kinda creepyquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:05 schreef supersof het volgende:
[..]
net zei hij nog dat ie langs zou komen op mijn werk ;s
Vertel?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter geef je Krabs' troll nummer (met toestemming)
Hij heeft een aantal nummersquote:
Zijn daar nog quotes van?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal nummers
dunnoquote:
Ik ruik het!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ruik het!!!Jouw humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben gemiddeldquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:09 schreef supersof het volgende:
haha kut mijn populariteit is hooggisteravond nog laag
misschien moet ik het maar verwijderen
kom je ook normale mense daar tegen? of troll je gewoon iedereen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef supersof het volgende:
Tim — 12:08
ben je single?
Tim — 12:09
en heb je maybe app?:$
Tim — 12:09
want badoo is kut
Sophie — 12:10
nee ik ben getrouwd
De normale mensen hebben niet zulke openingszinnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je ook normale mense daar tegen? of troll je gewoon iedereen?
ik troll heel veel ;squote:Op zaterdag 2 november 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom je ook normale mense daar tegen? of troll je gewoon iedereen?
en je woont in afrika en hebt jezelf chinees aangeleerd?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik troll heel veel ;s
ik ben een vis die op orgelles zit ik ben elf en getrouwd
ik moest orgelles echt 5x lezenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik troll heel veel ;s
ik ben een vis die op orgelles zit ik ben elf en getrouwd
ja hahahahahahahahquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en je woont in afrika en hebt jezelf chinees aangeleerd?
Ik snap dit nooit hey. Waar zou ik een meisje haten omdat ze mij niet leuk vindt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:15 schreef supersof het volgende:
Tim — 12:11
maar heb je app?
Sophie — 12:11
ja heb ik
Tim — 12:11
mag ik die ook van jou?
Sophie — 12:11
weet niet
Tim — 12:12
oke jammer
Tim — 12:13
je leek me wel een leuk meisje
Sophie — 12:13
ben ik ook
maar laat maar
nou blijkbaar niet
Sophie — 12:14
oh ja omdat ik mijn nummer niet geef ben ik niet leuk. ik snap het!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |