SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
![]()
Dit dan maar eens proberen, over Thiago Silva was ik heel erg tevreden.
Hulk was wel oké, Totti was weer gewoon geweldig, De Rossi is de eckte baas en Shirokov speelt ook lekker."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
NiF Tottiquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:13 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan maar eens proberen, over Thiago Silva was ik heel erg tevreden.
Hulk was wel oké, Totti was weer gewoon geweldig, De Rossi is de eckte baas en Shirokov speelt ook lekker.![]()
![]()
Zal suarez goed zijn als cam in een 4222?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Spelen allebei grandioos.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
ps3 = 66k > 78,5. Heb hem in mijn team. Weet niet of ik hem nu moet houden of verkopen
Feyenoord Rotterdam![]()
8,5k winst netto..zoveel is het ook niet als je hem gewoon gebruikt.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:22 schreef Fuszy het volgende:
ps3 = 66k > 78,5. Heb hem in mijn team. Weet niet of ik hem nu moet houden of verkopenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alexissssssssssssssss
Bazige assist van NeymarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mja winstquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
8,5k winst netto..zoveel is het ook niet als je hem gewoon gebruikt.heb hem voor 73,5k gekocht. Had al een verlies van ruim 10k volgens mij.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ach, als je een winnende bet op Oss had dan houdt het een keer op met je gelukquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Alexis 1-0. En ik had net wat geld ingezet op een gelijkspel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zijn sunk costs.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mja winstheb hem voor 73,5k gekocht. Had al een verlies van ruim 10k volgens mij.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Als barca of Espanyol het trouwens nog presteert om 2 goals te scoren dan sla ik mezelf voor mijn kop dat ik die bet niet geplaatst heb.Feyenoord Rotterdam![]()
Barca speelt zo vies arrogant vandaag achterin..bijna vragen om problemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neuh kloons mogen als je geen ban hebt. misschien zit ie weer vast in z'n deuropeningquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Jorwol het volgende:
Waar is Maoist eigenlijk gebleven? Zou het kunnen dat hij geband is omdat het een kloon was?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die was er vandaag/gisteren toch nog gewoon?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Jorwol het volgende:
Waar is Maoist eigenlijk gebleven? Zou het kunnen dat hij geband is omdat het een kloon was?Feyenoord Rotterdam![]()
Suarez kan prima als CAMquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef over_hedge het volgende:
Zal suarez goed zijn als cam in een 4222?![]()
Kloons mogen gewoon. Tenzij het hoofdaccount een ban heeft. Maar zelfs dan nog mag het vaak zatquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:29 schreef Jorwol het volgende:
Waar is Maoist eigenlijk gebleven? Zou het kunnen dat hij geband is omdat het een kloon was?.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wel een ban dusquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze komen er meestal wel mee weg ja. Tenzij die kloons zo dom zijn om zich aan te melden bij KPDquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kloons mogen gewoon. Tenzij het hoofdaccount een ban heeft. Maar zelfs dan nog mag het vaak zat.
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:hahahahahquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze komen er meestal wel mee weg ja. Tenzij die kloons zo dom zijn om zich aan te melden bij KPD![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mijn oorspronkelijke account staat ook nog steeds een dikke streep doorheenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze komen er meestal wel mee weg ja. Tenzij die kloons zo dom zijn om zich aan te melden bij KPD![]()
![]()
.
Hadden wel meer VBL'ers last van toen jaquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke account staat ook nog steeds een dikke streep doorheen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Al heb ik toen echt een ipban en alles gekregenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hadden wel meer VBL'ers last van toen ja![]()
.
volgens mij iets van 170k?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:35 schreef Pino0 het volgende:
Wat kost een IF Hulk tegenwoordig? Zijn normale is zo fucking beest omgggg"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat had je gedaan?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al heb ik toen echt een ipban en alles gekregen![]()
.
Waarom?quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Al heb ik toen echt een ipban en alles gekregen![]()
.
Mag via DM.
![]()
Wat is er toen gebeurd? Ik doe niet mee aan VBL.quote:
Raymania had toen een ban en iedereen ging huilen vervolgens werd er een ander forum opgericht. Zo ging het ongeveerquote:![]()
iedereen met smurf in zijn UIquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Raymania had toen een ban en iedereen ging huilen vervolgens werd er een ander forum opgericht. Zo ging het ongeveer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Samenvatting: Een mod werd vanwege een verkeerde opmerking zonder overleg door Danny op zwart gezet, de meeste VBL users waren het er niet mee eens en het is toen een gigantische puinhoop geworden. Toen is er een nieuw forum opgericht wat nu nog steeds bestaat. VBL is zelfs een tijd dicht geweest en het heeft vrij lang geduurd voordat het weer een beetje users had.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat is er toen gebeurd? IK doe niet mee aan VBL.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Samenvatting: Een mod werd vanwege een verkeerde opmerking zonder overleg door Danny op zwart gezet, de meeste VBL users waren het er niet mee eens en het is toen een gigantische puinhoop geworden. Toen is er een nieuw forum opgericht wat nu nog steeds bestaat. VBL is zelfs een tijd dicht geweest en het heeft vrij lang geduurd voordat het weer een beetje users had.
Duurde echt megalang idd. Alle huidige vaste posters daar weten niet eens van die rel af..is echt een nieuwe generatiequote:Op vrijdag 1 november 2013 22:39 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Samenvatting: Een mod werd vanwege een verkeerde opmerking zonder overleg door Danny op zwart gezet, de meeste VBL users waren het er niet mee eens en het is toen een gigantische puinhoop geworden. Toen is er een nieuw forum opgericht wat nu nog steeds bestaat. VBL is zelfs een tijd dicht geweest en het heeft vrij lang geduurd voordat het weer een beetje users had.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En het is er niet echt beter op geworden, voor beide kanten niet trouwens.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duurde echt megalang idd. Alle huidige vaste posters daar weten niet eens van die rel af..is echt een nieuwe generatieWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Zitten wel pareltjes tussen die usersquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duurde echt megalang idd. Alle huidige vaste posters daar weten niet eens van die rel af..is echt een nieuwe generatie
JR-Style bijvoorbeeld![]()
Niks mis met WZV hoe het nu is imo. Beter dan hoe het daarvoor in VBL was vind ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En het is er niet echt beter op geworden, voor beide kanten niet trouwens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mwa, het is er best wel prima hoor. Maar de "core" is te klein.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis met WZV hoe het nu is imo. Beter dan hoe het daarvoor in VBL was vind ik eigenlijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het voetbal gedeelte niet, maar ik kom hier voornamelijk voor de andere sporten.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind FOK ook gewoon veel chiller dan WZV moet ik zeggenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat geloof ik direct maar ik vind het vooral fijn dat je op FOK gewoon alles bij elkaar hebt en het sport gedeelte van FOK is ontzettend sterkquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het voetbal gedeelte niet, maar ik kom hier voornamelijk voor de andere sporten.![]()
Ja en het forum qua gemakken is veel fijner. Maar goed, WZV zijn de users waar ik mee "opgegroeidquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct maar ik vind het vooral fijn dat je op FOK gewoon alles bij elkaar hebt en het sport gedeelte van FOK is ontzettend sterk" ben.
Nu we het toch over ballonnen hebben:quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:49 schreef Pino0 het volgende:
Ik vlieg met jou in een luchtballon, hoog in de lucht heel de wereld rond!
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu we het toch over ballonnen hebben:![]()
cheater ik geloov er helemal niks vanquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Aubameyang maar voor 18K verkocht.
![]()
zei nog tegen je dat je psg barc dortmund bet goed wasquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
cheater ik geloov er helemal niks van
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
sprak laatst iemand die jouw studie doet wat een grap is dat zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
de antwoorden van mijn ICT digitale toetsen staan allemaal op internet. Gratis punten![]()
Jij bent gelukkig iemand die wel logisch kon nadenken.quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
cheater ik geloov er helemal niks van.
hoezoquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
sprak laatst iemand die jouw studie doet wat een grap is dat zeg![]()
en gelukkig hoef je online op een gemiddelde speelavond maar 20x te ladenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
gelukkig duurt het laden van GTA online maar anderhalf jaar
Valt wel mee...vind het laden van de game zelf pleuris lang duren...daarna gaat alles redelijk snelquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
gelukkig duurt het laden van GTA online maar anderhalf jaarIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Wat heeft EA met het spel gedaan? Ik speelde altijd redelijk goed en nu verlies ik 3x op rij en is het ineens bijna onmogelijk om te scoren.![]()
niks flapdrol gta had een upgradequote:Op vrijdag 1 november 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat heeft EA met het spel gedaan? Ik speelde altijd redelijk goed en nu verlies ik 3x op rij en is het ineens bijna onmogelijk om te scoren.![]()
Clubs ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Sorry dat hij een beetje laggy was rijst..lag aan mij denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja die andere mensen willen niet met jou dus jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker zo stoer doen als je niet meer in de party zit.
ji neemt ook wel veel ruimte in natuurlijk![]()
Sociaal incapabele typesquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja die andere mensen willen niet met jou dus ja
ji neemt ook wel veel ruimte in natuurlijk
Dat laatste is wel waar, maar ja worstenbroodjes zijn gewoon erg lekker.![]()
GG rijst, die Howard is tering goed zeg![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als je verliest van rijst ben je gewoon tering slecht dus ik mag hopen dat je hebt gewonnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
GG rijst, die Howard is tering goed zeg![]()
![]()
over 18.25 uur de topper, alles of niets![]()
![]()
Nee ik heb verloren..eerste keer wel bij deze FIFA. Met mijn Eddie Johnson tegen zijn Eddie Johnsonquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
als je verliest van rijst ben je gewoon tering slecht dus ik mag hopen dat je hebt gewonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HAHHAHAHAHHAhahahahHAHAHquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee ik heb verloren..eerste keer wel bij deze FIFA. Met mijn Eddie Johnson tegen zijn Eddie Johnson
stop er maar mee tim
Eerste potje Ba 2 goals, Willian 1 en Mirallas 1![]()
![]()
Wat heb ik toch een godenteam, wel Fifa13 nog omdat Fifa14 kut is.
- Cilessen (80)
- Van Rhijn (80) - Alderweireld (85) - Vertonghen (86) - Boilesen (79)
- Djuricic (89) - De Jong (87) - Eriksen (91)
- Tadic (86) - Fischer (86)
- Hoesen (81)
Verder heb ik o.a. op de bank zitten:
Ligeon (74), echt 'n rappe jongen.
Duarte (82)
Maher (81)
Andersen (75)
Van Ginkel (82)
De Vrij (80)
Ruiter (75)
Alleen Maher vind ik eigenlijk wel een kutspeler. Hij klaagt ook al 'n tijdje steen en been dat hij te weinig speeltijd krijgt, maar laat hem maar de tyfus krijgen. Van Ginkel en Hoesen scoren zo makkelijk!![]()
![]()
Doeiquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:17 schreef Amoeba het volgende:
- Cilessen (80)
- Hoesen (81)
Duarte (82)
Maher (81)
Andersen (75)
Van Ginkel (82)
De Vrij (80)
Ruiter (75)
Alleen Maher vind ik eigenlijk wel een kutspeler. Hij klaagt ook al 'n tijdje steen en been dat hij te weinig speeltijd krijgt, maar laat hem maar de tyfus krijgen. Van Ginkel en Hoesen scoren zo makkelijk!
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik kan toch nog winnen.. misschien waren mijn tegenstanders wel goed maar mijn verdedigers waren heel slap en konden bijna geen bal afpakken. Op dat soort momenten weet ik dat het tijd is om iets anders te doen dus nu hou ik er ook mee op.![]()
Okequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:17 schreef Amoeba het volgende:
- Cilessen (80)
- Hoesen (81)
Duarte (82)
Maher (81)
Andersen (75)
Van Ginkel (82)
De Vrij (80)
Ruiter (75)
Alleen Maher vind ik eigenlijk wel een kutspeler. Hij klaagt ook al 'n tijdje steen en been dat hij te weinig speeltijd krijgt, maar laat hem maar de tyfus krijgen. Van Ginkel en Hoesen scoren zo makkelijk!![]()
Gelukkig, ik was al bang dat je niet meer kon winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan toch nog winnen.. misschien waren mijn tegenstanders wel goed maar mijn verdedigers waren heel slap en konden bijna geen bal afpakken. Op dat soort momenten weet ik dat het tijd is om iets anders te doen dus nu hou ik er ook mee op.![]()
![]()
Nu wel 5-1 winstquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHHAhahahahHAHAH
stop er maar mee tim
Eerste potje Ba 2 goals, Willian 1 en Mirallas 1
Eerste potje met mijn nieuwe team..2x Alan, 2x Davis en 1x Mané. Voor rust lukte er echt niks, daarna lukte bijna alles. Mané is echt teringsnel en wendbaar..Alan mist nog wel wat teveel kansen. Verder stond het wel goed.
Wanyama nog een stiftje op de paal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe ging je tentamen ouwe baasquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
gg wou alleen weer met mn amerikanen. Maar had perongeluk verkeerde team gekozen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
n, 2x Davis en 1x Mané. Voor rust lukte er echt niks, daarna lukte bijna alles. Mané is echt teringsnel en wendbaar..Alan mist nog wel wat teveel kansen. Verder stond het wel goed.
Die Howard liet wel een goede indruk achter ja
Young bloods everywhere....![]()
Best goed maar ik heb sowieso wel fouten gemaakt. Hopelijk niet te veel want ik heb deze toets al heeeeel vaak gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe ging je tentamen ouwe baas![]()
![]()
Ik vond dat Amerikanen team wel beter ja, al speelde je met Dos Santos wel lekker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:24 schreef wonton het volgende:
[..]
gg wou alleen weer met mn amerikanen. Maar had perongeluk verkeerde team gekozen.
Die Howard liet wel een goede indruk achter ja
Je merkt er echt niks van dat die 2 gasten bronzes zijn zeg..ook al had ik zelf ook maar silvers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Bukharov blijft gewoon scoren.
Baptiste is wel ziek goed ja. Speelt echt als ene bronze Ogbonna. Normaal gesproken komt Wynne altijd mee naar voren om een (kut)voorzet te geven maar tegen jou durfde hij niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
at Amerikanen team wel beter ja, al speelde je met Dos Santos wel lekker.
Je merkt er echt niks van dat die 2 gasten bYoung bloods everywhere....![]()
Boks ouwe.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wist wel dat ik op jullie kon rekenen![]()
Bronze cup ronde 1 en 2. Win ik eigenlijk altijd standaard, moet lukken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Odìn, Dva, Tri, Chetiri, Pyat."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Shest, Sem, Vosem, Devyat, Desyat."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:
quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dankzij de Zwarte Piet discussie mogen dit soort grapjes tijdelijk weer toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
REPOSTquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Hala Madrid !
Hoi, hoe is het om te weten dat Real vanavond met 7-3 wint?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Op het moment niet nee.quote:
pff ik lees toch nie alles terug jonge potverredikkemequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het om te weten dat Real vanavond met 7-3 wint?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pff ik lees toch nie alles terug jonge potverredikkeme![]()
Sine-Belo-Golubje.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Haten op iets dat je niet begrijpt.quote:![]()
Ach ja, vorige keer dat ik pakjes opende kreeg ik Ronaldo... wou het weer proberenquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je had DS2's geld nuttiger kunnen besteden...![]()
![]()
Mathijs en nuttig gaan niet samenquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je had DS2's geld nuttiger kunnen besteden...
Wel zonde van die speciale SMLENO-coins![]()
Ik nuttig heel wat pintjes en worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mathijs en nuttig gaan niet samen
Jammer voor jou Thad.
Nu ga ik slapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik nuttig heel wat pintjes en worstenbroodjes.![]()
![]()
vergeet de minipizza's nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik nuttig heel wat pintjes en worstenbroodjes.
Jammer voor jou Thad.
Nu ga ik slapen![]()
Nerdquote:Op zaterdag 2 november 2013 02:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Haten op iets dat je niet begrijpt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
bohh schitterende packs kami. Voor het einde van dit jaar sta je weer piet kiet qua pack revenue denk ikvrees ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thyegesen.quote:
Dat is de gayste naam uit het team.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ok.quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is de gayste naam uit het team."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
HET IS DIE KUDT VAN EEN THYE,quote:
HET IS DIE KUDT VAN EEN THYE,
KUT VAN EEN THYE,
HET IS DIE KUDT VAN EEN THYE!!!
KUT VAN EEN THYE!![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
KUT VAN EEN THYE,
KUT VAN EEN THYE!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop dat er flinke vlammen uit die uitlaat komen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou nou nou!quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat er flinke vlammen uit die uitlaat komen.![]()
all in op x2 milan-fior'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoop dat je meer geluk hebt met Milan, dan ik. Elke keer als ik een bet plaats waar Milan bij betrokken is verlies ik hemquote:. Ongeacht voor welke ploeg ik hem plaats.
Feyenoord Rotterdam![]()
all in was heel erg overdrevenquote:Maar Milan heeel matig, en dan ook nog zonder Shaarawy
Ik heb vorig jaar best wat bets gewonnen toen Milan al middelmatig was, in de EL enzoquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoop dat je meer geluk hebt met Milan, dan ik. Elke keer als ik een bet plaats waar Milan bij betrokken is verlies ik hem. Ongeacht voor welke ploeg ik hem plaats.
@Poker: Ah ok, dacht zelf ook aan die x2 maar omdat jij all in zei dacht ik misschien weet jij nog iets wat ik niet weet![]()
![]()
waarom zegt EA dat er daily gifts komen maar krijg ik die niet![]()
moguhh trouwens.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb ze ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:08 schreef FCsuarez het volgende:
waarom zegt EA dat er daily gifts komen maar krijg ik die niet![]()
moguhh trouwens.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
als dat gebeurd zit ik woensdag avond chemstyles in te slaan voor 300cquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gaan de prijzen echt kelderen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gaat hem niet worden. Ik denk IF Bale en Ronaldo mag weg.quote:Lol.quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Kenny Hoevelen ofzo van RKC staat er ook tussen btw, maar die pakte toch nog rood mee?
Klopt ja.Feyenoord Rotterdam![]()
Verdedigers hebben aids in hun voeten en hoofd nog geen een kop duel gewonnen
jbgsquote:Op zaterdag 2 november 2013 11:21 schreef Djeetje het volgende:
Verdedigers hebben aids in hun voeten en hoofd nog geen een kop duel gewonnen![]()
Je gaat toch niet weer de hele dag ons op de hoogte houden van je 100 potjes?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:21 schreef Djeetje het volgende:
Verdedigers hebben aids in hun voeten en hoofd nog geen een kop duel gewonnenYoung bloods everywhere....![]()
nee jij ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 11:22 schreef wonton het volgende:
[..]
Je gaat toch niet weer de hele dag ons op de hoogte houden van je 100 potjes?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dat toernooi kan ik niet meer doen. Het silver toernooi ook niet dus ik doe single matches, vooral tegen mensen met een bronze bank en een gold team.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Bronze cup ronde 1 en 2. Win ik eigenlijk altijd standaard, moet lukken.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 03:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
KUT VAN EEN THYE,
KUT VAN EEN THYE!quote:quote:![]()
Sandro - Paulinho
Sandro - Cabaye
Sandro - Arteta
Welke zal ik doen in een 442 (2) ik denk dat ik met een passer zoals Arteta nog beter kan gaan spelen.
Nu speel ik met Sandro - Paulinho, maar geen van die 2 heeft echt die goeie passing zoals ArtetaIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
gister de hele tijd thad en mathijs doodslaan maar geen bad sportquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef Zhano het volgende:
Kreeg net bad sport, snel PS3 uitgetyft![]()
![]()
Paulinho-Cabaye/Diaby/Arteta.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:10 schreef Djeetje het volgende:
Sandro - Paulinho
Sandro - Cabaye
Sandro - Arteta
Welke zal ik doen in een 442 (2) ik denk dat ik met een passer zoals Arteta nog beter kan gaan spelen.
Nu speel ik met Sandro - Paulinho, maar geen van die 2 heeft echt die goeie passing zoals Arteta![]()
Ik had jou ook paar kogeltjes gegeven hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gister de hele tijd thad en mathijs doodslaan maar geen bad sport![]()
![]()
Eerste keer dat je speelde ofzo?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gister de hele tijd thad en mathijs doodslaan maar geen bad sport![]()
![]()
Nee man Sandro is baasquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat hoezo? Die sandro is konko slecht.
![]()
Zo ga ik denk ik mijn andere team maken.
Voor Gundogan kan ik ook nog Boateng of Sahin IF doen
Bij hummels wil ik kijken hoe hij speelt met zijn workratesIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Wauw wat een cool teamquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij hummels wil ik kijken hoe hij speelt met zijn workrates![]()
Geen lewaquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:18 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Bij hummels wil ik kijken hoe hij speelt met zijn workrates![]()
![]()
Nog niet met Mandzukic gespeelt in een 442 (2)quote:
En anders ik leen binnenkort wel Lewa SIF kijk ik hoe die speeltIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Goedemorgen.quote:
Dan houdt ik nu maar even mijn mondquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit spel kan echt de fucking pot op man. Nog nooit ben ik zo boos geweest als nu.
je bent gewoon slecht![]()
houdt ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan houdt ik nu maar even mijn mond
je bent gewoon slecht
Heb jij een account bij bwin?![]()
Val toch dood man fucking idioot.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan houdt ik nu maar even mijn mond
je bent gewoon slecht![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Val toch dood man fucking idioot.![]()
![]()
Mogguh![]()
![]()
Fucking EAids nu ook al in single matches.. ik pak de bal af met een verdediger maar nog komt hij weer voor de voeten van een tegenstander.![]()
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
houdt ik
Heb jij een account bij bwin?
Maar ben daar gestopt naar wat gedoe over een bonus.![]()
Kan me geen fuck schelen. Jij moet gewoon eens normaal doen en niet dat soort dingen posten als ik net weer 3x achter elkaar heb verloren waarvan 1x dik. Dikzak.quote:![]()
![]()
Dit maar eens maken
en als ik geld over hou komt gotze er bij inplaats van kroos.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan me geen fuck schelen. Jij moet gewoon eens normaal doen en niet dat soort dingen posten als ik net weer 3x achter elkaar heb verloren waarvan 1x dik. Dikzak.![]()
![]()
Ik zal mijn post gedrag aan jou win/verlies reeksen aanpassen ja, dat lijkt me beter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kan me geen fuck schelen. Jij moet gewoon eens normaal doen en niet dat soort dingen posten als ik net weer 3x achter elkaar heb verloren waarvan 1x dik. Dikzak.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zal mijn post gedrag aan jou win/verlies reeksen aanpassen ja, dat lijkt me beter.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Dit gaat leuk worden![]()
![]()
Pirlo baasquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens maken
en als ik geld over hou komt gotze er bij inplaats van kroos.![]()
![]()
Jaquote:Hij speelt ook echt heel fijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee joh, lekker laten gaan. Is ook wel beetje kinderachtig van mij want ik wist natuurlijk dat er zon overdreven reactie zou komen... dat komt door de emotie die dit spel bij velen losmaaktquote:![]()
![]()
Waarom niet gewoon El Sha?quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens maken
en als ik geld over hou komt gotze er bij inplaats van kroos.![]()
Heb ik al eens een team mee gehad. Vond ik niet geweldig. Toen had ik cuadrado op rw en die vond ik wel goed.quote:Dus nu hem eens op lw proberen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er gaan echt nog eens gewonden vallen door Fifaquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee joh, lekker laten gaan. Is ook wel beetje kinderachtig van mij want ik wist natuurlijk dat er zon overdreven reactie zou komen... dat komt door de emotie die dit spel bij velen losmaaktal snap ik niet hoe je je zo kan laten gaan door iets wat je speelt als hobby
![]()
jezus man
maar mathijs pas nu wel even op de vorige keer kon je bijna naar de tandarts en nu is hij nog bozer![]()
Ja ik ook niet, als ik alleen FIFA zit te doen kan ik me er echt niet druk om makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Er gaan echt nog eens gewonden vallen door Fifaal snap ik niet hoe je je zo kan laten gaan door iets wat je speelt als hobby
Dat is wel heel anders als we met een groep(je) vrienden zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
mja jij bent goed natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2013 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, als ik alleen FIFA zit te doen kan ik me er echt niet druk om maken
Dat is wel heel anders als we met een groep(je) vrienden zijn![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kan slecht tegen mijn verlies en als ik dan met 2-1 verlies word ik al boos
Milan - Fio kan echt alle kanten opFiorentina mist nu ook Cuadrado.. Milan is geen touw aan vast te knopen
![]()
Je wil niet meemaken wat ik nu allemaal meemaak.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:02 schreef Djeetje het volgende:
Ik kan slecht tegen mijn verlies en als ik dan met 2-1 verlies word ik al boos![]()
Gaat het?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je wil niet meemaken wat ik nu allemaal meemaak.![]()
Poep raakt de ventilatorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mata, Hazard en Oscar in de basis
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
the three amigos van vorig jaarquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Mata, Hazard en Oscar in de basis![]()
![]()
Hahaha lekker voor je.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
![]()
WILTquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je wil niet meemaken wat ik nu allemaal meemaak.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ga nou niet anderen verbeterenquote:![]()
In de informele schrijftaal is je wil gewoon goed.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt![]()
Hoe is het trouwens afgelopen met die 2 dates in 1 weekend?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga nou niet anderen verbeteren![]()
In de informele schrijftaal is je wil gewoon goed.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die 2 dates in 1 weekend?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:20 schreef Toefjes het volgende:
Negerzoenen gevecht gehad. Mijn huis is een ravage.![]()
PAK HEM AAN, HIJ POST ZONDER TOESTEMMING.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie ben jij uberhaupt dat je zoiets durft te zeggen?![]()
![]()
kunnen we lang wachtenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hou pas op als ik een keer heb gewonnen. gr gr![]()
![]()
Deels goed. De zondag date ging niet door. Maar was ook wel chill eigenlijk. Lekker voetbal gekeken. Zaterdag was meer dan genoegquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met die 2 dates in 1 weekend?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
PAK HEM AAN, HIJ POST ZONDER TOESTEMMING.
[ afbeelding ]quote:![]()
![]()
doe straks maar potje tegen mij danquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hou pas op als ik een keer heb gewonnen. gr gr
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zullen we anders een FOK! toernooi doen? DS2 moet iedereen hier verslaan en als hem dat lukt krijgt hij van mij 50k.![]()
Is het zo erg ja?quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
doe straks maar potje tegen mij dan![]()
![]()
als jij sponsortquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
Zullen we anders een FOK! toernooi doen? DS2 moet iedereen hier verslaan en als hem dat lukt krijgt hij van mij 50k.
gaan we hem tegen draaikont timmy laten spelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke leuk voor je. Verandert niks aan het feit dat jij verder ook alles verliestHaha. Ik sta nu 2-0 voor dus ik ga winnen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke leuk voor je. Verandert niks aan het feit dat jij verder ook alles verliest![]()
jinx het anders evenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Haha. Ik sta nu 2-0 voor dus ik ga winnen.![]()
Ik heb 2x de paal en 2x de lat geraakt. De tegenstander heeft nog geen kans gehad. Als ik dit niet meer win krijg je al mijn coins. gr grquote:![]()
Absoluut doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
Zwaar aan het maveren of ik Eto'o zal halen![]()
Movember Cup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds ik ben gestopt met seasons is dit spel zoveel leuker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze man![]()
Zijn finesse is net als die schoten van voor de patch joh![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohh genietenquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:55 schreef Tim86 het volgende:
Deze man![]()
Zijn finesse is net als die schoten van voor de patch joh![]()
[ afbeelding ]![]()
Schitterendquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
voor wat extra pace kan je nog voor Ramires gaan op het middenveldquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Moet goed genoeg zijn om af en toe te winnen![]()
Zat er al op..wilde hem eigenlijk deadeye geven, maar het bevalt wel goedquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |