Welke?quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Eenskijken het volgende:
Op de foto zag ze er wel lekker uit ....
Nee.quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Eenskijken het volgende:
Op de foto zag ze er wel lekker uit ....
Weet je het zeker? Volgens Harry is uit is thuis en thuis is uit.quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn lul is naar binnen geschoten.
Wel zonde van al die verzopen hoertjes!quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De tsunami in Indonesië was de oorzaak van de vrouw van Bassie heb ik onlangs begrepen.
Ik moest toch weer lachenquote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel zonde van al die verzopen hoertjes!
Die kon echt niet
Och. Het is wel gewoon een normale vrouw. Wat uitgesproken qua uiterlijk maar zullen best mannen zijn die dat zien zitten.quote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Op die 10 pixels foto ziet ze er wel beter uit ja.
Dat verklaart wel waarom Mani89 vanavond afwezig is.quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef matthijst het volgende:
Pfffff, gaan we ook iedereen oppakken die in GTA iemand heeft doodgereden?
Die was bij het Maasgebouw.quote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom Mani89 vanavond afwezig is.
Buienradar is toch wel handig.quote:Op maandag 4 november 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had op jou gerekend. En nu zit je hier schijtlollig te doen.
Een hoop MSN handboeien.quote:Op maandag 4 november 2013 23:16 schreef Morendo het volgende:
100.000 mensen arresteren? Weet je wat dat kost....
Heb jij een favoriet dikzakje?quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef Morendo het volgende:
Ha, mijn favoriete dikzakje zit aan tafel.
Mooi = mooi. Er zit ook wel eens een pot aan tafel waar jullie op fappen.quote:
Neen....quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi = mooi. Er zit ook wel eens een pot aan tafel waar jullie op fappen.
quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi = mooi. Er zit ook wel eens een pot aan tafel waar jullie op fappen.
Die zwemster en VVD-politica.quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Heb jij een favoriet dikzakje?
En welk dikzakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |