abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6044134
quote:
Zolang er geen sprake is van belangenverstrengeling, vormt het geen probleem lijkt me
Met die constructie van én minister én leider krijg je die vanzelf.
When does the hurting stop ? ...
  maandag 30 september 2002 @ 19:41:18 #27
5097 Mass
Back in town
pi_6045786
Wat ik me afvraag: de LPF heeft de hele tijd geroepen dat ze de partij van het volk waren en dat alles anders moest en dat er meer openheid en democratie moest komen en minder achterkamertjespolitiek...

Daar hoort dan toch ook een door de leden gekozen partijleider bij, en niet een door de fractievoorzitter aangewezen/gevraagd leider?

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
  maandag 30 september 2002 @ 20:16:32 #28
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_6046318
quote:
Op maandag 30 september 2002 17:31 schreef Kozzmic het volgende:
Opmerkelijk is wel dat Heinsbroek niet eens de "hoogste" minister is van de LPF, dat is Bomhoff, de vice-premier.
Nóg opmerkelijker is dat Heinsbroek al te kennen heeft gegeven dat hij vindt dat hij dan ook vice-premier moet zijn ipv Bomhoff. Daar schijnt Bomhoff (terecht) enigszins geïrriteerd over te zijn.

Om nog maar niet te spreken van de LPF'ers die vinden dat Wijnschenk zijn boekje te buiten is gegaan door zonder overleg het voorstel Heinsbroek via de pers naar buiten te gooien. En dat voor iemand die het gedonder in zijn fractie zat is...

Los zand, dus, en cowboy Heinsbroek kan dat ook niet bij elkaar krijgen, laat staan houden.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_6047231
quote:
Op maandag 30 september 2002 20:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nóg opmerkelijker is dat Heinsbroek al te kennen heeft gegeven dat hij vindt dat hij dan ook vice-premier moet zijn ipv Bomhoff. Daar schijnt Bomhoff (terecht) enigszins geïrriteerd over te zijn.

Ik lees het zojuist op Teletekst. Zeer opmerkelijk. Ik neem aan dat de LPF dat niet zomaar even op eigen houtje kan beslissen, daar zal toch overleg met en goedkeuring van de beide andere regeringspartijen voor nodig zijn. En Bomhoff uiteraard, die zal zich toch niet zonder slag of stoot het vice-premierschap laten afpakken.
pi_6047292
Vraag: en kijk jij nog soaps tegenwoordig...?
Antwoord: ja, ik kijk naar LPF...
I´m back.
pi_6047435
quote:
Op maandag 30 september 2002 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag: en kijk jij nog soaps tegenwoordig...?
Antwoord: ja, ik kijk naar LPF...
John de Mol had het zo gewild...
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
  maandag 30 september 2002 @ 22:07:53 #32
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6048435
op deze manier valt lpf wel in 3 maanden uit elkaar
dit is echt de lijst permanente frictie
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_6049618
quote:
Op maandag 30 september 2002 22:07 schreef G1Ace het volgende:
op deze manier valt lpf wel in 3 maanden uit elkaar
dit is echt de lijst permanente frictie
You said it.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_6052643
Heinsbroek is goed !

Hij heeft iig de uitstraling en hij zegt wat hij denkt, net als Pim dat deed.

pi_6053318
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 08:37 schreef dennisdotcom het volgende:
Heinsbroek is goed !

Hij heeft iig de uitstraling en hij zegt wat hij denkt, net als Pim dat deed.

Partijleider is GEEN politieke funktie, met die pet op kan hij zelfs zijn eigen beleid afschieten
geheel in de geest van John de Mol
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 11:04:34 #36
136 V.
pi_6053812
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:17 schreef jkannemanxx het volgende:

geheel in de geest van John de Mol

Ik heb John de Mol nog nooit zijn eigen beleid zien of horen afschieten...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_6053879
Moet ie eerst wel gekozen worden als partijleider, hij kan niet zomaar benoemd worden.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 11:24:03 #38
9756 Dentist
Toept over...
pi_6054076
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:09 schreef DrMarten het volgende:
Moet ie eerst wel gekozen worden als partijleider, hij kan niet zomaar benoemd worden.
Bij de LPF wel.
pi_6054440
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:24 schreef Dentist het volgende:

[..]

Bij de LPF wel.

Met een beetje geluk is er na vandaag geem LPF meer.
A mind with a heart of it's own
pi_6056881
quote:
Op maandag 30 september 2002 17:08 schreef kikkerlikker het volgende:

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 15:51:53 #41
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_6057667
het spijt me echt na al deze perikelen dat ik eens overwogen had om op de LPF te stemmen
Want de LPF was zelfs die moeite niet waard, als je naar al deze perikelen kijkt
Ze zitten nauwelijks in de regering, of ze hebben al frictie met de partijleider (herben) en weer de partijleider (hoogendijk)
inmiddels zitten we in maand 5 sinds Pim het leven had gelaten, en ondertussen zijn we (zoals het nu naar uitziet) 3 partijleiders verder (fortuyn ingerekent)
Dat is echt bijzonder onstabiel
Misschien dat Heinsbroek die stabiliserende factoor wordt, maar de enige die echt voor dat rol was geschreven, zit ergens in italie onder de grond
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 15:58:00 #42
572 Sniper
Gull Catcher
pi_6057774
Even een somewhat OT observatie (die ik eigenlijk in een ander topique wilde maken maar die was reeds door Kozzmic onthoofd. Terecht trouwens).

Sommige mensen lijken van mening dat de hemel op aarde binnen handbereik ligt, alleen die LPF he??!! Sommige mensen lijken zelfs hun persoonlijk geluk afhankelijk te maken van het door hen zeer gewenste overlijden van de LPF. Op zich wel vermakelijk, maar ook een beetje treurig.

Wat denk je dat er qua beleid nou verandert? Het kabinetsbeleid is 50%VVD en 50% CDA. Na verkiezingen waar door de media wel erg hard naar toegewerkt wordt is de kans op voortzetting van hetzelfde beleid (middels CDA en VVD) bijna 100%.

pi_6057805
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:58 schreef Sniper het volgende:
Wat denk je dat er qua beleid nou verandert? Het kabinetsbeleid is 50%VVD en 50% CDA. Na verkiezingen waar door de media wel erg hard naar toegewerkt wordt is de kans op voortzetting van hetzelfde beleid (middels CDA en VVD) bijna 100%.
Maar dan wel zonder "proefballonnetjes" en met ministers die bereid zijn zich aan het regeerakkoord te houden. Een grote mensen kabinet dus.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:05:45 #44
572 Sniper
Gull Catcher
pi_6057915
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar dan wel zonder "proefballonnetjes" en met ministers die bereid zijn zich aan het regeerakkoord te houden. Een grote mensen kabinet dus.

De ministers van LPF doen het anders prima vind ik. Nawijn kan zo voor het CDA verder in Balkenende 2, Bomhoff en Heinsbroek zijn ook goed bezig.

En HET BELEID -daar gaat het toch om blijft gelijk. Of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt? Voor de mensen die ik benoemde maakt dat blijkbaar veel uit.

pi_6057983
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:58 schreef Sniper het volgende:
Sommige mensen lijken van mening dat de hemel op aarde binnen handbereik ligt, alleen die LPF he??!! Sommige mensen lijken zelfs hun persoonlijk geluk afhankelijk te maken van het door hen zeer gewenste overlijden van de LPF. Op zich wel vermakelijk, maar ook een beetje treurig.
Vervang 'LPF' door 'PvdA' en je beschrijft de stemming bij sommigen tijdens de nadagen van Paars 2.
It is much easier to be critical than to be correct.
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 16:55:00 #46
136 V.
pi_6058557
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:10 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Vervang 'LPF' door 'PvdA' en je beschrijft de stemming bij sommigen tijdens de nadagen van Paars 2.

Hee verrek, nu je het zegt...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')