Groenteboer? Wekelijkse markt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik mis ze namelijk ontzettend. Mandarijnen of sinasappels komen bij lange na niet in de buurt van de heerlijke smaak van de mineola.
Ooh, ik hoop het. Kan niet wachten. Zo lekker zuur en verfrissend.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef moemoe het volgende:
http://www.vanooijencitru(...)productgroep=Mineola
Nog een maandje wachten zou ik zeggen.
Nog wel bij een Turks zaakje gekeken?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh, ik hoop het. Kan niet wachten. Zo lekker zuur en verfrissend.![]()
Dank je, moemoe.
Nope. Ga ik nog doen wanneer ik kan.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog wel bij een Turks zaakje gekeken?
Zou heel goed kunnen dat ze het daar toch hebben momenteel. Het lijkt vaak wel of ze mineola's in overvloed hebben namelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope. Ga ik nog doen wanneer ik kan.
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat ze het daar toch hebben momenteel. Het lijkt vaak wel of ze mineola's in overvloed hebben namelijk.
(Land van herkomst etc...)
* moemoe geeft Yuri_Boyka twee sinaasappelsquote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben net bij wat Turkse toko's hier in Amsterdam geweest en ze hebben niks. De beste meneer vertelde mij dat je ze op dit moment nergens kan vinden, maar over een paar weken hoogstwaarschijnlijk wel weer.
Nice.
* Yuri_Boyka moemoe liefquote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe geeft Yuri_Boyka twee sinaasappels
Nog even volhouden.
Nog een paar weekjes wachten, alors.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef alors het volgende:
Ik mis ze ook, een maand of twee geleden waren ze nog overal in de aanbieding, uit Israel meende ik.
Ben jij diegene waar ik al weken naar verlang; mooi oranje van buiten en verzuurd van binnen?quote:
Jij bent echt lekker!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef moemoe het volgende:
http://www.vanooijencitru(...)productgroep=Mineola
Nog een maandje wachten zou ik zeggen.
Niet dusquote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben net bij wat Turkse toko's hier in Amsterdam geweest en ze hebben niks. De beste meneer vertelde mij dat je ze op dit moment nergens kan vinden, maar over een paar weken hoogstwaarschijnlijk wel weer.
Nice.
Turkse Indonesische winkels?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice.
quote:
Wat zou er moeten zijn?quote:
quote:
Turkse Indonesische winkelsquote:
het is me wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:19 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Turkse Indonesische winkelsStommerd.
Nou ik heb ze inmiddels al weer 2x gekocht tussendoor. Volgens mij zoek je in de verkeerde winkels.quote:Op dinsdag 24 december 2013 03:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zijn gewoon nog steeds geen mineola's hé. Dit is echt onacceptabel.
EY! Zit me niet zo te plagen ja!quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ik heb ze inmiddels al weer 2x gekocht tussendoor. Volgens mij zoek je in de verkeerde winkels.
Groetjes, Cherry & een sappige Mineola
Bij Jan Linders. Maar als je niet in het zuiden komt/woont is dat wellicht wat ver reizen voor een paar sinaasappels...quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
EY! Zit me niet zo te plagen ja! [ afbeelding ]
Even serieus, waar?! Ik heb niet specifiek gezocht, maar een snelle blik op de fruitafdeling in de supermarkt deed mij niet opwinden.
Ik ga wel weer naar de Turkse winkeltjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Bij Jan Linders. Maar als je niet in het zuiden komt/woont is dat wellicht wat ver reizen voor een paar sinaasappels...
Jij eerst.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het is me wat.
Als je niets te melden hebt blijf dan weg.
Heb wel wat geleerd. Thanks.quote:Op dinsdag 24 december 2013 17:41 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Jij eerst.
Bovendien had ik wel wat te melden
Dat meende ik ook.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Toko is gewoon een woord voor winkel, net als shop dat is
Als ik zeg leuke tent bedoel ik ook niet een uit zeildoek gemaakte krampeermartelwerktuigquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik eet sinds de opening van dit topic mijn eerste mineola. Mijn leven is compleet.
Nergens.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nergens.Ik ben dit weekend even thuis en mijn moeder had ze gekocht omdat ze wist dat ik ze zo miste.
Zij had ze bij de AH gekocht, dus bij mij in Amsterdam zullen ze vast en zeker ook wel bij de AH liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |