??quote:
ik doe een voorzichtige schatting:quote:Op woensdag 6 november 2013 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa Booked For London
Lijkt me heel vet om dit live in maart volgend jaar mee te kunnen maken!
Wat zullen de kosten ongeveer bij elkaar zijn met 1 nachtje hotel...?
mooie tijden dit! main card wordt wel een downloadje denk.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:27 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
.
Main Card: 01.00 uur
Prelims: 22.00 uur
Facebook/Yotube: 21.15 uur
https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
[ afbeelding ]
http://www.ufc.com/media/prelims
ik weet alleen dat Vaughn lee out is en dat ze een vervanger zoeken.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik word gek!
Nu is Vaughn Lee out vs. Sergio Pettis
Ja, dan mogen ze opschieten met een vervanger.. anders vinden ze niemand meer...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet alleen dat Vaughn lee out is en dat ze een vervanger zoeken.
Gayass foto en dito cardquote:Op woensdag 6 november 2013 14:27 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
.
Main Card: 01.00 uur
Prelims: 23.00 uur
Facebook/Yotube: 21.15 uur
https://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467
[ afbeelding ]
http://www.ufc.com/media/prelims
Erg gaaf. Die gast pikt altijd een hoop uit in gevechten waar ik zelf nooit op zou zijn gekomen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:04 schreef thewallsareshifting het volgende:
Interessante analyse over Lyoto's angles:
http://fightland.vice.com(...)s-with-lyoto-machida
Thanks! Dadelijk maar eens even wat prelims en morgen de rest kijken.quote:
Wanneer gaan die kaarten eigenlijk in de verkoop? Een maand of 2 voor het event?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik doe een voorzichtige schatting:
kaartje 150-250
kamer 100
reis 50
eten en drinken 75
375-475 totaal
3 mndquote:Op woensdag 6 november 2013 20:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wanneer gaan die kaarten eigenlijk in de verkoop? Een maand of 2 voor het event?
Wordt niet makkelijk om iemand te vinden die op short notice tegen een Pettis wil. Hoop voor je dat het nog wat wordt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, dan mogen ze opschieten met een vervanger.. anders vinden ze niemand meer...
Drie losses op rij alweer.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Yves is een jaartje of wat te oud denk ik..
Had 22u in m'n hoofd, zat een beetje Youtube-filmpjes te kijken. Maar we hebben de gifjes nog.quote:
Idd. Het is nog steeds gaaf om naar te kijken, maar hij kan gewoon niet meer meequote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Yves is een jaartje of wat te oud denk ik..
facebook prelims zijn net klaarquote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar zijn we ergens gasten ben net klaar met voetbal kijken
we beginnen met de normale prelims op de gebruikelijke kanalenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar zijn we ergens gasten ben net klaar met voetbal kijken
Haak net inquote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we beginnen met de normale prelims op de gebruikelijke kanalen
103 keer is wel wat weinigquote:Op woensdag 6 november 2013 23:06 schreef Fenomeno het volgende:
Tim Kennedy zal zo ook nog wel 103 keer zeggen dat ie in het leger heeft gezeten
Celtic was pas triest. Maar bout wedstrijd ja.. Ajax wel de terechte winnaar natuurlijk maar was niet veel aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mid jaren 90 was ook wel aardig.
man man man wat was het weer slecht
Denk dat zij mij zou rapen en mijn anal cherry poptquote:Op woensdag 6 november 2013 23:10 schreef Fenomeno het volgende:
Geo zou zijn maagdelijkheid wel aan haar willen verliezen ja
Oh, ze hebben gewonnen? Had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Celtic was pas triest. Maar bout wedstrijd ja.. Ajax wel de terechte winnaar natuurlijk maar was niet veel aan.
Casualquote:Op woensdag 6 november 2013 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, ze hebben gewonnen? Had ik niet verwacht.
Ik had ook een gelijkspel voorspeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Oh, ze hebben gewonnen? Had ik niet verwacht.
bek houwe, met je voetbal, psv hooligan!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had ook een gelijkspel voorspeld.
Wees blijquote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sterker nog, ik kijk het helemaal niet.
30-27quote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef n00cL30n het volgende:
Zal raar lopen als Bermudez dit niet wint...
Jups.quote:
trustequote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... hey mannen, nog veel plezier dit laatste uur.
Ik ga pitten.
ik haat hem en ik ben een goed mensquote:Op donderdag 7 november 2013 00:24 schreef Fenomeno het volgende:
Ik moet elke keer gniffelen als ik Dolloway's hoofd zie, ben ik nu een slecht mens
ik dacht een DQquote:Op donderdag 7 november 2013 00:46 schreef Hooidraad het volgende:
Dat wordt wel overturned naar een no contest denk ik.
oh youquote:Op donderdag 7 november 2013 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ga maar lekker naar Colton Smith kijken. Veel plezier
quote:Op donderdag 7 november 2013 01:27 schreef THEFXR het volgende:
yessss, colton choked out, cut him, dana![]()
kloptquote:Op donderdag 7 november 2013 19:35 schreef thewallsareshifting het volgende:
Die nieuwe ringgirl zat toch ook al bij Strikeforce? Of vergis ik me nu?
Als de UFC ze dan uit gaat poepen ben ik wel voorquote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef THEFXR het volgende:
lekker hoor, dana wat ben je toch een lul, geen highlights meer van de vechters!
http://www.fightersonlyma(...)ing-fan-made-content
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef THEFXR het volgende:
Cain injured out of Werdum bout
and
Anthony pettis injured?
In 720 heb ik hem ook nog niet gevonden, maar de versie van kyr vind ik behoorlijk goed. Sowieso zitten er een hoop oude beelden in de docu die niet in 720 opgenomen zijn. Moet hem trouwens zelf ook nog verder kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
Is de UFC docu al ergens te downloaden of te zien (in 720p) ?
Als het live is zal er vast wel een stream op een van de bekende streamboeren staan. Ik raad je wel aan om gewoon Geo4kant even een DM te sturen hij heeft altijd de beste kwaliteitquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:04 schreef tjoptjop het volgende:
Weet iemand of RTL7 vanavond ook per stream gaat?
Matig gevecht, goed professioneel uitgespeeld van Hari.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:55 schreef n00cL30n het volgende:
Badr is ooit al eens neergegaan tegen Ignashov... Dus begrijp zijn houding wel... Maar Ignashov.... oef.... Wat is er ooit toch met hem gebeurd....
Damn...quote:
Dan maak ik mijn picks vanuit het MGMquote:
Hahaha, die blijf je eeuwig in stand houden hè. Forgive, never forgetquote:
yepquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:24 schreef aadspagaat het volgende:
gaat er nog iemand kijken vanavond? ben eigenlijk alleen benieuwd naar het main event.
Pepey vs. Sicilia, Rony Jason vs. Stephens en Feijão vs. Pokrajac.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:26 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
wat vind jij nog meer partijen om naar uit te kijken op deze kaart?
Ben bang dat Thiago weer flink op z'n bek gaat.quote:
das juist leukquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:41 schreef Hooidraad het volgende:
Ben bang dat Thiago weer flink op z'n bek gaat.
quote:Op zondag 10 november 2013 00:08 schreef _NZT_ het volgende:
Hallo,
Ik wil weer UFC gaan volgen, maar waar kan je dat het beste kijken. Kijken jullie streampjes, pay per view of kijken je naderhand een mp4tje?
Nette kimura switchup naar straight bedoelde ik.quote:
Dat vraag je aan ons? Jij bent de champ.quote:Op zondag 10 november 2013 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
Wat denken jullie over het main event?Wie wint en hoe?
Twijfel.. of (T)KO voor Hendo of een submission voor Belfort. Snelheid van Belfort gaat key zijn maar zijn gastank is altijd twijfelachtig geweest (die van Hendo ook maar toch als je die war tegen Shogun kijkt.. en hij kon Shogun nog knockdowns geven in de latere rondes)..quote:Op zondag 10 november 2013 00:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat vraag je aan ons? Jij bent de champ.
Ik verwacht niet dat Hendo nog veel voor elkaar gaat krijgen in de UFC omdat hij nogal voorspelbaar is geworden. Als Vitor van de buitenkant gaat striken en oppast voor de clinch/takedowns dan moet hij een decision kunnen pakken. Als het naar de derde ronde gaat zal het wel een gasfest worden.
Wat denkt u zelf, o grote TUP-champ?
Altijd dat gehype..quote:Op zondag 10 november 2013 02:05 schreef aadspagaat het volgende:
kenny: "this is the sharpest dan henderson we have ever seen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |