Ik kan het meestal best goed eigenlijkquote:
Hup, nog even een topic erachteraanquote:
Valt best meequote:
Lekker midden in de nacht even snel posten wat normaal op een normale dag gaatquote:
Bijzonder inderdaad wel hoe snel het zo kan gaan 's nachtsquote:Op zondag 3 november 2013 03:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker midden in de nacht even snel posten wat normaal op een normale dag gaat
Ik heb gordijnen en rolgordijnenquote:
Normaal ben ik niet zo aanwezig 's nachts eigenlijk, alleen vannacht had ik even behoefte aan aandachtquote:Op zondag 3 november 2013 03:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad wel hoe snel het zo kan gaan 's nachts
Doen we even tochquote:
Gezellig juist dat je er ook eens 's nachts bentquote:Op zondag 3 november 2013 03:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo aanwezig 's nachts eigenlijk, alleen vannacht had ik even behoefte aan aandacht![]()
Wat ik al zei, ik zit vol verrassingenquote:Op zondag 3 november 2013 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig juist dat je er ook eens 's nachts bent![]()
En, gelukt?quote:Op zondag 3 november 2013 03:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo aanwezig 's nachts eigenlijk, alleen vannacht had ik even behoefte aan aandacht![]()
Dat blijkt maar weerquote:Op zondag 3 november 2013 03:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik zit vol verrassingen
Jaquote:
quote:
Wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 03:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezoquote:
Dat ga ik ook maar eens iets meer doenquote:Op zondag 3 november 2013 03:09 schreef essnhills het volgende:
[..]Net zoals dat ik af en toe wegblijf
quote:Op zondag 3 november 2013 03:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk ben weer wat gekalmeerd enzo
Same!quote:Op zondag 3 november 2013 03:09 schreef essnhills het volgende:
Maar ik kom altijd wel weer terug hoor
Leven enzo jaquote:Op zondag 3 november 2013 03:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar eens iets meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |