SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Davidquote:
Voel me al weer beter ongeveer. Alleen zit mn neus nog verstopt. Maar daar valt mee te levenquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DavidAlles goed? Of nog steeds ziek?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:53 schreef supersof het volgende:
heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat is niet liefquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef supersof het volgende:
zijn antwoord:
Ricky — 11:54
krijg de rot kk. door je helelichaam
Mooi zo!quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Voel me al weer beter ongeveer. Alleen zit mn neus nog verstopt. Maar daar valt mee te leven
Daar?
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:56 schreef supersof het volgende:
Sophie — 11:55
jammer dat je per se moet schelden. hopelijk voel je je wel beter nu
Ricky — 11:56
nee wanneer je dood gaat op vroeger leeftijd wel
volgens mij is die ricky wel een aardige gozerquote:
Ik vind t wel een type voor Sof.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is die ricky wel een aardige gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2013 11:58:35 ]
jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is die ricky wel een aardige gozer
sophie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja zo heet ik daarquote:
hij wil wel heel graag ballenquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:55 schreef supersof het volgende:
zijn antwoord:
Ricky — 11:54
krijg de rot kk. door je helelichaam
ik zou hem daten als ik jou wasquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
jaen hij gedraagt zich echt naar zijn leeftijd (L) 24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |