SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
duurde nog godverdomme langAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Arbeitman, treffend dat juist hij lage workrates heeft.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kijk de ogen van die kerels afdwalen danquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet alleen van die kerelsquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk de ogen van die kerels afdwalen dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tegen de cpu telt niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch 2x achter elkaar gewonnen.haters
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb je nu 2 keer gespeeld omdat je ''ons'' wou laten zien dat je wel kon winnen of omdat je het leuk vond?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toch 2x achter elkaar gewonnen.haters
![]()
![]()
Ik wilde laten zien dat ik nog kan winnen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je nu 2 keer gespeeld omdat je ''ons'' wou laten zien dat je wel kon winnen of omdat je het leuk vond?![]()
Zullen wij tegen elkaar. Ga ik je ff pak slaag geven met IbraWookovicquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stop met haten. Ik speel al dagen alleen met mijn silver team.Young bloods everywhere....![]()
Heb nog steeds nachtmerriesquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:20 schreef wonton het volgende:
[..]
Zullen wij tegen elkaar. Ga ik je ff pak slaag geven met IbraWookovic![]()
![]()
Eens kijken waar ik vandaag op ga betten..Maar eerst geld storten want ik heb gisteren alles verloren door op Benfica <2,5 goals in te zetten.![]()
Russiansquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Eens kijken waar ik vandaag op ga betten..Maar eerst geld storten want ik heb gisteren alles verloren door op Benfica <2,5 goals in te zetten.![]()
![]()
Ja ik. Wil ze verkopen ergens voordat de xbox one uit komt maar ik weet niet wanneer dat is!quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Zijn er nog mensen die hun voorraad chemistry kaartjes nog hebben?![]()
22 november ofzo toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik. Wil ze verkopen ergens voordat de xbox one uit komt maar ik weet niet wanneer dat is!![]()
Prijs van Zusi's is al verlaagd naar 107k ipv 120k. Niet echt populair op xbox(niet voor zo'n prijs i.i.g.)
![]()
DS2.
Alleen spelen omdat het een kutgevoel geeft om te verliezen.
Je speelt toch omdat het leuk is?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ga nou niet ook op de DS2 bash-bandwagon hoppen joh. Laat hem lekker #kutventquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:26 schreef TBakkert het volgende:
DS2.
Alleen spelen omdat het een kutgevoel geeft om te verliezen.
Je speelt toch omdat het leuk is?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het een prima kerol, maar dit slaat gewoon nergens op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga nou niet ook op de DS2 bash-bandwagon hoppen joh. Laat hem lekker #kutvent
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
ja die russen bullshit met je 'tellen' ook niet. Dus gewoon bokkenquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het een prima kerol, maar dit slaat gewoon nergens op.![]()
Hij mag er ook lekker mee doorgaan hoor, net zoals ik dat mag met die 'russen bullshit'.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja die russen bullshit met je 'tellen' ook niet. Dus gewoon bokken
Ik maak er ook geen probleem van dat er op gebashed wordt, daar zorg ik immers zelf voor."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Maar Thad is gewoon nog boos dat Chelsea nog op 0-0 staat.
Tim immers.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij mag er ook lekker mee doorgaan hoor, net zoals ik dat mag met die 'russen bullshit'.
Ik maak er ook geen probleem van dat er op gebashed wordt, daar zorg ik immers zelf voor.![]()
quote:
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |