Die komt toch uiterst donderdag?quote:Op zondag 3 november 2013 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Net was m'n hele pc onbruikbaar, zo vol zat het RAM.
Ik wacht wel op een patch.
Nolife!!!quote:Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat ik de al 3 voertuigen heb uitgespeeld.
Oh, bij mij is standaard als ik de game join al kut frames.quote:Op zondag 3 november 2013 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Geen idee.
Tijdelijke fix lijkt te zijn om na elk rondje te quiten.
ik heb steeds dat we allebei tegelijk op 0 staan op 5 meter afstand en knallenquote:Op maandag 4 november 2013 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ben niet onder de indruk tot dusver.
Elke 1 op 1 confrontatie is al voorbij voordat hij begonnen is, ik lig altijd gelijk neer en de ander loopt vrolijk door met 80+ health.
Choppers zijn niks waard, mensen met AA en alles unlocked halen je continu neer.
Dat viel me ook al op ja, bleef maar kogels in de andere jet pompen en er gebeurde maar nietsquote:Op maandag 4 november 2013 11:08 schreef KoningStoma het volgende:
No shit. Dice heeft de stealth jets verkloot. Ik doe met een strafe op infantry max 20 damage en dat is niet omdat ik mis schiet.
De stealth jets doen 2 damage per schot tegen luchtvoertuigen. Minder dan 1 damage tegen armor. Success met je stealth jets. De Russische stealth jet is bijna twee keer zo wendbaar als de andere twee,
Attack jets daarentegen.. De attack jets, die doen ten minste damage en zijn soms ook wendbaarder dan stealth jets.
Je kan goed merken dat DICE te weinig moeite in de jets heeft gestoken. Ze zijn niet gebalanceerd, stealth jets hebben geen rol, er is geen hud voor rocket pods, tv missile zorgt voor suicide, 3rd person cam is buggy, de hud is onleesbaar klein en transparant en als je rocket pods selecteert dan kan je bij sommige jets niet de cockpit view gebruiken.
Oh, en de 3rd person cam heeft een lagere fov dan de cockpit view, dus waarom zou je de 3rd person cam ooit gebruiken?quote:Op maandag 4 november 2013 11:17 schreef ems. het volgende:
3rd person cam is er niet in hardcore dus dat is iig één voordeel voor mijIk vind het wel doodirritant dat ik nauwelijks even rechtdoor kan vliegen. Ik zit de hele tijd te draaien omdat ik binnen no time buiten het speelveld zit. Behalve op Parcel storm dan, daar is het nog enigszins degelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |