Als dat er staat, dan kun je tegen je baas zeggen dat je op de genoemde tijden thuis zal wachten om opgehaald te worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef Depak het volgende:
In mijn arbeidsovereenkomst staat.
Werknemer word op genoemde tijden thuis opgehaald en teruggebracht.
Inderdaad, maar het lijkt me meer iets dat in zijn re-integratietraject is opgenomen. En dat dit niet wordt nagekomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
Als dat er staat, dan kun je tegen je baas zeggen dat je op de genoemde tijden thuis zal wachten om opgehaald te worden.
Dit contract was opgemaakt toen ik een contract voor onbepaalde tijd kreeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef Depak het volgende:
In mijn arbeidsovereenkomst staat.
Werknemer word op genoemde tijden thuis opgehaald en teruggebracht.
Dat mag hij vinden, maar jullie hebben iets anders afgesproken. Dat is werkgevers probleem en niet t jouwe.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:16 schreef Depak het volgende:
Op dit moment moet ik maar zien hoe ik naar Amsterdam kom en vanuit daar met verschillende collega's naar werkplekken gaan.
Wat bedoel je hiermee ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:56 schreef TheThirdMark het volgende:
zullen via een opengebroken contract geregeld moeten worden.
Dat je feitelijk met de werkgever een nieuw contract afsluit, waarin de zaken anders zijn geregeld dan in het huidige contract.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |