EugeneKrabs?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:41 schreef T-JaY het volgende:
Beste FOK!-kers,
De heer Krabs en ik kwamen tot de ontdekking dat de FOK!-knokploeg nooit een grote doorbraak heeft gehad, wij willen daarom de FOK!-knokploeg representeren.
U moet bekend zijn met dit soort duistere zaakjes.
Übermenschen die van hun zolderkamer durven te komen zijn ook van harte welkom!
Heeft U interesse om bij deze organisatie aan te sluiten?
Meld dan hier!
Repesenteren voor nieuwe leden is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:45 schreef ReplaR het volgende:
De FOK!-knokploeg is zo uiterst goed gelukt dat we ondergronds moesten gaan, gelieve de naam niet meer noemen aub.
Welkom! U bent nu gepromoveerd tot "Übermensch zolderkamerautist Private III" Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:24 schreef destrovel het volgende:
Sorry, ik ben een zolderkamerautist. Kan ik me ook aanmelden voor het FOK!-knokploeg cybercommando?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:26 schreef T-JaY het volgende:
[..]
Welkom! U bent nu gepromoveerd tot "Übermensch zolderkamerautist Private III" Gefeliciteerd
Ja, dat zou het helemaal afmaken. We hebben wel iemand nodig die een beetje overweg kan met Photoshop.quote:Op zondag 3 november 2013 00:29 schreef T-JaY het volgende:
Er moet ook nog een quote van scarface bij, dat maakt het af.
Ik kan een pener in een hand photoshoppenquote:Op zondag 3 november 2013 00:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, dat zou het helemaal afmaken. We hebben wel iemand nodig die een beetje overweg kan met Photoshop.
Ons ontgroeningsritueel is Danny opsporen en hem 2 blauwe ogen beuken.quote:Op zondag 3 november 2013 00:50 schreef Tumadre het volgende:
Ik zou wel mee willen doen. Wie moet ik in elkaar tremmen?
Dat je dit hier kunt vertellen zal wel komen door de geenstijlknokploeg die als ze falen onze naam noemen....quote:Op zondag 3 november 2013 01:01 schreef chibibo het volgende:
Laatst had iemand de FOK!knokploeg op me afgestuurd. Toen kreeg ik twee bleke puistenkoppen aan de deur die zeiden dat ze me gingen doodmaken in Call of Duty 4.
Was je bang?quote:Op zondag 3 november 2013 01:01 schreef chibibo het volgende:
Laatst had iemand de FOK!knokploeg op me afgestuurd. Toen kreeg ik twee bleke puistenkoppen aan de deur die zeiden dat ze me gingen doodmaken in Call of Duty 4.
Tsja, dat is nog geen knokploeg, dan verwacht ik toch wat meer actie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |