Gepland t/m 2025 zelfs.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:24 schreef Gaoxing het volgende:
Tsss…. langetermijn planning…… zeker een Nederlander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:
Ben hard op lopen aan het trainen op m'n loopband met behulp van fysio's. Buiten is te koud om ver te lopen. 7 mile per dag is het nu op 3mph..quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Winterswijk, the place to be! Maar tegen die tijd kun je natuurlijk niet meer lopen (Oh.. wacht.. hoe is 't eigenlijk met je nu?!), dus dan maakt 't niet uit dat je 't daar in de bejaardensoos viert.
Dat gezegd hebbende: in Winterswijk is vast meer te beleven dan hier bij ons met O&N!
Even aangepast voor je. Ik verzorg de asado in de tuin!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:51 schreef Individual het volgende:
Nou ja, dit jaar weten we dus waar we naar toe gaan voor O&N. De volgende ik hopelijk Paramaribo, 2022 Winterswijk en 2025 Zanzibar en de rest moet nog ingevuld worden. 2018 misschien wel Sydney San Carlos de Bariloche.
Aniversario de boludosquote:Op dinsdag 26 november 2013 02:22 schreef flipsen het volgende:
Hm, heet dat eigenlijk trouwdag? Of huwelijksdag? AniversarioAlweer 4 jaar geleden getrouwd dus... Time flies when you´re having fun
LA, Montevideo, Neiva, Oranjestad, Paramaribo en de Q ws in Mexico, Rio... dan moeten we echt The Americas rust geven en toch eindelijk eens naar Oceanië. Omdat Oz vrienden en dat extra continent in de lijst.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Even aangepast voor je. Ik verzorg de asado in de tuin!
Q=Queenstownquote:Op dinsdag 26 november 2013 17:03 schreef Individual het volgende:
[..]
LA, Montevideo, Neiva, Oranjestad, Paramaribo en de Q ws in Mexico, Rio... dan moeten we echt The Americas rust geven en toch eindelijk eens naar Oceanië. Omdat Oz vrienden en dat extra continent in de lijst.
Hoop dat er schot in zit man!quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:12 schreef Individual het volgende:
[..]
Ben hard op lopen aan het trainen op m'n loopband met behulp van fysio's. Buiten is te koud om ver te lopen. 7 mile per dag is het nu op 3mph..
Winterswijk omdat dat de heimat is en in het lijstje moet. Het zal niet warm zijn. Oranjestad is 30 graden dus dan ben ik wat 'vrijer'.
Inderdaad, loop eens door man!quote:Op woensdag 27 november 2013 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoop dat er schot in zit man!
Wat aardig!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:27 schreef breaky het volgende:
Vandaag voor de eerste keer in mijn leven bij een Amerikaanse friend Thanksgiving vieren.
Op de vraag waar hij en zijn vrouw wonen: Just look for drunken Americans with Turkeys!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |