abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 november 2013 @ 19:13:12 #51
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_132862547
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:10 schreef neontiger het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die mensen echt overspoeld met mailtjes XD
quote:
Your request (#539) has been received and is being reviewed by our support staff.
Valt wel mee aan het volgnummer te zien :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 3 november 2013 @ 19:14:06 #52
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_132862577
Er kunnen iets van 1500 mensen in Paradiso, gedeeld door 2 zou 750 mailtjes moeten zijn
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_132862596
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:14 schreef Juicyhil het volgende:
Er kunnen iets van 1500 mensen in Paradiso, gedeeld door 2 zou 750 mailtjes moeten zijn
Ja, maar er zijn ook nog heel veel mensen die mailtjes naar die Maddie Clark hebben gestuurd met vragen, arme vrouw.
  zondag 3 november 2013 @ 19:16:41 #54
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_132862652
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:14 schreef neontiger het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn ook nog heel veel mensen die mailtjes naar die Maddie Clark hebben gestuurd met vragen, arme vrouw.
Ik heb dan het geluk dat ik snel vanuit m'n werk daar naartoe kan gaan _O_ Ben er dan om een uurtje of half 6. Moet lukken neem ik aan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_132863522
Wij gaan d'r vrijdag ff een dagje van maken. Doen we altijd wel ff met concerten. FF muziek shoppen bij diverse winkels en daarna ff een hapje eten bij Hard Rock Cafe (vlakbij Paradiso).
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 3 november 2013 @ 19:42:55 #56
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_132863648
Ik ga wel zorgen dat ik bijtijds voor Paradiso sta. Ik wil geen achteraf plekje hebben :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 3 november 2013 @ 19:59:55 #57
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_132864366
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:10 schreef neontiger het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die mensen echt overspoeld met mailtjes XD
Het is dan ook echt belachelijk geregeld.. Die mensen denken dat Nederland alleen maar Amsterdam is en omdat Nederland zo klein is en je wel even binnen een kwartier van de ene naar de andere kant bent gereden.
Maargoed... Hoor net dat m'n vriendin ook al deze week vakantie heeft dus als we ze toch op donderdag moeten ophalen blijven we in Amsterdam slapen.

quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga wel zorgen dat ik bijtijds voor Paradiso sta. Ik wil geen achteraf plekje hebben :P
Wij hoeven niet zo in de menigte te staan. Ik vind het normaal wel een specialere beleving maar vriendinlief kan niet zo goed op een kluitje staan. Bij Brandon Flowers in Brussel was ze bijna flauwgevallen. Hoop in ieder geval wel op plekken zonder belemmering van camera's etc.
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:39 schreef CoExist het volgende:
Wij gaan d'r vrijdag ff een dagje van maken. Doen we altijd wel ff met concerten. FF muziek shoppen bij diverse winkels en daarna ff een hapje eten bij Hard Rock Cafe (vlakbij Paradiso).
Die burgers :9~
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  zondag 3 november 2013 @ 20:09:40 #58
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_132864689
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:59 schreef DohanJerksen het volgende:

[..]

Wij hoeven niet zo in de menigte te staan. Ik vind het normaal wel een specialere beleving maar vriendinlief kan niet zo goed op een kluitje staan. Bij Brandon Flowers in Brussel was ze bijna flauwgevallen. Hoop in ieder geval wel op plekken zonder belemmering van camera's etc.
Ik was er in Wembley bij. Om 15 uur zat ik daar voor de deur, had veldplaatsen. Had een topplek. Expres niet zoveel drinken om niet naar de WC te hoeven, want ik had een goede plek. Maar ja, eerst nog twee voorprogramma's. Uiteindelijk kwamen The Killers pas om een uur of half 10 op. Om 10 uur uit het publiek gelopen om toch maar wat te drinken en kon ook niet meer staan. |:( Maja, die paar minuten waren het wel waard.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 3 november 2013 @ 20:52:27 #59
134538 chansadres
Black & White
pi_132866790
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik was er in Wembley bij. Om 15 uur zat ik daar voor de deur, had veldplaatsen. Had een topplek. Expres niet zoveel drinken om niet naar de WC te hoeven, want ik had een goede plek. Maar ja, eerst nog twee voorprogramma's. Uiteindelijk kwamen The Killers pas om een uur of half 10 op. Om 10 uur uit het publiek gelopen om toch maar wat te drinken en kon ook niet meer staan. |:( Maja, die paar minuten waren het wel waard.
Voor mij is het die balans vinden van niet te veel en niet te weinig. Zelf ben ik een meester in ophouden dus dat is geen probleem alleen vrouwlief kan na elk glas weer naar de toilet. Meestal drink ik 1 flesje in de wachtrij en 1 glas als ik binnen ben. En natuurlijk cola voor de suiker en geen bier zodat je niet extra uitdroogt. Behalve als ik voor de sfeer achteraan staan maar dan boeit het me ook niet zo :')
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_132867079
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 20:52 schreef chansadres het volgende:

[..]

Voor mij is het die balans vinden van niet te veel en niet te weinig. Zelf ben ik een meester in ophouden dus dat is geen probleem alleen vrouwlief kan na elk glas weer naar de toilet. Meestal drink ik 1 flesje in de wachtrij en 1 glas als ik binnen ben. En natuurlijk cola voor de suiker en geen bier zodat je niet extra uitdroogt. Behalve als ik voor de sfeer achteraan staan maar dan boeit het me ook niet zo :')
Pakje Dextro Energy heb ik altijd bij me. Ideaal druivensuiker.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_132879176
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 19:42 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga wel zorgen dat ik bijtijds voor Paradiso sta. Ik wil geen achteraf plekje hebben :P
Haha, ik zit er al vroeg. ik ben een idioot hierin, maar goed. :P i'm not going to be all alone..
Trouwens, ik ga ook nu naar de EMA's! bedankt voor jou info en alles, daardoor zijn we dus gegaan en hebben we dus 2 tickets gewonnen! staanplaatsen als het goed is. Dus The Killers 2x week zien deze week. :D
  maandag 4 november 2013 @ 16:35:55 #62
338987 DohanJerksen
Boerenlul uit de Betuwe
pi_132893001
Heeft al iemand iets gehoord over het vrijdag ophalen van de bandjes?
Heb me ingeschreven op het forum maar geen activatie mail gehad dus kan er nog niet op inloggen en niet zien wat de actuele status is van alles... Heb het wel al gerapporteerd.
Dat is toch helemaal niet zo relevant joh
  maandag 4 november 2013 @ 16:57:31 #63
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_132893769
Nieuw liedje: Just Another Girl

http://www.mtv.com/artists/the-killers/#vh1
  maandag 4 november 2013 @ 17:10:04 #64
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_132894087
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:57 schreef remco1993 het volgende:
Nieuw liedje: Just Another Girl

http://www.mtv.com/artists/the-killers/#vh1
Geweldig nummer, bedankt voor het posten _O_

Deze werkt in alle landen: http://thekillersspain.tu(...)rs-just-another-girl
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_132895042
Mooi nummer man. Hoop dat ze 'm vrijdag spelen!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_132895801
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:35 schreef DohanJerksen het volgende:
Heeft al iemand iets gehoord over het vrijdag ophalen van de bandjes?
Heb me ingeschreven op het forum maar geen activatie mail gehad dus kan er nog niet op inloggen en niet zien wat de actuele status is van alles... Heb het wel al gerapporteerd.
Ik ga het zekere voor het onzekere nemen. Treinretourtje voor 2 personen besteld en we gaan de tickets wel donderdag ophalen. Halve dag ingeleverd bij de baas, is hij ook weer blij :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_132903962
"The Killers - Direct Hits Deluxe Edition" is ook gelekt. Lekker knallen met de nieuwe nummers! :)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 4 november 2013 @ 21:42:52 #68
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_132906671
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:53 schreef CoExist het volgende:
"The Killers - Direct Hits Deluxe Edition" is ook gelekt. Lekker knallen met de nieuwe nummers! :)
Ik heb hem gisteren pas besteld (std editie) :D En wacht dit keer eens fijn totdat ik de cd in m'n handen heb. Ik heb zelfs de twee nieuwe nrs nog niet eens gehoord. De rest wel uiteraard :)
pi_132908744
quote:
THE KILLERS - JUST ANOTHER GIRL

Step out into the Indian dust
I can feel the cracks in my spirit
They're starting to bust

Drive by your house, nobody's home
I'm trying to tell myself I'm better off alone

All my friends say I should move on
She's just another girl, don't let her stick it to your heart so hard
And all my friends say it wasn't meant to be
and it's a great big world, she's just another girl

I went to see a fortuneteller, that was a trip
Maybe it's confusion's got me losing my grip
I can't believe you're out there flying with someone else

Now Jason's getting married in the blink of an eye
I got invitation but I didn't reply
Tell your little brother that we put down the gloves
and give him all my love

All my friends say I should move on
She's just another girl, don't let her stick it to your heart so hard
And all my friends say it wasn't meant to be
and it's a great big world, she's just another girl

I could be reeling them in left and right
somethings got a hold on me, tonight
Well maybe all my friends should confront
The fact that I don't want another girl

All my friends say I should move on
All my friends say
All my friends say
All my friends say
She's just another girl

Now why can't I sleep at night
and why don't the moon look right
it sailed of but the TV's on
and it's a great big world

She's just another girl,
don't let her stick it to your heart so hard
She's just another girl
all my friends say she's just another girl
Another girl
Ik herken trouwens iets van Keane - Again And Again in 't nummer.


[ Bericht 6% gewijzigd door CoExist op 05-11-2013 06:05:55 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_132912345
Vandaag alle informatie uitgeprint voor donderdag :D
Ik begin helemaal uit mijn bol te gaan. Dat ik The Killers nog eens mag meemaken in Paradiso. Elke plek die je staat zal je het gevoel hebben dat je Brandon kan aanraken :) Wel benieuwd als Mark erbij zal zijn. In Las Vegas deed hij weer mee maar dat is een thuisconcert voor hem. Daar hebben ze alvast Shot at the Night gespeeld dus ik denk dat we die kunnen verwachten.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoelang ze gaan spelen. Ik geloof dat zo'n registratie op tv een half uurtje lang is. Dan vraag ik me af als ze maar ongeveer 45 minuten gaan spelen of echt 90 minuten.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_132913931
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:44 schreef chansadres het volgende:
Vandaag alle informatie uitgeprint voor donderdag :D
Ik begin helemaal uit mijn bol te gaan. Dat ik The Killers nog eens mag meemaken in Paradiso. Elke plek die je staat zal je het gevoel hebben dat je Brandon kan aanraken :) Wel benieuwd als Mark erbij zal zijn. In Las Vegas deed hij weer mee maar dat is een thuisconcert voor hem. Daar hebben ze alvast Shot at the Night gespeeld dus ik denk dat we die kunnen verwachten.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is hoelang ze gaan spelen. Ik geloof dat zo'n registratie op tv een half uurtje lang is. Dan vraag ik me af als ze maar ongeveer 45 minuten gaan spelen of echt 90 minuten.
The Killers in Paradiso is echt tof. Heb Brandon Flowers daar in 2010 gezien. En het zou inderdaad fijn zijn dat je compleet concert zou zien. Ben ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ik heb Brandon Flowers in maart dit jaar nog een hand gegeven in Ziggodome. :)
Oh en in 2011 nog met zijn solo bandleden gefootballed op straat bij de 013 in Tilburg.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_132914101
Ik was ook bij het Ziggo Come concert en het Paradiso concert van Brandon. Mooie momenten! Ben benieuwd wat MTV heeft geregeld. Soms nachtmerries dat ze na eennhalf uurtje aftaaien
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_132914149
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:50 schreef chansadres het volgende:
Ik was ook bij het Ziggo Come concert en het Paradiso concert van Brandon. Mooie momenten! Ben benieuwd wat MTV heeft geregeld. Soms nachtmerries dat ze na eennhalf uurtje aftaaien
Op Sweet Talk zeggen ze dat het gewoon een volledig concert wordt.
pi_132914171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:53 schreef neontiger het volgende:

[..]

Op Sweet Talk zeggen ze dat het gewoon een volledig concert wordt.
Hoorde van iemand een contract voor 2 uur en 15 minuten, weet niet of het waar is, maar hoop het wel. de MTV World Stage zijn altijd 42-43 minuten, maar kan heel goed dat ze er dingen uit knippen, doen ze zo vaak met zulke dingen.
pi_132914403
Ze zitten op daar op Sweet Talk behoorlijk in de rats met het ophalen van de tickets op vrijdag. Beetje MTV bellen enzo... :D
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')