Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi ik ben 18 en vind je echt heel leuk wil je seks?
Nou het begon met die app, dat je mensen kon hotten or notten en dat vond ik wel leuk.quote:Op zondag 3 november 2013 12:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom zit je er dan eigenlijk op?
ik hoop dat je kk krijgt door heel je lichaam!! ga bidden dat je vroeg dood gaatquote:
I know, je hebt het gepostquote:Op zondag 3 november 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoop dat je kk krijgt door heel je lichaam!! ga bidden dat je vroeg dood gaat
-is serieus tegen me gezegd-
ohja lolquote:Op zondag 3 november 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know, je hebt het gepost
Hoe je een gesprek doodmaaktquote:Op zondag 3 november 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''hey''
-''hee''
''alles goed?''
-''Jaa!''
Misschien wil ze geen gesprek.quote:Op zondag 3 november 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik begin tenminste een gesprek
Klinkt eigenlijk behoorlijk aannemelijkquote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien wil ze geen gesprek.
want met hem word je natuurlijk zeker weten gelukkigquote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
waf ik zeg gewoon eerlijk tegen een jongen op fb chat dat ik hem verwijderd heb van fb. zegt ie:
Wow jij bent raar heyzeg maar niks meer, jij bent gewoon bang om gelukkig te worden....
quote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk behoorlijk aannemelijk
Maar die meisjes willen me ook niet echtquote:
Wanhopig broquote:Op zondag 3 november 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die meisjes willen me ook niet echt
Behalve die ene die zei dat ze me wel leuk vond. Maarja, ze vond iemand anders leuker, dus
waf?quote:Op zondag 3 november 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
waf ik zeg gewoon eerlijk tegen een jongen op fb chat dat ik hem verwijderd heb van fb. zegt ie:
Wow jij bent raar heyzeg maar niks meer, jij bent gewoon bang om gelukkig te worden....
Toto schuift alleen snolletjes doorquote:Op zondag 3 november 2013 13:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vinden ze het ook niet apart dat je nummers doorschuift Toto?
Ze krijgen juist mijn nummer man.quote:Op zondag 3 november 2013 13:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Vinden ze het ook niet apart dat je nummers doorschuift Toto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |