SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Torinoquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wie kan in deze competitie nou niet kampioen worden
Thanksquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel even over naar Twente om Davy een uitgebreid verslag te geven.
Ja, voornamelijk dat jij vrij rare dingen zegt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De lat is onze beste speler vanavond.
Dat zegt wel genoeg.
Klinkt als een open deur, ik ga dus voor Cruijff.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
'Als je niet weet te scoren, heb je een probleem. En dat bleek ook nu.'
Wie kan dit gezegd hebben?
A. Een Fokker
B. Frank de Boer
C. Johan Cruijff
D. Gert-Jan Verbeek
E. Steve
Stevequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Een Fokker
B. Frank de Boer
C. Johan Cruijff
D. Gert-Jan Verbeek
E. Steve
quote:
foutquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Klinkt als een open deur, ik ga dus voor Cruijff.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dramatische 2e helft van Twente
Dquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
A. Een Fokker
B. Frank de Boer
C. Johan Cruijff
D. Gert-Jan Verbeek
E. Steve
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk dat jij vrij rare dingen zegt.
Nee, want hij hadden al niet zo goede spelers, dus die matigheid is gebleven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Ajax, PSV, Vitesse, Twente.. doen allemaal hun beste spelers weg.. en dan krijg je dit.
Feyenoord had allang bovenaan moeten staan.. eigenlijk zijn wij de enigen die echt hard falen.
Ah gezellig, is er weer een reden die wedstrijd uit te roepen tot topper en Super Sundayquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Dickie koploper voor een weekje.
De koppositie verdedigen in Rotterdam, wie wil dat nou niet.
Het was geen overtreding. Hij speelde namelijk de bal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef S0nic het volgende:
Ik wil die overtreding van Rekik zien verdomme
Nou ja, Mokotjo is gewoon erg goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef TLC het volgende:
Als spelers van Zwolle en Cambuur bovenaan staan in het Gilette Pro klassement () in de VI is dat toch wel een erg groot teken aan de wand
Super sunday was het sowieso alquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ah gezellig, is er weer een reden die wedstrijd uit te roepen tot topper en Super Sunday
Robben werd ook vaak onderuit getrapt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Oh Davy, met Strootman had je misschien gelijk maar Bakkali gaat de top never nooit halen. Ook quaspeler/talent niet maar die kerel gaat het niet halen, wordt nu al zo vaak onderuit getrapt.
Je bent een aantal jaar te laat. Vormer, Sno.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef TLC het volgende:
Als spelers van Zwolle en Cambuur bovenaan staan in het Gilette Pro klassement () in de VI is dat toch wel een erg groot teken aan de wand
Of het zijn gewoon goede spelersquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef TLC het volgende:
Geen Avondje NAC? Dan geef ik PSV zowaar een kans.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Super sunday was het sowieso al
12:30 pec - twente
14:30 nec - ajax, nac - psv
16:30 feyenoord - az
17:10 man utd - arsenal
20:45 juve - napels
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef starla het volgende:
Vitevski wordt kampioen door wat extra Russisch geld naar de KNVB.
Fey-AZ als topper in de eredivisie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Super sunday was het sowieso al
12:30 pec - twente
14:30 nec - ajax, nac - psv
16:30 feyenoord - az
17:10 man utd - arsenal
20:45 juve - napels
Ik ken serieus die hele vent niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat Erik Meijer kwaliteiten heeft als analist.. vind sowieso dat mensen met een accent geen analist zouden mogen zijn
Zoals Perez?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft eigenlijk bedacht dat Erik Meijer kwaliteiten heeft als analist.. vind sowieso dat mensen met een accent geen analist zouden mogen zijn
En die ex ajacied dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:38 schreef Pleun2011 het volgende:
mad?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die rekik had 3x rood mogen hebben
tyfus boer
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef S0nic het volgende:
Heb je ook die aanslag op Maher wat rood moest zijn?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dapper, tegen je eigen club wedden...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. PEC speelt beter en Rekik of Bruma pakt nog wel rood.
dat hij de bal speelde maakt vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Juist, situatie Rekik doodanalyseren (terwijl hij de bal speelde) en Benson besteden we geen aandacht aan. Ik niet snap.
calimero
preciesquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
Juist, situatie Rekik doodanalyseren (terwijl hij de bal speelde) en Benson besteden we geen aandacht aan. Ik niet snap.
calimero
Aanslag. Hahahaha.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je ook die aanslag op Maher wat rood moest zijn?
Van hetgeen wat zich in jouw hoofd afspeelt zijn geen screenshots te nemen helaas.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou ook een hoop leegte op het screenshot opleveren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van hetgeen wat zich in jouw hoofd afspeelt zijn geen screenshots te nemen helaas.
quote:
Doe ik wel vaker. PSV is vaak nog fijn om tegen te wedden ook want ze zijn voorspelbaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dapper, tegen je eigen club wedden...
Dank uquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, geen overtreding op Maher gezien. Hoezo?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pracht van een tackle.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat hij de bal speelde maakt vrij weinig uit.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van hetgeen wat zich in jouw hoofd afspeelt zijn geen screenshots te nemen helaas.
Ik zal even kijken of ik er een gifje van kan maken, is iets duidelijker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef S0nic het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker. PSV is vaak nog fijn om tegen te wedden ook want ze zijn voorspelbaardan is de pijn iets minder.
Zijn hersenpan in een mooi plaatje.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zou ook een hoop leegte op het screenshot opleveren.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn hersenpan in een mooi plaatje.
[ afbeelding ]
Moet jij niet wat discussies beginnen waar je weer af gaat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zou ook een hoop leegte op het screenshot opleveren.
Vorig jaar 2 grote kratten bier gewonnen omdat ik zei dat PSV geen kampioen ging worden. Helaas gelijk gekregen maarja, is wel makkelijk verdienenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]lol... Na ja, je bent tenminste realistisch over je club. Dat waardeer ik wel
De ironiequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet jij niet wat discussies beginnen waar je weer af gaat?
Haha,quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oei, het is toch wel pijnlijk dat juist jij dit zegt..quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stom.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bakkali een intens treurige speler. De hype is te groot geworden.
Ik zit voor m'n tv.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan jij van achter je TV zien
In het Ajax-topic.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Nu al een pingel en een rode kaart in het nadeel van PSV niet gegeven.
Waar is m'n eierdopje?
Weet je, jij bent de Kapitein onder de PSV'ersquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou nou, mijn opmerking je wel dwars he?
Het zit me eerder dwars dat deze zin voor geen meter klopt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou nou, mijn opmerking je wel dwars he?
Ik heb per ongeluk het woordje ''zit'' weg geëdit, schande. Hoop dat je vannacht nog wel kunt slapen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit me eerder dwars dat deze zin voor geen meter klopt.
Maar als je rood voor PSV trekt had PEC er ook al wel een kunnen hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Nu al een pingel en een rode kaart in het nadeel van PSV niet gegeven.
Waar is m'n eierdopje?
Ik geloof dit niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk het woordje ''zit'' weg geëdit, schande.
Niet gezien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je rood voor PSV trekt had PEC er ook al wel een kunnen hebben
We zien het.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu hij de bal heeft is hij gelukkig weer op wonderbaarlijke wijze genezen.
Daarom eraf.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schwalbes zijn zijn ding, zoals dat bij meer PSV'ers het geval is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom gaat 'ie er af nu ook. Zo hard geschwalbet dat het zeer doet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schwalbes zijn zijn ding, zoals dat bij meer PSV'ers het geval is.
Weer een KNOTSGEKKE SPEELRONDEquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
Nu Jozefzoon erin staat weet ik zeker dat we niet gaan winnen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
Maher is weer onzichtbaar. Het wordt hoog tijd om hem op de nummer 10 neer te zetten.
Oh wacht, daar speelt hij ook.
PSV speelt zonder een nummer tien.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
Maher is weer onzichtbaar. Het wordt hoog tijd om hem op de nummer 10 neer te zetten.
Oh wacht, daar speelt hij ook.
bal is rondquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
PSV ontsnapt.
Tyton hangt de dramaqueen uit.
Je loopt wel de hele tijd te zeiken op Ter Wielen maar hij keept vrijwel foutloos met minstens twee geweldige reddingenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:59 schreef RvLaak het volgende:
Wow... Ter Wielen heeft een bal klemvast... Zou hij ziek zijn?
Vorige week een steekje los gerammeld?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
PSV ontsnapt.
Tyton hangt de dramaqueen uit.
Hij maakte een behoorlijke blunder bij de 1-0.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je loopt wel de hele tijd te zeiken op Ter Wielen maar hij keept vrijwel foutloos met minstens twee geweldige reddingen
Lol.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je loopt wel de hele tijd te zeiken op Ter Wielen maar hij keept vrijwel foutloos met minstens twee geweldige reddingen
Afgezien van de 1-0, hoeveel punten heeft hij PEC vorige wel niet gekost?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smerige tackle zegquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Pascalus het volgende:
Knotsgekke overtreding
[ afbeelding ]
Op de bal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Pascalus het volgende:
Knotsgekke overtreding
[ afbeelding ]
Duidelijk rood.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Pascalus het volgende:
Knotsgekke overtreding
[ afbeelding ]
All ball. Pracht van een tackle.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Pascalus het volgende:
Knotsgekke overtreding
[ afbeelding ]
Ik merk veel frustratie in het ajax kamp.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
All ball. Pracht van een tackle.
Wat een calimero's zijn dat. Beetje sneu.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk veel frustratie in het ajax kamp.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
Het hoeft niet mooi.. Moeten winnen. Vandaag 3 punten pakken is belangrijk. Sowieso komende tijd met al die blessures.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte een behoorlijke blunder bij de 1-0.
Mea culpa, de 1-0 heb ik gemist. Maar daarna is er weinig op aan te merken, toch? En ja, hij heeft niet echt een goede reputatie maar dat boeit niet voor vanavond.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Afgezien van de 1-0, hoeveel punten heeft hij PEC vorige wel niet gekost?
En bij de analisten waarvan er één een PSV-er is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk veel frustratie in het ajax kamp.
Je kunt het ze niet kwalijk nemen. De beste wordt meestal gehaat. Ik had hetzelfde gedaan als Ajax jaar in jaar uit kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan afreageren op PSV, wat jammer.
Als hij zo door gaat, is het ok. Maar dat neemt niet weg dat hij niet een hele goede keeper is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Mea culpa, de 1-0 heb ik gemist. Maar daarna is er weinig op aan te merken, toch? En ja, hij heeft niet echt een goede reputatie maar dat boeit niet voor vanavond.
Benson doet met Immers een meerjarig kampioenschap kansen missen. Gaat redelijk gelijk op tot nu toe.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn er toch veel kutspitsen in de Eredivisie. Benson
Nou, ga je gang dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kunt het ze niet kwalijk nemen. De beste wordt meestal gehaat. Ik had hetzelfde gedaan als Ajax jaar in jaar uit kampioen zou worden.
PEC wordt helemaal niet gehaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kunt het ze niet kwalijk nemen. De beste wordt meestal gehaat. Ik had hetzelfde gedaan als Ajax jaar in jaar uit kampioen zou worden.
truequote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef Zorro het volgende:
Op de een of andere manier keept iedereen tegen PSV boven zijn niveau. Nu Ter Wielen ook alweer
Ja, op die blunder bij de 1-0 na dan, anders stond PSV nu gewoon achter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:04 schreef Zorro het volgende:
Op de een of andere manier keept iedereen tegen PSV boven zijn niveau. Nu Ter Wielen ook alweer
Ontloopt elkaar niet veel nee. Zonde dat Avdic er niet meer is, maar bij AZ op de bank zit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Benson doet met Immers een meerjarig kampioenschap kansen missen. Gaat redelijk gelijk op tot nu toe.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
Oh, het is pas de 64ste minuut.
PSV wint dit nog wel. Zijn in deze fase weer de betere ook.
Zanka erin, wil je nog ergens op terugkomen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
Oh, het is pas de 64ste minuut.
PSV wint dit nog wel. Zijn in deze fase weer de betere ook.
Zelfde verhaal voor Mokhtarquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ontloopt elkaar niet veel nee. Zonde dat Avdic er niet meer is, maar bij AZ op de bank zit.
ik denk dat hij Ajax - Vitesse aan het terugkijken isquote:
Zou raar zijn als hij die uit deed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jans blijft als een baas in zijn pak staan.
campingvriend van Wilfred Genee dus die kan je wel om een boodschap sturenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jans blijft als een baas in zijn pak staan.
Ik moest glimlachen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou raar zijn als hij die uit deed.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jans blijft als een baas in zijn badpak staan.
Jij nog nat geworden in de Arena?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt sneu idd.
Maar ja, het regent ook heel hard!!
Als het zo blijft regenen wordt het echt een badKuipquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
''Geweldige sfeer in het Philips Stadion''
> Kuip
Het is al sPECglad daar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het zo blijft regenen wordt het echt een badKuip
xDquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het zo blijft regenen wordt het echt een badKuip
Ik dacht wel dat Thijs het zou kunnen waardern.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |