2 Fatso's en 2 heksen...gezellig...quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die zwemster en VVD-politica.
Twee lieve dikzakjes aan tafel trouwens.
quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi = mooi. Er zit ook wel eens een pot aan tafel waar jullie op fappen.
Oh daar ben je alweer.quote:
En jij bij het vak Nederlands. Gespijbeld.quote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef Morendo het volgende:
Bij de lessen over 'homofilie-is-haram heeft meneer dus gespijbelt.
FOK is een smakeloos forumpje.quote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh daar ben je alweer.
Behalve tralalala reageerde al niemand op mijn leuke opmerkingen over Bassieworsten e.d.
Jouw humor is een brug te ver.quote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh daar ben je alweer.
Behalve tralalala reageerde al niemand op mijn leuke opmerkingen over Bassieworsten e.d.
Gooi deze een brommerhelm op en je hebt ze zelfs beiden.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik wilde nog even masturberen voor het slapen gaan, maar ik kan hem niet meer vinden.
Ik heb 'm gevonden.quote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik wilde nog even masturberen voor het slapen gaan, maar ik kan hem niet meer vinden.
Jij kent je klassiekers lelijke bananentekkel!quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel zonde van al die verzopen hoertjes!
Die kon echt niet
Eindelijk valt er iets te genieten van die plaatjes van jou.quote:
Kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 4 november 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eindelijk valt er iets te genieten van die plaatjes van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |