het is normaal niet m'n hobby, maar misschien wel een leukequote:Op zondag 3 november 2013 01:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pest je graag verlegen meisjes midden in de nacht?
Ja, ik kan alleen het bovenste/voorste gedeelte niet bewegen, de vingertop zeg maar.quote:
Maak je een uitzondering voor mij?quote:Op zondag 3 november 2013 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is normaal niet m'n hobby, maar misschien wel een leuke
Hmm, misschien gekneusd ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen het bovenste/voorste gedeelte niet bewegen, de vingertop zeg maar.
Misschien even een dokter bezoeken als het morgen nog zeer doet?quote:Op zondag 3 november 2013 01:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen het bovenste/voorste gedeelte niet bewegen, de vingertop zeg maar.
jaquote:Op zondag 3 november 2013 01:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak je een uitzondering voor mij?
Denk dat het inderdaad gekneusd is hoewel de hele vinger een beetje raar naar rechts toe staat als ik mijn openquote:Op zondag 3 november 2013 01:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, misschien gekneusd ofzo?
Naja je moet morgen maar even kijken hoe het is
Hmm, naja ik kan het ook niet beoordelen vanaf hier natuurlijk en ik ben geen dokterquote:Op zondag 3 november 2013 01:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Denk dat het inderdaad gekneusd is hoewel de hele vinger een beetje raar naar rechts toe staat als ik mijn open
sowieso al goed onder de koude kraan gehouden tegen een zwelling ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
Oh well, fuck it. Ik hou het erop dat het gekneusd is. Heb aan mijn linkerhand wel eens een vinger gebroken en dat ziet er nog vreemder uit
Neequote:Op zondag 3 november 2013 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso al goed onder de koude kraan gehouden tegen een zwelling ofzo?
Ik breek nooit wat. Ik heb wel eens m'n duim zeer zwaar gekneusd, net niet gebroken.quote:Op zondag 3 november 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
Oh well, fuck it. Ik hou het erop dat het gekneusd is. Heb aan mijn linkerhand wel eens een vinger gebroken en dat ziet er nog vreemder uit
Ditquote:
Dat klinkt wel heel vervelend zegquote:Op zondag 3 november 2013 01:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik breek nooit wat. Ik heb wel eens m'n duim zeer zwaar gekneusd, net niet gebroken.
Had ik niet eens zo;n last van, maarja, toch maar even naar de dokter.
En die tapete toen mijn hele hand in zonder verband eronder en ik ben allergisch voor de lijmstoffen in pleisters enzo.
Toen zette mijn hele hand enorm op, hij werd gelijk 3x zo dik (wel gelijk een goede ondersteuning voor mijn duim trouwens, kon geen enkele vinger bewegen) en het was 1 grote jeukellende. Zo ernstig dat ik niet naar school kon
Was niet mijn beste ervaring nee.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |