Dit is privéfootage.quote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maar uit welke pr0n komt deze mooie screen?![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe* ik weet ook niet hoe ik op hij kom![]()
![]()
![]()
![]()
Hij had ook Walcott ipv Valencia kunnen hebben.quote:Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef Fuszy het volgende:
Holy fuck... moest net tegen een tegenstander die ze echt direct mogen afschieten. 90 minuten vol met enorme lag. Pace team: eto'o- hernandez, walker, valencia en nog wel wat. Gelukkig met 2-1 gewonnen maar man wat een kut pot.![]()
Ik dacht even dat ik aan het spacen wasquote:Op zondag 3 november 2013 18:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe* ik weet ook niet hoe ik op hij kom![]()
Eigenlijk nooit meer ingelogdquote:Op zondag 3 november 2013 18:53 schreef pascal08 het volgende:
Iedereen nog steeds ingelogd op WeFUT?Ik heb mn geld afgestaan en daarmee klaar. Maar ik kom er wel dagelijks
![]()
![]()
Die IF Parolo blijft zakken als een baksteen. Iedereen blijft elkaar volgens mij net zolang undercutten totdat ie 10k waard is of zo.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Wel leuke dames gespot op die websites toch?
Je FUT coins neem ik aan, of...?quote:Op zondag 3 november 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit meer ingelogdIk heb mn geld afgestaan en daarmee klaar. Maar ik kom er wel dagelijks
Jep.quote:![]()
Zijn geld aan WeFut maar blijkbaar heeft Reemi het achtergehouden. Mijn 200 euro heb je zeker ook nooit gezien?quote:Op zondag 3 november 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je FUT coins neem ik aan, of...?
[..]
Jep.![]()
Ik deel je mening Toefjes. Ik vind Johansson een klasse spits. PSV kan ook el een goede spits in vorm gebruiken.quote:Op zondag 3 november 2013 18:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Aron Johansson een briljante spelerVerder staat er vooral nu een goed collectief. Geen echte uitblinkers. Zelfs Martens blinkt niet uit.
PSN: DePresident_![]()
Heb een bescheiden donatie gedaan ooit. Het heeft indruk gemaakt zie ik alquote:Op zondag 3 november 2013 19:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je FUT coins neem ik aan, of...?
[..]
Jep.![]()
![]()
En de spelers die AZ verkoopt renderen absoluut niet bij de clubs, waarvoor ze hoger op gaanquote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik deel je mening Toefjes. Ik vind Johansson een klasse spits. PSV kan ook el een goede spits in vorm gebruiken.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 19:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn geld aan WeFut maar blijkbaar heeft Reemi het achtergehouden. Mijn 200 euro heb je zeker ook nooit gezien?¤7,50, alsof het gisteren was. Ik wist niet dat je daarop doelde. Mja, het inloggen werkt voor geen meter zie ik.quote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een bescheiden donatie gedaan ooit. Het heeft indruk gemaakt zie ik al![]()
![]()
Als jij die mongool was in de amsterdam arena met ibarbo, biabany en nog wat pace negers dan vermoord ik jequote:
Feyenoord Rotterdam![]()
dat klinkt als toefjesquote:Op zondag 3 november 2013 19:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als jij die mongool was in de amsterdam arena met ibarbo, biabany en nog wat pace negers dan vermoord ik je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |