*grinnnikt*quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:19 schreef d4v1d het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vond_dansmuziek.html
Dan ben je 3 jaar te laat man. Toen was het AP's chick.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik heb een topic over de lieve Voe gemaakt.
Nu is ze 18.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben je 3 jaar te laat man. Toen was het AP's chick.
Ik ben toch even oud als haar, toen ook dusquote:
werkenquote:
dan zou ik niks doenquote:
bij de albert heijn broodafdelingquote:
Dat is kut. Ik heb gewerkt bij de Jumbo broodafdeling, dat was echt aids.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
bij de albert heijn broodafdeling
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik heb gewerkt bij de Jumbo broodafdeling, dat was echt aids.
Huh, hoeveel uur/week dan? Ik had gewoon een 0-12 uur en kon opzeggen na 6 maanden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:47 schreef supersof het volgende:
[..]ik heb ontslag genomen maar dat kan niet omdat ik een vast contract heb
heb een vier uren contract.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, hoeveel uur/week dan? Ik had gewoon een 0-12 uur en kon opzeggen na 6 maanden.
Gewoon ontslagen wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een vier uren contract.
maar heb gezegd dat ik alleen de woensdagavond kan werken.
Dus dan werk ik drie uur per week...
snap niet dat ze me niet gewoon laten gaan
erg hequote:
YES OUDE UIquote:
goed zoquote:
Vakkenvullenquote:
Staat er precies op je contract vermeld hoeveel uren je contract is? Dan kan je irritant gaan doen en ze verplichten dat 4de uur ook te betalen, ookal werk je die niet. Als ze dat niet willen ga je maar weg omdat ze het contract niet nalevenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
heb een vier uren contract.
maar heb gezegd dat ik alleen de woensdagavond kan werken.
Dus dan werk ik drie uur per week...
snap niet dat ze me niet gewoon laten gaan
nou ik begon het gesprek en het was gewoon vanaf het begin normaal. meestal zijn de gekke die beginnen met een standaardzin die ze naar iedereen sturenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat typt hij, als jij iemand een leuke vindt dan moet ik van hem leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |