Geen probleemquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Juud-- het volgende:
Ikke: kindjes drinken vaak heel wisselend, kan allerlei redenen hebben maar rond sprongetjes wordt het drinken vaak wat rommeliger. Plasluiers in de gaten houden en als je het niet vertrouwt even bellen met de HA voor advies. Maar ik zou me op basis hiervan geen zorgen maken
Ook een vraag! E. is 6mnd (en 1 week) en ze krijgt nog Standaard1 omdat we het pak willen leegmaken. Ik denk dat we met 1/1.5 week door het pak heen zijn en ze krijgt bijvoeding in de vorm van groente- en fruithapjes. Wat denken jullie.. alvast overstappen op 2? Eerst 1 opmaken? 1 en 2 alvast mengen?
Kloptquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik neem aan dat het ook geld voor andere merken?
Nope,quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames even een acute vraag. Noor heeft vandaag niet gepoept. Dat is nog nooit voorgekomen. Probleem?
Bij de Friso Hero ook zo. Ik ging er maar vanuit dat het met de samenstelling te maken heeft. En anders proberen ze idd zo te zorgen dat het pak sneller leeg is, aangezien de flessen ook steeds minder worden - ze moeten het toch ergens mee compenserenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:56 schreef GotC het volgende:
Even een random nutteloze vraag: Waarom is het maatschepje bij Nutrilon Standaard 2 (4,9 gram) groter dan bij 1 (4,5 gram)?![]()
Puur om meer te verkopen of zit er een echte reden achter?
Hier in 9 maanden tijd ook nog maar 2 keer, was ook verbaasd. Maar zolang ze niet zit te persen zonder dat er iets komt, erg buikpijn heeft of niet meer wil eten/drinken zou ik me geen zorgen maken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok thnx. Ik vind het erg arelaxed aangezien we dit nog nooit aan de hand hebben gehad. Ze heeft altijd minstens een vieze luier per dag.
+1 voor beide jongens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:10 schreef GotC het volgende:
Oh hier soms 3x per dag, dan 3 dagen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |