nee ik luister 1dquote:
Ik ben niet ongesteld!quote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Terwijl je ongesteld bent nog wel, het is wat.
Groningenquote:
dolfijn?quote:
Een Fries?quote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
Wtfvorig jaar deze dag leerde ik m'n ex kennen (een fucking Fries) en raad wat ik nu weer leer kennen vandaag
2 jaar geleden had ik uberhaupt een vriendinquote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef Toto69 het volgende:
Wtfvorig jaar deze dag leerde ik m'n ex kennen (een fucking Fries) en raad wat ik nu weer leer kennen vandaag
Haha nee met gay dolphin krijg je allemaal andere plaatjes, en zelfs een plaatje met gay seal erbijquote:
Jij wint een pijpbeurt van dearest!quote:
Joh, van mij is toch ook al 8 maanden geleden?quote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 jaar geleden had ik uberhaupt een vriendin
I winquote:
Het is een gevecht tussen shit er uit willen gooien en weten dat ik me in moet houdenquote:Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig was het hier droog toen ik weer naar huis fietste.
[..]
Oh, naja je moet het ook zelf weten
is een zeehond manquote:
Dat van mij 1 jaar en 8 maandenquote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij wint een pijpbeurt van dearest!
[..]
Joh, van mij is toch ook al 8 maanden geleden?
Dat ik niet weet wat je met jouw post wil zeggenquote:
het lijkt niet eens op een dolfijnquote:
nietquote:
whyquote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en nu houd ik echt mijn bek gvd
quote:
Joh alsof ik zo'n succesvol persoon benquote:Op zondag 3 november 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat van mij 1 jaar en 8 maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |