SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Everton komt er echt niet uit
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die trainer speelt laf voetbal.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
immers![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als je hiervoor een penalty geeft dan kan je er iedere wedstrijd 5 geven.quote:Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was wel gewoon een penalty trouwensAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef wieisboos het volgende:
https://twitter.com/search?q=immers&src=typd&f=realtime![]()
![]()
Valt mee dat ik geen hartstilstand heb gekregen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Word je als supporter nou niet helemaal gek van zo'n gozer?
nergens kk immers? Vreemd.quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef wieisboos het volgende:
https://twitter.com/search?q=immers&src=typd&f=realtime![]()
quote:twitter:weewim twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:04:12Leks Immers is een anagram van Elk Misser #camfey reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Singh moet wel heel slecht zijn als hij zelfs nu niet bij de selectie zit (en volgens mij in de beker ook niet)![]()
Hij is ook geen voetballer, hij is de kapper van de selectie.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Singh moet wel heel slecht zijn als hij zelfs nu niet bij de selectie zit (en volgens mij in de beker ook niet)![]()
Singh is afgeschreven en moet vertrekken.quote:Op zondag 3 november 2013 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Singh moet wel heel slecht zijn als hij zelfs nu niet bij de selectie zit (en volgens mij in de beker ook niet)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Close enoughtwitter:leroyy__ twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:05:22Immers kan echt de tyfus krijg niveau NAC die kerel reageer retweet
![]()
quote:cc immerstwitter:marcjeee twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:07:11Haal die cc Immers dr nou eens uit man reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij was me voorquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]Close enoughtwitter:leroyy__ twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:05:22Immers kan echt de tyfus krijg niveau NAC die kerel reageer retweet
![]()
![]()
Niveau NACquote:Op zondag 3 november 2013 15:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]Close enoughtwitter:leroyy__ twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:05:22Immers kan echt de tyfus krijg niveau NAC die kerel reageer retweet
Die Bakker bakt er ook niet veel van
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
TR gemaaktquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn stream loopt 2 minuten achter ofzoHoorde FlashScore gejuich al toen Cambuur nog in de aanval was.
![]()
Heer en meester bij Cambuur uit en nu 1-0
oh wacht. Wat een kk wedstrijd. Ga eens werken voor je geld. Dat die 1-0 valt is ook maar weer geluk want cambuur is veel sterker.Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
![]()
Ongelofelijk simpele zieltjes hier op aarde.
dave2018?quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelofelijk simpele zieltjes hier op aarde.![]()
Wie heet er dan ook Davequote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 15:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Die C voor die M betekent toch -quote:Hala Madrid !
GAE - Heracles gaat niet door..hebben het een paar keer geprobeerd, maar ze kappen er nu mee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh dat zou wel het een en ander verklaren. Dan is het dus dreetje
quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, gekke Dje. Altijd iedereen voor als het gaat om het dissen van jezelf
Djeetje weet dat hij zich hier populair kan maken door kut-opmerkingen te maken over de zwakste schakel en dat is hij nou eenmaal zelf..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
Djeetje weet dat hij zich hier populair kan maken door kut-opmerkingen te maken over de zwakste schakel en dat is hij nou eenmaal zelf..![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
pace86 natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef n0ir het volgende:
Ik weet niet meer wie dit team postte maar ik heb em gemaakt dus bedankt!
[ afbeelding ]![]()
Tim is de bedenker volgens mijquote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]ik postte m vanmiddag
![]()
onee hequote:Op zondag 3 november 2013 15:40 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]Young bloods everywhere....![]()
Ik had het kunnen wetenquote:
chillzahquote:Op zondag 3 november 2013 15:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Tim is de bedenker volgens mijik postte m vanmiddag
potje tegen die koreanen van jou? of zit je voetbal te kijkenquote:![]()
vanavond ik ga zo wegquote:Op zondag 3 november 2013 15:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
[..]
chillzah
[..]
potje tegen die koreanen van jou? of zit je voetbal te kijkenYoung bloods everywhere....![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cambuuren als er weer wat aan de hand is in Leeuwarden lopen ze te janken!
Op xbox kost hij gewoon 5k?quote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Die is flink gestegen sinds ik mijn team heb gemaakt
[ afbeelding ]
laagste bin 16k![]()
![]()
Dat zal wel tijdelijk zijn, goede tijd om hem te verkopenquote:Op zondag 3 november 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Die is flink gestegen sinds ik mijn team heb gemaakt
[ afbeelding ]
laagste bin 16k![]()
Zekerquote:volgende keer hopelijk in de basis.
Je beste speler missen en toch weekendwinnaar worden. Jullie doen goede zakenquote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zekervolgende keer hopelijk in de basis.
![]()
![]()
Eerste helft was niet om aan te zien. Gelukkig wel een aardige tweedequote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je beste speler missen en toch weekendwinnaar worden. Jullie doen goede zaken
Feyenoord Rotterdam![]()
Op basis van de eerste helft had ik al afscheid genomen van mn geldquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eerste helft was niet om aan te zien. Gelukkig wel een aardige tweede![]()
![]()
Tja, zelfde geldt voor PSV, maar dan moet je wel 3 punten meenemenquote:Op zondag 3 november 2013 16:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Eerste helft was niet om aan te zien. Gelukkig wel een aardige tweede![]()
![]()
Die prijs van IF Parolo (74 CM, Italiaan) is flink gekelderd de afgelopen dagen (68k). Heb een team om hem heen gebouwd eergisteren en gekocht voor 85k. Was toen veruit de goedkoopste op de markt
Feyenoord Rotterdam![]()
Hebben jullie de chemstyles eigenlijk al verkocht? Ik denk dat ik deze week mijn shadows de deur uit doe.Feyenoord Rotterdam![]()
Heb ze net voor het eerst er opgezet (wel 1k boven de prijs)quote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben jullie de chemstyles eigenlijk al verkocht? Ik denk dat ik deze week mijn shadows de deur uit doe.
9 min blessa time![]()
![]()
Met Fernando Hierro kan je nu wel een beesten verdediging maken in de liga BBVAIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gisteren weggedaan, kans dat ze volgende week weer zo hoog zijn met if ronaldo/bale en lewa is vrij kleinquote:Op zondag 3 november 2013 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben jullie de chemstyles eigenlijk al verkocht? Ik denk dat ik deze week mijn shadows de deur uit doe.![]()
Hoe zit het met die Legends? Komen die gewoon op de markt tussen de reguliere spelers?quote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Djeetje het volgende:
Met Fernando Hierro kan je nu wel een beesten verdediging maken in de liga BBVA![]()
Ik ga uit van welquote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe zit het met die Legends? Komen die gewoon op de markt tussen de reguliere spelers?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Single betquote:
open Everton - Tottenham Hotspur (Which team will score the 1st goal?)
No goal
?
5.00
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat een dag vandaagEerst Feyenoord winnen en dan even voor 100k gold packs openen en weer geluk hebben
2x een zilveren IF uit een gold pack, El Zhar en Squilacci ofzo. ook nog IF Howard en Kompany![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Single bet
open Everton - Tottenham Hotspur (Which team will score the 1st goal?)
No goal
?
5.00
Started from the bottom now we here.![]()
quote:Op zondag 3 november 2013 16:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Started from the bottom now we here.
Lazio 0-2 achter
Hala Madrid !
2e keer al dat ik in de 90e minuut de winnende denk te maken en dat ik nog een goal tegen krijgIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik wist niet eens dat hij een IF had, hoe kan dat nou.quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef Maver24 het volgende:
Wat een dag vandaagEerst Feyenoord winnen en dan even voor 100k gold packs openen en weer geluk hebben
2x een zilveren IF uit een gold pack, El Zhar en Squilacci ofzo. ook nog IF Howard en Kompany,,,
![]()
Kun je nu ook al met Ramos en Pepe/Piquequote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Djeetje het volgende:
Met Fernando Hierro kan je nu wel een beesten verdediging maken in de liga BBVA![]()
93 standing tacklequote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij een IF had, hoe kan dat nou.,,,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hilarisch.![]()
Hierro is beterquote:Op zondag 3 november 2013 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je nu ook al met Ramos en Pepe/PiqueIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik denk 28,5.quote:Op zondag 3 november 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en waarschijnlijk 28 keer zo duur
Vnv nog wat GTA?![]()
Ik had erger verwachtquote:Op zondag 3 november 2013 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je beste speler missen en toch weekendwinnaar worden. Jullie doen goede zaken
Moet je weer de triangel spelen?quote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee heb een concert vanavond
morgen weer denk ik![]()
Grijs?quote:Op zondag 3 november 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat toverde wel een grijs om mijn mooie koppie ja.![]()
Heb geen rabobank maar wil wel coins verkopen. Kan je wel vertrouwen lijkt me.quote:Op zondag 3 november 2013 17:06 schreef Johnbon het volgende:
Iemand met xbox en rabobank die coins verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |