quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:50 schreef HighVolume het volgende:
[..]
probleem opgelost... gewoon geven.
Zo ziet hij juist dat hij van roken dood gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind je dat verstandig?? Zo meteen ziet hij hem als rolmodel en wil hij ook roken?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind je dat verstandig?? Zo meteen ziet hij hem als rolmodel en wil hij ook roken?
Moet ik hem laten opzetten of zijn z'n ingewanden al zo verteerd (quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo ziet hij juist dat hij van roken dood gaat.
Dus geen caviavoer en geen rokend kind. Win-win.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:10 schreef Leandra het volgende:
Oh behalve een klein kind hebben we nu ook een klein zusje....
quote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef Leandra het volgende:
Hij wil een blauwe race-auto zegt hij...
Ik denk dat we dat dan maar gewoon moeten doen.
wat een baas, gewoon eerst mensen bang maken met zo'n gedrocht en uiteindelijk alsnog die raceauto krijgen die anders als te duur aan de kant geschoven was.quote:Op zondag 3 november 2013 23:05 schreef Leandra het volgende:
Hij wil een blauwe race-auto zegt hij...
Ik denk dat we dat dan maar gewoon moeten doen.
Nou voor de kleine danquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:43 schreef Leandra het volgende:
Ja, die van mij wil ook een Saab zonder dak, maar hij kan zoveel willen...
Als hij zou zorgt dat mama een Saab cabrio krijgt mag hij wel meerijden
Doe even een linkje waar die te koop is, want ik zoek er een voor Soneal om mee te spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou voor de kleine dan
[ afbeelding ]
Geen idee Leandra.. Dit is slechts een plaatje.. Als je nu een 3D printer zou hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe even een linkje waar die te koop is, want ik zoek er een voor Soneal om mee te spelen.
OKquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:
Tof
Hoeft geen Saab zonder dak te zijn hoor, iedere Saab is goed
1:43 formaat is volgens mij wel DinkyToys formaat, meestal redelijk stevig ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:12 schreef Leandra het volgende:
Neuh, dat lijkt me niet handig als speelgoed
Dan al helemaal niet geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |