Groenteboer? Wekelijkse markt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik mis ze namelijk ontzettend. Mandarijnen of sinasappels komen bij lange na niet in de buurt van de heerlijke smaak van de mineola.
Ooh, ik hoop het. Kan niet wachten. Zo lekker zuur en verfrissend.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef moemoe het volgende:
http://www.vanooijencitru(...)productgroep=Mineola
Nog een maandje wachten zou ik zeggen.
Nog wel bij een Turks zaakje gekeken?quote:Op woensdag 6 november 2013 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh, ik hoop het. Kan niet wachten. Zo lekker zuur en verfrissend.![]()
Dank je, moemoe.
Nope. Ga ik nog doen wanneer ik kan.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nog wel bij een Turks zaakje gekeken?
Zou heel goed kunnen dat ze het daar toch hebben momenteel. Het lijkt vaak wel of ze mineola's in overvloed hebben namelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope. Ga ik nog doen wanneer ik kan.
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen dat ze het daar toch hebben momenteel. Het lijkt vaak wel of ze mineola's in overvloed hebben namelijk.
(Land van herkomst etc...)
* moemoe geeft Yuri_Boyka twee sinaasappelsquote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben net bij wat Turkse toko's hier in Amsterdam geweest en ze hebben niks. De beste meneer vertelde mij dat je ze op dit moment nergens kan vinden, maar over een paar weken hoogstwaarschijnlijk wel weer.
Nice.
* Yuri_Boyka moemoe liefquote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe geeft Yuri_Boyka twee sinaasappels
Nog even volhouden.
Nog een paar weekjes wachten, alors.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:19 schreef alors het volgende:
Ik mis ze ook, een maand of twee geleden waren ze nog overal in de aanbieding, uit Israel meende ik.
Ben jij diegene waar ik al weken naar verlang; mooi oranje van buiten en verzuurd van binnen?quote:
Jij bent echt lekker!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 02:17 schreef moemoe het volgende:
http://www.vanooijencitru(...)productgroep=Mineola
Nog een maandje wachten zou ik zeggen.
Niet dusquote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben net bij wat Turkse toko's hier in Amsterdam geweest en ze hebben niks. De beste meneer vertelde mij dat je ze op dit moment nergens kan vinden, maar over een paar weken hoogstwaarschijnlijk wel weer.
Nice.
Turkse Indonesische winkels?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |