OMG ik heb een OP-plaatjepointerquote:
Ook nogquote:
Je kan nog typen, dus neem aan dat het niet levensbedreigend isquote:Op zondag 3 november 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
Flikker net godverdomme hard van de trap af
Poot opengehaald, arm opengehaald en mijn vinger voelt flink gekneusd
Nou ja, zal mijn straf wel zijn. Auw
wuuuutquote:Op zondag 3 november 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
Vervelendquote:Op zondag 3 november 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
Dat is het ook niet maar mijn vinger doet gruwelijk zeer. Ik word er bijna misselijk vanquote:Op zondag 3 november 2013 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan nog typen, dus neem aan dat het niet levensbedreigend is
quote:Op zondag 3 november 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het ook niet maar mijn vinger doet gruwelijk zeer. Ik word er bijna misselijk van
Have a beerquote:Op zondag 3 november 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het ook niet maar mijn vinger doet gruwelijk zeer. Ik word er bijna misselijk van
Awwquote:Op zondag 3 november 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je pest mequote:
Pest je graag verlegen meisjes midden in de nacht?quote:
Daar heb ik er al 3 van op. Misschien dat het daarom al iets minder gevoelig is. Mijn voet bloed best wel maar doet niet echt zeer. Mijn vinger daarentegen voelt echt pijnlijk aan helaas. Nou ja, hopelijk morgen wat minderquote:
Kan je hem nog wel bewegen enzo?quote:Op zondag 3 november 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 3 van op. Misschien dat het daarom al iets minder gevoelig is. Mijn voet bloed best wel maar doet niet echt zeer. Mijn vinger daarentegen voelt echt pijnlijk aan helaas. Nou ja, hopelijk morgen wat minder
Water, de rest komt laterquote:Op zondag 3 november 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 3 van op. Misschien dat het daarom al iets minder gevoelig is. Mijn voet bloed best wel maar doet niet echt zeer. Mijn vinger daarentegen voelt echt pijnlijk aan helaas. Nou ja, hopelijk morgen wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |