Ik slaap wel bij jouquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:25 schreef Tjacka het volgende: [..] mooi lam in de keet west-Friesland de gekste.
Ik neem aan van wel?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Halen we echt de hele nacht door in damso?
neequote:Op zaterdag 2 november 2013 02:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt mij in principe niet uit. Ik kan naar Utrecht met de nachttrein en daar een bus pakken om half 3 dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
glow in the dark midgetgolf is echt kinder achtig voor woorden maar daarna wad wel gezelligquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
glow in the dark midgetgolf is echt kinder achtig voor woorden maar daarna wad wel gezellig
ik ben thuis..quote:
Ja dit dus. Maar ik bel wel heel pussy mijn ouders opquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet niet of ik het nog een hele nacht volhoud om uit te gaan als ik net 5 uur ben losgegaan
Kan ook.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn plan is naar woning van pa werk en slapen.
Wonen die in NL?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bel m'n ouders ook wel op.
Kun je lachen.
Dat lijkt me nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bel m'n ouders ook wel op.
Kun je lachen.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:34 schreef Tjacka het volgende:
Als je serieus vraagt? dan haal ik een nacht door,
Ja dat was een serieuze vraag.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:34 schreef Tjacka het volgende:
Als je serieus vraagt? dan haal ik een nacht door,
Ik en nog altijd het enigste meisje. Die zonder permissie wel weg gaat. Ze komen me vast wel redden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mijn ouders in de nacht bel om een lift in Amsterdam lachen ze zich in een breuk.
Nooit geweten. Dacht dat je 'gewoon' bij je ouders woondequote:
Hij is ook keuken prinsesquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten. Dacht dat je 'gewoon' bij je ouders woonde
Swsquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik slaap gewoon tot laat in de middag toch.
Ik heb al vaker gezegd hoeveel vertrouwen ik in je hebtquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb een beetje vertrouwen in mij oke?
quote:
Dit, en anders gaan we naar Amsterdam, project X feestje organiseren bij Tjacka`s paquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb een beetje vertrouwen in mij oke?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd hoeveel vertrouwen ik in je hebt
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:41 schreef xcachet het volgende:
Er zit ook wel een steekje bij mij los geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |