quote:Op donderdag 26 december 2013 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik zeg leuke tent bedoel ik ook niet een uit zeildoek gemaakte krampeermartelwerktuig
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nergens.Ik ben dit weekend even thuis en mijn moeder had ze gekocht omdat ze wist dat ik ze zo miste.
Zij had ze bij de AH gekocht, dus bij mij in Amsterdam zullen ze vast en zeker ook wel bij de AH liggen.
Dan was dat geen goede mineola.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv 1 geprobeerd van de Spar. Sappig maar beetje smaakloos.
quote:Op maandag 20 januari 2014 07:07 schreef Mirjam het volgende:
Ik had er gisteren 1 die zo zuur was dat ik de helft heb laten liggen, dat was echt bizar
Haha, keek je zo:quote:Op maandag 20 januari 2014 14:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik hou van zuur fruit, heerlijk, maar ik kon niet eens normaal meer kijken, deze was echt erg
Ongeveerquote:Op maandag 20 januari 2014 14:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, keek je zo:
[ afbeelding ]
?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:18 schreef CherryOnTop het volgende:
Net bij de AH 2 kilo gehaald. Ze zijn heerlijk
Als het goed is zijn het dan ook mandarijnen want ze liggen normaliter gewoon los in een bak en zijn relatief makkelijk te pellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:12 schreef CrashO het volgende:
Ik heb hier ook een netje van de AH liggen maar dat lijken wel mandarijnenecht ontzettend flauw kwa smaak, ook een hel om te pellen
![]()
Staat Mineola op het netje en op een klein stickertje op iedere Mineola zelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het goed is zijn het dan ook mandarijnen want ze liggen normaliter gewoon los in een bak en zijn relatief makkelijk te pellen.
Oh. Ik heb niks gezegd dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Staat Mineola op het netje en op een klein stickertje op iedere Mineola zelfUit Israël
Terwijl manderijnen errug zuur kunnen zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb ze bij de landwinkel hier in de buurt gehaald vorige week. Kende ze nog niet, en als je een mandarijntje verwacht schrik je wel van de zure smaak moet ik zeggen
Klopt! Dan schrik ik ook elke keer weerquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Terwijl manderijnen errug zuur kunnen zijn
Heb nu toevallig 3 zure gekocht blijkbaarquote:Op maandag 3 maart 2014 11:28 schreef sirdanilot het volgende:
Mineola's zijn in mijn ervaring soms echt heel erg zuur (maar net te eten), en meestal gewoon prima, een beetje als een mandarijn/sinaasappel. Verschilt erg per stuk.
Zo zuur mogelijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:28 schreef sirdanilot het volgende:
Mineola's zijn in mijn ervaring soms echt heel erg zuur (maar net te eten), en meestal gewoon prima, een beetje als een mandarijn/sinaasappel. Verschilt erg per stuk.
Hmm, ze zijn gewoon oranje zoals mandarijnen zover ik weet. Groter dan mandarijnen en kleiner dan sinaasappels idd. Vaak hebben ze een soort 'tepel' aan de bovenkant.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:49 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik heb van de week mineola's gekocht bij een Turks winkeltje. Ze waren half oranje en half rood (zoals bloedsinaasappels).Waren dit wel mineola's? Was wel het bordje wat erbij stond en ze waren kleiner dan sinaasappels, maar groter dan mandarijnen.
Wel goddelijk lekker!
Damn, misschien even kijken als ik zin heb. Bij de AH waren ze ook in de aanbieding iig.quote:Op zondag 6 april 2014 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanaf morgen in de aanbieding bij Lidl: 1 kg voor ¤1,79
Hoe zijn die van de LIDL trouwens?quote:Op zondag 6 april 2014 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanaf morgen in de aanbieding bij Lidl: 1 kg voor ¤1,79
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |